|

بهترین بیمارستان ها برای سزارین در تهران؛ اتاق VIP میدن بهت از هتل لوکس تر بیا و ببین

در این مقاله چندتا از بهترین بیمارستان ها برای سزارین رو در تهران بهتون معرفی کردیم تا استرس مادران رو در این زمینه به حداقل برسونیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا توصیه های زیادی در خصوص فرزندآوری میبینیم چرا که میانگین سنی در کشورمون داره بالا میره و خب نیروی جوان داره کم میشه که این خوب نیست ولی خب در این بین یه عده معتقد هستن که بچه خرج های زیادی داره و شاید از پس این خرج ها و مسئولیت اون برنیان چرا که شما حساب کنید چقدر جشن باید در همون ابتدا برای نوزاد گرفته بشه از جشن تعیین جنسیت و سیسمونی بگیر تا بعد از به دنیا اومدن جشن دندونی و... و حتی خرج های متفرقه ی دیگه از پوشک و شیرخشک بگیر تا دارو و... که خب شاید برای یه فرد با درآمد متوسط این هزینه ها زیاد باشن ولی خب بالاخره نمیشه که به خاطر این هزینه ها به کلی بیخیال بچه دار شدن شد چرا که نه به قدیم که سر سفره پر بود از بچه های قد و نیم قد و نه به الان که خیلی ها یه دونه اش رو هم ندارن و خب این تضاد واقعا عجیبه.

حالا در این مقاله صحبت ما با اون دسته از افرادی هست که معتقد هستن که بچه شیرینی زندگی هست و دل دادن به بچه دار شدن و میخوان پدر و مادر بشن که خب یکی از دغدغه های این افراد انتخاب بیمارستان خوب برای به دنیا اومدن بچه هاشون هست و در این بین خیلی ها می بایست بچه هاشون رو به روش سزارین به دنیا بیارن البته که طبق تحقیقات بهتره که بچه ها به روش طبیعی متولد بشن ولی خب بعضی وقتا بنابر شرایط مادر و توصیه ی پزشک یه سری از مادران مجبورن که بچه شون رو به روش سزارین به دنیا بیارن و خب استرس این رو دارن که یه بیمارستان خوب برای این منظور انتخاب کنن که ما در این مقاله چندتا از بهترین بیمارستان ها برای سزارین در تهران رو بهتون معرفی میکنیم تا بلکه مقداری از استرس شما مادران عزیز کم کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین بیمارستان ها برای سزارین

بیمارستان لاله تهران

بیمارستان لاله رو میشه یکی از بهترین بیمارستان ها در تهران با موقعیت مکانی مناسب و همچنین امکانات برجسته بشمار آوورد که در زمینه ی ارائه ی خدامات زایمان هم تونسته اسم و رسم بسیاری در کنه. این بیمارستان مجهز از بخش های مختلفی در این زمینه مثل بخش نوزادان، زنان زایمان، بخش مراقبت ویژه قلب و مراقبت ویژه نوزادان برخورداره و امکان دسترسی شما رو به خدمات پزشکی گوناگون در زمینه ی تولد فرزندتون فراهم میکنه.

شما میتونید در این بیمارستان خدمات زایمان رو به هر دو روش یعنی طبیعی و سزارین دریافت کنید که این موضوع باعث میشه مادران با توجه به وضعیت خودشون و همچنین توصیه های پزشکشون بهترین روش رو برای تواد فرزندشون انتخاب کنن. همچنین تجهیزات پیشرفته و مدرنی که توی این بیمارستان در اختیار کادر درمان و بیماران قرار میگیره میتونه به ارتقای کیفیت خدمات کمک شایانی کنه. پس شما میتونید با خیال راحت در کنار کادر مجرب این مجموعه ی درمانی در نهایت آرامش فرزندتون رو به دنیا بیارید.

 آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان خدامی

تلفن: ۸۸۶۶ ۳۳۳۳ 021

بهترین بیمارستان ها برای سزارین

بیمارستان بهمن

بیمارستان بهمن یکی دیگه از مراکز معتبر همراه با تاریخچه ی طولانی و درخشان در زمینه ی زنان و زایمان در تهران بشمار میاد که واقع در لوکیشن خوبی هست و خدمات زایمان رو چه به صورتی طبیعی و چه سزارین ارائه میکنه و از این رو یه انتخاب محبوب برای زنان بارداری بشمار میاد که میخوان در محیطی امن و مطمئن فرزندان خودشون رو به دنیا بیارن.

این مجموعه به عنوان یکی از موسسات معتبر و موفق در زمینه ی زانان و زایمان از بخش های مختلفی نظیر نوزادان، بخش زنان و زایمان، بخش مراقبت ویژه قلب و مراقبت ویژه نوزادان برخورداره که همراه با کادر مجرب و حرفه ای که داره میتونه در نهایت کیفیت به شما خدمات لازم رو ارائه بده.

 آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان خدامی

تلفن: ۸۸۷۷ ۸۸۸۸ 021

بهترین بیمارستان ها برای سزارین

بیمارستان مادران

یکی از اولین بیمارستان های تخصصی زنان و زایمان در ایران بیمارستان مادران واقع در خیابان فرشته تهران هست که از جایگاه ویژه در حوزه ی بهداشت زنان و زایمان برخوداره از این رو به عنوان یکی از معتبرترین بیمارستان های واقع در تهران میتونه گزینه ی بسیار مناسبی برای زنان باردار باشه.

شما در این بیمارستان هم میتونید با هر دو روش زایمان بسته به شرایط موجود فرزندتون رو به دنیا بیارید و در کنار کادر مجرب و متخصصی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستن استرس خودتون رو در این زمینه به حداقل برسونید.

 آدرس: تهران، خیابان فرشته، خیابان آصف

تلفن: ۲۲۲۸ ۹۰۰۰ 021

بهترین بیمارستان ها برای سزارین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها