|

بهترین ناخن کار در تهران / قراره خانوما تو خیابون بیان بگن ببخشید عزیزم ناخن کارت کیه

در این مقاله چندتا از بهترین ناخن کارها در تهران رو بهتون معرفی کردیم که همه ی خدمات مربوط به ناخن رو با بهترین کیفیت ارائه میکنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از بدو تاریخ تا به امرزو زیبایی یه ویژگی اصلی برای خانوم ها بشمار میومده از این رو خانوم ها یا باید زیبا میبودن و یا برای زیبا شدن تلاش میکردن تا اینجوری مورد قبول جوامع قرار بگیرن و خب شما حسابش رو بکنید که اگر خانوم ها خودشون رو همونطوری که بودن قبول میکردن چقدر از کسب و کارها فلج میشدن و کمپانی های بزرگ ورشکسته مثلا بیشتر خریدار لوازم آرایشی، محصولات مراقبتی پوست و مو و... خانوم ها هستن و در این بین حتی شاید یه سری از دکترها هم از نون خوردن میفتادن مثلا تا به حال دیدید که یه آقا بره لیپوساکشن کنه؟ اگر هم این اتفاق بیفته مسلما تعدادش خیلی کم خواهد بود چرا که این موضوع در ذهن خانوم ها حک شده که باید لاغر و خوش اندام باشن ولی خب بعضی از وقتا برای این زیبایی بهای زیادی باید پرداخت بشه مثلا خیلی ها زیر عمل های جراحی زیبایی از دنیا میرن و واقعا  مصداق بارز این حرف که بکش و خوشگلم کن میشن.

البته که در این بین یه سری از راه های زیبایی هستن که کم خطرتر اند مثلا شاید شما از عمل جراحی بینی هراس داشته باشید ولی خب با مدل بینیتون هم مشکل داشته باشید پس باید چیکار کنید؟ خب در این بین ترفندهای آرایشی به داد شما میرسن مثلا شما میتونید با آموزش کانتور انواع بینی این موضوع رو رفع کرده و بینی خودتون رو کوچک تر از اون چیزی که هست به نظر بیارید و یا در صورتی که این کار رو بلد نیستید حداقل برای مراسم های مهم یه سر به بهترین آرایشگاه های زنانه در تهران بزنید تا این کار رو به صورت حرفه ای براتون انجام بدن طوری که هر کسی ببینتتون بپرسه چیکار کردی دماغت شده فندق! یا یکی دیگه از راه های زیبایی کم خطر لاک زدنه که خانوم ها از زمانی که یه دختربچه هستن عاشقشن و رفتن به سراغ لاک اصلا سن و سال نمیشناسه ولی خب در این بین خیلی ها برای این منظور به دنبال یه ناخن کار خوب هستن چرا که لاک ژلیش رو در صورتی که تجهیزاتش رو نداشته باشید خودتون نمیتونید بزنید به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از بهترین ناخن کارها در تهران رو بهتون معرفی کنیم که کارشون حرف نداره و میتونید با خیال راحت خوشگلاسیون ناخن هاتون رو بهشون بسپارید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین ناخن کارها در تهران

سالن زیبایی و ناخن مائده عرب

یکی از بهترین سالن های زیبایی توی تهران که خدمات بیشماری در زمینه ی زیبایی ارائه میکنه سالن مائده عرب هست که خدماتش شامل رنگ و مش، کراتین و احیا مو، ناخن، میکروبیلدینگ و مژه میشه که در همه ی لاین ها شما این خدمات رو از بهترین و مجرب ترین پرسنل دریافت میکنید که در کار خودشون نامبروان هستن. در این بین اما خدماتی که در زمینه ی ناخن در این سالن ارائه میشه به قدری تر و تمیز و بی نقص هستن که زبانزده و مسلما بعد از این که در این مجموعه کار ناخن خودتون رو انجام بدید باید منتظر این باشید که خانوم های دیگه به ناخن هاتون خیره بشن و بدون استثنا اسم و آدرس ناخن کارتون رو ازتون بپرسن. همچنین این رو هم اضافه کنیم که شعبات کراتینه و احیای مو این مجموعه در استانبول و تورنتو هم فعالیت میکنن که این نشون میده شما با یه تیم حرفه ای سر و کار خواهید داشت.

آدرس: سعادت اباد ،بلوار جوریکی ،خیابان داوود حسینی ،انتها کوچه اول ،ساختمان تشریفات شمالی طبقه ۶ واحد ۲۴

تلفن: 09125451446

بهترین ناخن کارها در تهران

سالن زیبایی و ناخن فرناز صفری

خب نوبت یکی دیگه از سالن های زیبایی معتبر و مجهز در تهرانه که موسس اون خانوم فرناز فری هست که یه جوون دهه شصتیه و مدرک فوق لیسانس خودش رو توی رشته ی حقوق خصوصی گرفته ولی سال 94 راه خودش رو تغییر داده و رفته خارج دوره های معتبر گریم و میکاپ عروس تو کشورهای اروپایی دیده تا بتونه یکی از بهترین آرایشگرهای نه تنها تهران بلکه ایران بشه و برای خودش اسم و رسم در کنه که خب باید بگیم که تونسته و در حال حاضر خیلی از خانوم ها از سراسر ایران میان که برای یکبار هم شده خدمات زیبایی در سالن ایشون دریافت کنن ولی بعدش مشتری دائمی میشن. شما در این سالن میتونید تمامی خدمات مربوط به ناخن رو از با بالاترین کیفیت و زیر دست بهترین ناخن کارها دریافت کنید و پزش رو به همه ی خانوم های فامیل بدید.

آدرس: تهران، کامرانیه شمالی، نبش خیابان داریوش، برج پارادیس، طبقه دوم شرقی، واحد سوم

تلفن: 02126452274

بهترین ناخن کارها در تهران

سالن زیبایی و ناخن شقایق

بریم سراغ یکی دیگه از مراکز زیبایی در تهران که اسم و رسم بسیاری داره یعنی سالن زیبایی شقایق که در حال حاضر توسط خانوم شقایق شکری اداره میشه و خدمات مژه و ناخن به صورت حرفه ای در این مجموعه ارائه میشه و به جرئت میشه خانوم شکری رو یکی از بهترین ناخن کارهای حال حاضر در تهران بشمار آوورد که لیسانسش رو در رشته ی نقاشی گرفته و از هر انگشتش هنر میریزه. ایشون مدرک خودشون رو در زمینه ی کاشت ناخن و اکستنشن با بالاترین درجه دریافت کردن و در حال حاضر ده سال سابقه ی کار در این زمینه دارن و شما میتونید با مراجعه به این سالن هر طرحی که میخواهید رو روی ناخن هاتون پیاده سازی کنید.

آدرس: تهران، ستارخان، بین فلکه اول صادقیه و خیابان خسرو، تالار قصر حسنا، طبقه سوم

تلفن: 09371824515

بهترین ناخن کارها در تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها