|

هزینه های سفر به مشهد / میتونی برا یه هتل مجهز با اتاق 5 تخته شبی 350 هزار بدی مفت

در این مقاله در خصوص هزینه های مربوط به سفر به مشهد براتون صحبت کردیم تا با یه برنامه ریزی دقیق به این سفر برید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از قدیم گفتن هر روز که از خواب بیدار میشید جوری زندگی کنید که انگار آخرین روزی هست که زنده اید و خب میدونید که در این پروسه مسلما هر کسی باید قدردان لحظات باشه و از اون ها به خوبی استفاده کنه و خب یکی از راه هایی که میشه با استفاده از اون از لحظات خودتون بهترین استفاده رو داشته باشید رفتن به مسافرت هست اصلا سفر کردن یه جون به جون های شما اضافه خواهد کرد و جوری روحیه تون رو بهبود میبخشه که حد و اندازه نداشته باشه چرا که در حال حاضر همه به اندازه ی کافی با مشغله های مختلف دست و پنجه نرم میکنن و خب در صورتی که یه زمان اضافه در اختیارشون قرار میگیره بهتره که اون رو به سفر اختصاص بدن و خب در حال حاضر چه فرصتی بهتر از تعطیلاتی که پیش رومون هست. 

ولی خب یه موضوعی که وجود داره این هست که خیلی ها برای سفر به هزینه های اون که فکر میکنن ازش منصرف میشن چرا که این روزا خیلی از سفرهای داخلی با سفر خارجی از لحاظ هزینه ها برابری میکنن ولی خب شما میتونید با یه برنامه ریزی دقیق و اصولی سفر خودتون رو با کمترین هزینه سر و سامون بدید و صد البته که در این بین فرقی نمیکنه که سفر به رشت باشه و یا سفر به ترکیه در هر صورتی شما اگر که از هزینه ها آگاهی کامل داشته باشید میتونید با دید بازتری سفر کنید و تجربه ی بهتری رو برای خودتون رقم بزنید که خب ما در این سری از مقالات خودمون در این راستا به شما کمک میکنیم و در حال حاضر هم میخواهیم در خصوص هزینه های سفر به مشهد براتون صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

سفر به مشهد

سفر به مشهد وقتی باید براش چک بکشی

خب یه سری از دوستان هستن که سفراشون باید آخرته لاکچری بازی باشه حالا میخواد یه سفر یه روزه باشه و یا یه سفر ده روزه در این بین اصلا براشون فرقی نداره که خب در صورتی که شما هم از این دسته از دوستان هستید باید بگیم سلام بر تو ای جزء قشر مرفه! حالا که تصمیم دارید به مشهد سفر کنید مسلما انتخاب شما برای این منظور هواپیما خواهد بود که بلیط اون برای هر نفر از تهران با ایرلاینی مثل کاسپین چیزی حدود 4 میلیون و 950 هزار تومن براتون آب میخوره. 

حالا که رسیدید به مقصد باید به سمت محل اقامتتون حرکت کنید که خب بدون شک یه هتل پنج ستاره با بهترین امکانات خواهد بود که خب برای این منظور میتونید هتل درویشی رو که بین مردم بسیار شهرت داره رو رزرو کنید که برای یه شب و اتاق دوتخته برای دو نفر باید 6,640,000 تومان پرداخت کنید.

سفر به مشهد

سفر به مشهد

اما حالا که مسئله ی اقامتگاه هم حل شد شما باید به فکر بخش خوشمزه ی سفرتون هم باشید یعنی غذا که برای این منظور میتونید از بهترین رستوران های مشهد غذا سفارش بدید که یکی از اون ها رستوران معین درباری مشهده که محدوده ی قیمت هاش بسیار مناسبه و صد البته که رضایت کاربران از اون بسیار بالاست.

سفر به مشهد

سفر به مشهد وقتی میخوای هم به صرفه باشه و هم کیف بده

خب این بخش به اون دسته از افرادی تعلق داره که در سال یکی دوبار رو میرن مسافرت و برای این منظور هم برنامه ریزی میکنن و پول پس انداز میکنن تا یه وقت کم نیارن و صد البته که هم به دنبال به صرفه بودن قیمت ها هستن و هم به دنبال این که بهشون خوش بگذره که خب این دسته از دوستان برای رفت و آمد به این شهر از تهران میتونن از قطار استفاده کنن که برای یه قطار کوپه ای چهار نفره و پنج ستاره هر نفر میبایست 995 هزار تومان پرداخت کنن.

بعد از رسیدن به مقصد هم اقامتگاهتون که مسلما باید قبل از سفر رزروش کنید میتونه یه هتل دو ستاره باشه مثل هتل ایساتیس که برای یه شب اقامت در اتاق چهار تخته و برای چهارنفر یه قیمت فوق العاده یعنی ۱,۸۴۰,۰۰۰ تومان دریافت میکنه.

سفر به مشهد

برای غذا هم میتونید در یه رستوارن با کیفیت و قیمت مناسب غذاتون رو میل کنید مثلا در رستوران رضایی مشهد برای خوراک کوبیده با دو سیخ باید مبلغ 158 هزار تومان پرداخت کنید.

سفر به مشهد

سفر به مشهد وقتی جیبت تنگه

خب یه سری از وقت ها هست که آدم میخواد بره سفر ولی دستش تنگه که خب ما برای این موقعیت هم برای شما یه چشم انداز از هزینه ها میدیم که ببینید از پسشون برمیایید یا نه. خب در وهله ی اول باید برای این منظور بلیط اتوبوس تهیه کنید که از تهران به ازای هر نفر باید 450 هزار تومان برای بلیط پرداخت کنید.

بعد از این هم که رسیدید به مقصد باید به فکر محل اسکانتون باشید که برای این منظور میتونید از بین مسافرخونه ها انتخاب داشته باشید و برای این که پخت و پز رو هم خودتون انجام بدید می بایست به سراغ اون دسته از مسافرخونه ها برید که حالا در داخل اتاق و یا سالن گاز دارن مثلا هتل آپارتمان علیزاده مشهد برای این منظور عالیه که برای یه اتاق پنج تخته شبی 350 هزار تومان میگیره.

سفر به مشهد

پ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها