|

(ویدیو) مسابقه باز محمد مبارز در مقابل حریف روس گومزیاکوف

پخش کامل مسابقه باز محمد مبارز در مقابل گومزیاکوف حریف روس در مبارزات آزاد به سبک ACA برای مشاهده این مبارزه حساس با ما همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد
بازمحمد مبارز فایتر مشهور کشور مان تا عصر جمعه در سازمان ACA مبارزات آزاد به مصاف حریف روس خود رفت.
آقای مبارز پیش از این پهلوانی کوراش بازی می کرد اما به دلیل علاقه مندی خاصی که به مبارزه آزاد داشت توانست این رشته ورزشی را به زودی بیاموزد. او در سال ۲۰۱۰ در مسابقات آماتور این رشته در ترکیه اولین مدال خود را کسب کرد و بعد از آن سر زبان ها افتاد و پیروزی های پیاپی خود را نیز جشن گرفت. بازمحمد مبارز قبل از این در سال های ۲۰۱۰ در ایران و ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ در ترکیه چهار مدال طلا آسیا و جهان را بدست آورد. مبارز همچنان در اواخر سال ۲۰۱۲ وارد مسابقات حرفه‌ ی این رشته شد و تا حال ۹ بار وارد رینگ شده است که شش پیروزی و سه شکست در کارنامه خود دارد. (ویدیو) مسابقه باز محمد مبارز در مقابل حریف روس گومزیاکوف

باز محمد و شکست از حریف روسی

مبارز چندی پیش با حریف دیگر روسی اش دنیس کنکوف به میدان رفت اما شکست خورد.
دینیس کنکوف، قهرمان مبارزات آزاد روسیه بود. این قهرمان مبارزات آزاد روسی که در مسابقه‌های گذشتۀ خود عبدالعظیم بدخشی را نیز شکست داده، می‌گوید که با مبارزه مشکل ندارد و به باز محمد، همان درسی را خواهد داد که به دو هم وطن دیگر او داده است: «من به باز محمد مبارز می‌گویم اشتباه بزرگ کردی که مرا به مسابقه فراخواندی. اکنون باید از فراخوان خود دفاع کنی و پیشمان نشوی.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها