|

بیوگرافی لیندا کیانی و حضورش در مراسم تجلیل از بانوان المپیک و جذاب/ توجه همه به او

لیندا کیانی بازیگر جذاب و خوش چهره ایرانیست که اینبار در مراسم تجلیل از بانوان المپیک حضور یافت و مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیندا کیانی همیشه از دست بازیگران مشهور و بسیار محبوب ایرانی بوده که کار خود را از تلویزیون و با سریال "روز حسرت" شروع کرد اما اوج شهرت خانوم بازیگر زمانی بود که در سریال "پایتخت" دیده شد و بعد هم دیگه رفت واسه سینما و شبکه خانگی. هر بازیگری از یک کار به بعد شهرتی فراوون پیدا میکنه و به شدت بولد میشه که خب برای لیندا کیانی در کنار خونواده نقی معمولی بودن این اتفاق افتاد. لیندا بانو البته که در مدلینگ نیز فعالیت کرد که خب همین راستا به او کمک بزرگ شد تا بیش از پیش دیده شود. چرا که وقتی شما در این راستا فعالیت میکنید و آموزش میبینید دیگه بلدید چطور ژست بگیرید و به چه شکل استایل کنید. البته که هر بازیگری ممکنه برای خودش یک استایلیست داشته باشه، اما بانوانی که در مدلینگ اکتیو هستند در این زمینه نیز بسیار جلوتر اند. لیندا کیانی شاید کم و بیش در فیلم و سریال ها دیده بشه، اما به وفور در مراسمات سینمایی و اکران ها دعوت میشه. به تازگی نیز این بازیگر جذاب و پر طرفدار در مراسم تجلیل از بانوان قهرمان المپیک حضور پیدا کرد و مثل همیشه مورد توجه قرار گرفت. اما خب با این تفاوت که او اینبار استایلی تمام تیره برای خود انتخاب نمود و مثل همیشه هم در فیگور های ژورنالی اش اخم کرد و به همین دلیل کمی کامنت منفی دریافت نمود. در ادامه مشاهده می کنید لیندا کیانی رو در این مراسم.

Snapinsta.app_457202509_526985886387513_34109728005474861_n_1080

بیوگرافی لیندا کیانی و تولد در آبادان

لیندا کیانی از متولدین 23 شهریور 1359 است که در آبادان به دنیا اومده و حالا 44 سال سن داد. وی فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس رشته فلسفه از دانشگاه غیرانتفاعی مفید در قم است که کارش رو با دوره های تئاتر آغاز نمود و از سن ۲۷ سالگی هم با سریال "ساعت شنی" جلوی دوربین رفت و کم کم و با تلاش شهرتش رو بدست آورد.

خانواده و اصالت

لیندا کیانی در یک خانواده پر جمعیت چشم به جهان گشوده. او فرزند چهارم خانواده محسوب می شود که بعد از سه برادر، و یه روز پیش از حمله نظامی عراق به ایران به دنیا اومده. او حالا یک خواهر کوچیکتر از خودش هم دارد و بعد از شروع جنگ تحمیلی اول به شیراز و مرودشت مهاجرت کرد و بعد هم در شهر تهران ساکن شدند.

IMG_20240830_201210

لیسانس و کلاس بازیگری زیر نظر استادان

لیندا بانو بعد از اینکه لیسانس خود را دریافت نمود به دلی علاقه ای که به بازیگری داشت خب رفت به کلاس های بازیگری در دانشگاه علامه، و زیر نظر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان دوره های مورد نظر رو سپری کرد. لیندا کیانی بعد تر دوره های فن بیان و هم نزد استاد حمید سمندریان و همچنین خانم مهتاب کرامتی آموخت.

IMG_20240830_201221

جلوی دوربین در 27 سالگی

در سال 1386 بود که لیندا کیانی در سن 27 سالگی با معرفی آقای شریفی نیا در سریال "ساعت شنی" به کارگردانی بهرام بهرامیان کاراکتر مهتاب رو نقش آفرینی کرد و به شدت هم مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

کارتون مورد علاقه لیندا کیانی

خب هر کسی یکسری فانتزی داره و لیندا کیانی هم کارتون مورد علاقش که خیلی دوستش داشت و داره، جودی ابوت "بابا لنگ دراز" بود که در این رابطه میگه هر چند بار هم که این کارتون رو نگاه میکنم باز واسم تکراری و خسته کننده نمیشه و هنوز هم می بینمش.

IMG_20240830_201238

من بازیگر کمدی نیستم

این بازیگر جوان بر این نظره که اصلا بازیگر کمدی نیست و حتی این تفکر رو داره که اصلا بلدش نیست چرا که معتقده کمدی کردن خودش یه هنر مجزا محسوب میشه و ورای اونچه که در رئال بازی می کند، خنداندن مخاطب کار هرکسی نیست و این قابلیت رو در خود نمی بیند.

IMG_20240830_201251

ناگفته هایی از لیندا کیانی

عروسک جناب خان رو به کلاه قرمزی ترجیح میده

طرفدار دو آتیشه تیم پرسپولیس هستش

از بین ثروت و علم، ثروت رو انتخاب میکنه

دست پخت خیلی خوبی تو آشپزی کردن داره

دلش میخواد دو سه تا فرزند پسر داشته باشه

دست فرمون به شدت خوبی هم داره

IMG_20240830_201310

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها