|

هزینه سفر به شیراز چقدر است؟ / خنده ات میگیره بدونی پول هتل کمتر از بلیط اتوبوسه

در این مقاله در خصوص هزینه هایی که در سفر به شیراز باید پرداخت کنید صحبت کردیم تا با برنامه ریزی دقیق تری به این مسافرت برید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کیه که خوشگذرونی رو دوست نداشته باشه مسلما هیچ کس ولی نکته ای که در این بین وجود داره این هست که هر کسی روش خودش رو برای خوشگذرونی داره مثلا ممکن هست که یه نفر با کتاب خوندن بهش خوش بگذره، یه نفر با رفتن به کافی شاپ  و خوردن کافی و خب یه نفر هم با رفتن به مسافرت که خب این مقاله به دسته ی آخر تعق داره چرا که در این واپسین روزهای تابستون 1403 باید دفتر این فصل رو با یه سفر جانانه و لذتبخش ببندن چرا که شهریور جاری یه عالمه تعطیلات برای شما در پی داره که حیفه اون ها رو از دست بدید خصوصا که بعد از اون باید به استقبال یه پاییز شلوغ و کاری بریم.

خب در این بین یه عده دوست دارن که مسافرتشون داخلی باشه مثل سفر به تبریز و یه عده هم ترجیح میدن به جای این که برای یه مسافرت داخلی هزینه کنن همون هزینه رو با یه مقدار بیشتر برای مسافرت خارجی مثل سفر به ترکیه هزینه کنن و یه مهر خارجی توی پاسپورتشون داشته باشن که خب در هر صورت هر دو دسته انتخابشون خوبه چرا که مسافرت باعث میشه شما یه عالمه تجربه کسب کنید و از نقطه ی امن خودتون بیرون بیایید و دنیا رو به یه چشم دیگه نگاه کنید و جهان بینیتون به کلی ددستخوش تغییر بشه که خب به همین دلیل ما این سلسله از مقالاتمون رو به این موضوع اختصاص دادیم و در خصوص بودجه ی لازم برای مسافرت های مختلف صحبت میکنیم و امروز هم میخواهیم در مورد هزینه های لازم بری سفر به شیراز برای همه ی قشرهای مختلف جامعه صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

هزینه سفر به شیراز چقدر است

سفر به شیراز وقتی پول برات هیچ معنایی نداره!

خب در این بخش میخواهیم هزینه های سفر به شیراز رو برای اون دسته از افرادی که مدام اس ام اس بانکیشون رو چک نمیکنن و اصلا براشون مهم نیست که چقدر پول از حسابشون کم میشه شرح بدیم.

دوست عزیز این مدلی مشخص هست که شما به هیچ وجه نمیخواهید که با رانندگی خودتون رو خسته کنید و راه براتون کش بیاد به همین دلیل برای رفتن به شهر زیبای شیراز باید به این مقصد پرواز کنید که خب بلیط هواپیما از تهران به این شهر برای هر نفر با ایرلاین ایران ایر 4 میلیون و 550 هزارتومان براتون درمیاد و تا رسیدن به این شهر زیبا که تقریبا دو و نیم ساعت زمان خواهد برد از پروازتون لذت ببرید.

حالا که رسیدید به شهر اولین کاررفتن به سمت محل اقامتتون هست چرا که قرار نیست که چمدون به دست شهر رو بگردید و خب برای اقامت هم شما میتونید یه هتل پنج ستاره مثل هتل زندیه شیراز رو انتخاب کنید که برای یه اتاق با تخت دبل به ازای دو نفر شبی ۴,۳۹۱,۲۰۰ تومان دریافت میکنه و در این هتل صبحانه برای شما رایگان و جزء خدمات خواهد بود اما خب باقی وعده های غذایی رو باید چیکار کنید؟

هزینه سفر به شیراز چقدر است

هتل زندیه

خب برای بقیه ی وعده ها هم میتونید یه سر به رستوران های لاکچری در این شهر بزنید مثل رستوران هفت خوان شیراز که کافه هم داره و غذاهای ایرانی و ترک در اون سرو میشه و خب در خصوص قیمت ها هم به عنوان مثال باید برای کباب مخصوص این رستوارن باید چیزی حدود 735 هزار تومان پرداخت کنید.

هزینه سفر به شیراز چقدر است

رستوران هفت خوان

سفر به شیراز به سبک قشر متوسط

خب این بخش به اون دسته از افرادی تعلق داره که پول دارن ولی خب حسابش رو هم باید داشته باشن که خب این دسته از دوستان برای سفر به شیراز دو راه دارن اولی میتونن از ماشین شخصی خودشون برای این منظور استفاده کنن که خب تنها خرجش هزینه ی بنزین هست و یه مقدار خستگی ولی در عوض از گشت های داخل شهری هم خیالشون راحت خواهد بود و پول اسنپ و تاکسی نمیدن و یا میتونن با قطار به این شهر فوق العاده ورود داشته باشن که بلیط اون از تهران به ازای هر نفر در یه کوپه ی چهارنفره و با قطار چهار ستاره چیزی حدود 608 هزار تومان هست.

بعد از رسیدن به شهر هم باید در وهله ی اول اقامتتون رو اوکی کنید که مسلما باید قبل از حرکت به شهر و به محض تصمیم گرفتن برای سفر اون رو رزو کرده باشید و برای این منظور شما میتونید در هتل های دو ستاره ی این شهر اقامت داشته باشید مثل هتل نصیرالملک شیراز که فاصله ۱۰ دقیقه‌ایش تا خیابان زند که بسیاری از جاذبه‌های شیراز همچون بازار وکیل، نارنجستان قوام و ارگ کریمخانی و... در اون قرار داره باعث محبوبیت زیاد اون شده و خب شما باید به ازای هر شب اقامت در این هتل به ازای یه اتاق با تخت دبل و برای دو نفر چیزی حدود ۹۷۵,۰۰۰ هزار تومان پرداخت کنید که صبحانه برای شما رایگان خواهد بود.

هزینه سفر به شیراز چقدر است

هتل نصیرالملک

اما حالا باید برای باقی وعده های غذایی چیکار کنید؟ خب در یه رستوران خوب با قیمت مناسب مثل رستوران دوسی شیراز باید برای دو سیخ خوراک کوبیده زعفرانی ۲۲۰,۰۰۰ هزار تومان پرداخت کنید.

هزینه سفر به شیراز چقدر است

سفر به شیراز با کمترین قیمت ولی بیشترین عشق و حال

خب شاید تا اینجای مقاله رو که خوندید به خیالتون برای سفر به شیراز باید جیب هاتون رو خالی کنید که باید بگیم اینطور نیست و شما میتونید این سفر هیجان انگیز رو با کمترین هزینه هم برید که برای رفت و برگشتتون میتونید از اتوبوس استفاده کنید که بیاد برای بلیط هر نفر از تهران به این شهر 520 هزار تومان پرداخت کنید.

بعد از رسیدن به مقصد هم برای اقامتتون باید به سمت جایی که رزرو کردید برید که بهترین گزینه برای کم خرج شدن سفر شما مهانپذیر هست که برای یه مهانپذیر مثل مهانپذیر نوید برای هر شب اقامت در اتاق دو تخته و برای دو نفر باید 330 هزار تومان پرداخت کنید که واقعا قیمت خوبیه البته که با این مبلغ سرویس و حمام جدا نخواهید داشت ولی در صورت اضافه کرن یه مبلغ یعنی با پرداخت 450 هزار میتونید سرویس و حمام اختصاصی هم در این مجموعه داشته باشید.

برای غذا هم در اقتصادی ترین حالت میتونید از غذاهای کنسروی استفاده کرده و یا فست فودهای مرکز شهر رو تست کنید که به طور تقریبی باید برای یه برگر حدود 150 هزارتومان هزینه کنید.

هزینه سفر به شیراز چقدر است

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها