|

بهترین خط چشم برا افراد مبتدی / مخصوص اونا که تا میان یه خط بکشن دستشون 50 بار میلرزه

در این مقاله چندتا از بهترین خط چشم ها برا افراد مبتدی رو بهتون معرفی کردیم تا با وجود اون ها چشم هاتون رو به زیبایی هر چه تمام قاب بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی از خانوم ها هستن که آرایش به عنوان یه روتین براشون بشمار میاد و خب شما حساب کنید که اگر هر روز آرایش کنید چقدر باید مراقبت های پوستی داشته باشید که یه وقت به سلامت پوستتون آسیب نرسه به همین دلیل خیلی ها توصیه میکنن که شده حتی یه روتین پوستی ارزان داشته باشید تا با پیش گرفتن اون پوستتون رو از احتمالات مختلف آسیب دیدن در امان نگه دارید البته که در این بین شما باید از لوازم آرایشی هم در حد متعادل استفاده کنید مثلا اینطوری نباشه که برای بزرگ به نظر آووردن لب هاتون دو کیلو رژ به اون ها بزنید تا بلکه اینطوری لب هاتون برجسته بشه خیر این کار نه تنها زیبایی برای شما به ارمغان نخواهد آوورد که برعکس شما رو بد ظاهر هم  جلوه میده.

البته که تنها میزان آرایش شما نیست که در میکاپ مهمه بلکه کیفیت لوازم آرایشی از مهم ترین چیزهایی هست که باید بهش توجه ویژه داشته باشید تا یه وقت زیبایی پوست و ظاهرتون با لوازم بی کیفیت دستخوش تغییر نشه مثلا در صورتی که کرم پودر برای پوست های جوش دار میخواهید باید به سراغ بهترین اون ها برید که علاوه بر کاور کردن جوش های شما باعث آبرسانی به پوست هم شده و خاصیت درمانی برای اون دارن. همچنین در صورتی که شما زیاد دستی توی آرایش ندارید باید یه سری محصولات رو انتخاب کنید که کار کردن باهاشون برای شما راحت هست مثلا بهترین خط چشم برا افراد مبتدی رو تهیه کنید که هم استفاده ازش براتون راحته و هم میتونید با کمک اون خط چشم های زیبا بکشید و هم موندگاریش پشت پلکتون زیاده، که خب حالا در این مقاله چندتا از خط چشم های این مدلی رو بهتون معرفی میکنیم، پس در ادامه برای شناخت اون ها با ما همراه باشید.

بهترین خط چشم برا افراد مبتدی

خط چشم ماژیکی کت وان دی

اولین محصولی که در بین بهترین ها برای افراد مبتدی میخواهیم بهتون معرفی کنیم خط چشم ماژیکی کت وان دی هست که هر فردی که میخواد دستش رو وی خط چشم کشیدن راه بندازه میتونه با کمک این محصول این هدف رو عملی کنه و یکی از دلایل این موضوع میتونه برخورداری این محصول از نوک سوزنی و نازک باشه که میشه با کمک اون به راحتی انواع خط چشم رو پیاده سازی کرد و کشید. همچنین این محصول فوق العاده ضد آب بوده و از موندگاری بسیار بالایی برخورداره هست به همین دلیل شما میتونید برا مدت زمان طولانی روی اون حساب کنید. از دیگر ویژگی هایی که این محصول داره میشه به موارد زیر اشاره کرد:

برخورداری از عملکرد فوق العاده و مقاوم در مقابل لک شدن

دارای قابلیت کاربری آسان و قابل کنترل

ایجاد کننده ی خطوط صاف و بدون هیچ گونه شکاف روی پوست

برنده بیش از بیست جایزه زیبایی

بدون تست حیوانی و دوستدار محیط زیست و وگان

مناسب پوست و چشم های حساس

بهترین خط چشم برا افراد مبتدی

خط چشم ماژیکی اترنال بیوتی شیگلم

بریم سر وقت یه محصول فوق العاده ی دیگه یعنی خط چشم ماژیکی شیگلم که یه محصول با موندگاری و کیفیت بینظیر هست و برای افراد مبتدی تا حرفه ای کاملا مناسبه و میتونه پاسخگوی نیاز اون ها باشه. این محصول عالی ضد تعریق و همچنین ضد آب هست و میتونه بدون این که پخش بشه و یا ایجاد لکه کنه خطوط زیبا و دقیق برای شما بکشه و علاوه بر این فرمولاسیون این محصول هست که بسیار اون رو خاص تر کرده چرا که بدون هیچ گونه مواد مضر ساخته شده و از این رو سلامت چشمان شما رو به هیچ عنوان به خطر نمیندازه. از دیگر ویژگی هایی که این خط چشم داره میشه به موراد زیر اشاره کرد:

محصول بسیار نرم و روون

بدون ریزش و پخش

بدون تست حیوانی و وگان

فاقد گلوتن، پارابن،الکل و…

بهترین خط چشم برا افراد مبتدی

خط چشم ماژیکی لورال

آخرین محصولی که در لیست این مقاله به شما معرفیش میکنیم خط چشم ماژیکی لورال هست که میشه اون رو یکی از با کیفیت ترین ها در این زمینه بشمار آوورد که چه برای افراد مبتدی و چه برای افراد حرفه ای کاملا مناسبه. این محصول ضد تعریق و ضد آب بوده و خطوط زیبایی از خودش به جا میذاره و شما میتونید به زیبایی خط چشم هایی با دنباله ی نازک رو با اون بکشید و چشم هاتون به زیبایی هر چه تمام تر قاب بگیرید. این محصول خیلی زود خشک میشه و به راحتی هم با آرایش پاک کن تمیز میشه. از دیگر ویژگی های اون میشه به مورد تایید بودن اون توسط پزشکان زیبایی اشاره کرد.

بهترین خط چشم برا افراد مبتدی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها