|

بهترین دکترهای بینی در تهران / توریست میاد ایران که بره پیش اینا دماغشو عمل کنه بیستن

در این مقاله چندتا از بهترین جراحان بینی در تهران رو بهتون معرفی کردیم تا زیبایی چهره تون رو با اون ها تضمین کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیایی داریم زندگی میکنیم که زیبایی یکی از مهم ترین مسائلی هست که چه برای آقایون و چه برای خانوم ها از اهمیت بسیار بالایی برخورداره و خیلی از افراد میخوان که بهش دست پیدا کنن هر چند که در این بین این موضوع برای خانوم ها مهم تره چرا که خانوم ها همیشه مظهر زیبایی بودن و خب انگار زیبا بودن در حال حاضر جوری شده که انگار وظیفه ی خانوم ها هست در حالی که شما به کسی زیبایی بدهکار نیستید ولی خب یه سری از وقت ها پیش میاد که یه موضوعی در چهره تون رفته روی مختون و اذیتتون میکنه و در حال حاضر هم دوره ی سوختن و ساختن نیست و شما میتونید هر ایرادی که توی چهره تون هست رو در چشم بر هم زدنی رفع کنید و تمرکز رو از روی اون بردارید.

مثلا در صورتی که ابروهاتون نازک هست میتونید با کاشت، میکروبلیدینگ و یا روش های رشد سریع ابرو اون ها رو پرپشت کنید که خب این روزا بسیار هم این مدل از ابروها ترند شده و یا در صورتی که لب هاتون خطی و نازک هست میتونید با تزریق ژل و یا برجسته کردن لب با آرایش اون ها رو قلوه ای و بزرگ نشون بدید ولی خب یه سری از وقت ها لازم هست که شما صورتتون رو زیر تیغ ببرید و جراحی لازم هستید مثلا در مورد بینی در صورتی که عیب و ایرادی داشته باشه برای رفع اون باید به سراغ جراحی برید که خب در این بین با توجه به تعداد بالای دکترهای زیبایی در این زمینه پیدا کردن یه دکتر خوب شاید کار سختی باشه که برای این منظور سعی کردیم در این مقاله چندتا از بهترین جراحان بینی در تهران رو بهتون معرفی کردیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین دکترهای بینی در تهران

دکتر کامبیز پوریوسف بهترین جراح بینی در تهران

دکتر پوریوسف دوره ی پزشکی خودش رو با رتبه ی دو رقمی توی داشگاه علوم پزشکی تبریز گذرونده و بعد از دوره ی عمومی که به هفت سال انجامیده با رتبه ی برتر تخصصش رو قبول شده و توی دوران رزیدنتی خودش هم چندین مقاله به ثبت رسونده و تخصصش رو با دریافت بورد تخصصی به اتمام رسونده. ایشون بعد از فارغ التحصیلی توی رشته ی جراحی دوره ی جراحی زیبایی بینی رو زیر نظر اساتید بزرگ دنیا و در انگلیس سپری کرده. شما میتونید اسم این پزشک رو بین ده جراح معوف و معتبر ایرانی در سایت های مختلف مشاهده کنید.

خدمات زیبایی که توسط ایشون ارائه میشه عبارتند از:

جراحی پیکرتراشی

عمل بینی استخوانی، گوشتی و ترمیمی

ابدومینوپلاستی

تزریق بوتاکس و ژل 

پروتز سینه و ماموپلاستی

زاویه‌سازی فک

جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)

بهترین دکترهای بینی در تهران

دکتر علی جاودانی بهترین دکتر بینی در تهران

دکتر علی جاودانی یکی از بهترین جراحان پلاستیک، زیبایی و ترمیمی در تهران بشمار میاد که بعد از گذران دوره ی پزشکی عمومی خودش بورد تخصصی جراحی رو در مدت چهار سال و بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی خودش رو به مدت سه سال توی دانشگاه های علوم پزشکی شیراز علوم پزشکی ایران دریافت کرده و در حال حاضر هم عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی هم در ایران و هم در آمریکا هست.

در نظر خیلی از مراجعان این پزشک دقت و ظرافت ایشون در معاینات اولیه، مشاوره ی صادقانه و همچنین به کارگیری تکنیک های متبحرانه از ویژگی های شاخصشون بشمار میاد. این رو هم ذکر کنیم که تمام مراحل جراحی اعم از مشاوره قبل از عمل و آنالیز کردن وضعیت داخلی بینی، جراحی و همچنین مراقبت های بعد از عمل و آموزش های لازم توسط خود دکتر انجام میشه که این موضوع در رضایتمندی هر چه بیشتر بیماران نقش بسیار مهمی ایفا کرده.

آیدی اینستاگرام دکتر علی جاودانی، javdani_md هست که میتونید نمونه کارهاشون رو در این پیج مشاهده کنید.

بهترین دکترهای بینی در تهران

دکتر آرش شرفیان جراح بینی در تهران

دکتر آرش شرفیان یکی از بهترین متخصص های گوش، حلق و بینی درتهران هستن که متولد سال 1360 اند و تخصص خودشون رو از دانشکده ی علوم پزشکی اصفهان گرفتن و چیزی بیش از 5000 جراحی زیبایی موفق تا به امروز داشتن و در حال حاضر هم یکی از بهترین جراحان زیبایی که از تکنیک TIG و متد نچرال استایل استفاه میکنه بشمار میاد و تمرکز این پزشک و شعارش این هست که" ما قبل از زیبایی شما مراقب تنفستون هستیم" و خب این موضوع باعث شده که خیلی از افراد به دلیلی حساسیت بالای این پزشک روی این موضوع مشتاق برای انجام عملشون توسط ایشون باشن.

بهترین دکترهای بینی در تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها