|

بیوگرافی لیندا کیانی و عکس های خصوصی بچگی‌اش / خانوم شعله پایتخت چه سنگین وزن شده

لیندا کیانی بازیگر جذاب و مشهور ایرانیست که حالا با تصاویر جذابش در مراسمات سینمایی مورد توجه قرار گرفته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازیگران دسته های مختلفی دارند. یکسری از اونها تنها مشهور هستن و یکسری دیگر مشهوره محبوب. البته که مشهوره منفور هم داریم اما خب کاری به کارشون نداریم و در واقع اینجا و میخوایم راجب یکی از مشهوران تو دل برویی صحبت کنیم که پله های ترقی رو در این مسیر یکی پس از دیگری با تلاش و استعداد بالا رفته. خانوم لیندا کیانی دقیقا همون چهره هستن که اولین بار با ایفای نقش در سریال "روز حسرت" و در نقش یک روح و خاطره دیده شدند. لیندا کیانی بعدتر با سریال "پایتخت 2 " بود که خیلی بولد تر شد و روز به روز شهرتی بیش از پیش پیدا کرد. لیندا بانو در سریال "تا ثریا" که این روزها از شبکه آی فیلم پخش میشه هم نقش آفرینی داشت اما واقعیت اینه که کاراکتر شعله فدوی بود که این چهره رو در چشم مخاطب دلنشین کرد. لیندا کیانی از آن دست هنرمندانی بوده و هست که هیچگاه نقش منفی بهش نیومده و همیشه از خوبای فیلم و سریال محسوب می شده! خانوم فدوی دختری بود که ارسطو شیفته کمالات و جمالاتش شد و بیننده رو هم با خود همراه کرد.

64654

بیوگرافی لیندا کیانی و اصالت

شاید خیلی به لیندا کیانی سن و سالش نیاد، اما خانوم بازیگر یک دهه پنجاهی است که در 23 شهریور 1359 چشم به جهان گشوده. او متولد آبادان می باشد و فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس رشته فلسفه از دانشگاه غیرانتفاعی مفید در قم است که خب با دوره های تئاتر کار و استعدادش رو شروع کرد و از ۲۷ سالگی هم رفت جلوی دوربین و با سریال "ساعت شنی" حرفه مورد علاقش رو آغاز نمود.

3338nuvpu

لیندا کیانی در یک خانواده پرجمعیت و بزرگ شده که خب زاده آبادان است و در خانواده ای که چهار فرزند دارند بچگی کرده. او سه برادر بزرگتر از خودش دارد و سه روز قبل از اینکه عراق به ایران حمله نظامی کنه، به دنیا اومده و حالا یک خواهر کوچیکتر از خودش هم دارد که میشن پنج تا فرزند. بعد از شروع جنگ تحمیلی بود که این خونواده ابتدا به شیراز شهر مرودشت نقل مکان کردند و سپس  در آخر از ساکنین شهر تهران شدند.

683746

لیسانس و دوییدن به سمت عشق و علاقه

لیندا کیانی بعد از گرفتن لیسانسش بود که دیگه نتونست از علاقش دور بمونه و رفت سراغ کلاس های بازیگری و در دانشگاه و زیر نظر هنرمندانی همچون محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان دوره های خود را سپری کرد. خانوم بازیگر بعدتر هم دوره فن بیان رو نزد استاد مرحوم حمید سمندریان و همچنین خانوم مهتاب کرامتی گذروند و شد ازیگری فوق العاده.

اولین جلوی دوربین به سفارش شریفی نیا

در سال ۱۳۸۶ بود که لیندا کیانی 27 سال سن داشت و با معرفی محمدرضا شریفی نیا در سریال "ساعت شنی" به کارگردانی بهرام بهرامیان حضور پیدا کرد. او در این کار نقش مهتاب رو ایفا نمود و خیلی هم مورد توجه قرار گرفت.

646

ماجرای ایمان حضرتی

بی شک ازدواج هر بازیگری برای مخاطبین جالبه و در رابطه با لیندا بانو هم مدتی شایعه شده بود که لیندا کیانی با ایمان حضرتی (بازیگر) ازدواج کرده اما در حقیقت دلیل این شایعه صرفا چند عکس مشترک در پشت صحنه فیلمی بود که بعدا هم تکذیب شد.

و اما ازدواج واقعی  در ۳۹ سالگی

شاید خیلی ها ر این تصور باشد که لینداکیانی مجرد است و تا به حال ازدواج نکرده، در حالی که خانوم بازیگر در سال ۱۳۹۸ وقتی که 39 سال سن داشت مزدوج شد. وی این خبر رو در ویژه برنامه عید فطر برنامه "کودک شو" تایید نمود اما تا به حال عکسی منتشر نشده و این مسئله رو کاملا خصوصی نگه داشته !

لیندا-کیانی-و-ایمان-حضرتی
لیندا کیانی و ایمان حضرتی

دغدغه وجود خدا

لیندا کیانی میگه وقتی بچه بودن تنها دغدغه فکری که داشتم وجود خدا بود. من شب و روز رو به دنبال چگونگی وجود خدا میگشتم و هزار سوال بی جواب در مورد این موضوع داشتم که هیچ کس پاسخی براشون بهم نمیداد و دانش. به همین دلیل به سمت فلسفه رفت تا بتونه به جواب سوالاتش برسه.

67465

کودکی و لال شدن

خانوم بازیگر میگه در دوران دبستان و سن کم روبروی مدرسه ما رو تو تهران بمب زدند که خب بر اثر این مسئله مدتی رو لال شدم. برای بازی با دختر خالم که حالمو بهتر کنه به خون اونها آریاشهر رفتیم که تو همون روز برق نیروگاه آلستوم "طرشت" و زدن و در حالی که پشت پنجره بازی می‌ کردیم، با موج انفجار وسط اتاق پرت شدیم. خوب یادمه که اون روزها چه اتفاقاتی می‌ افتاد.

5454.jpg45

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها