|

زیباترین خط چشم ها که به هر چشمی میان / بشو اون الهه ی زیبایی ای که تو یادها موندگاره

در این مقاله چندتا از زیباترین خط چشم ها که به هر چشمی میان رو بهتون معرفی کردیم تا با وجودشون یه میکاپ عالی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی چهره این روزا برای افراد یکی از مهم ترین مسائل هست چرا که ما بخواهیم یا نخواهیم با سر و ریختمون قضاوت خواهیم شد و خب با وجود گسترش شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام هم این موضوع بیشتر و بیشتر به چشم میاد و هر چند که خیلی ناراحت کننده هست ولی خب یه موضوعی که این روزا خوبه این هست که شما دیگه مجبور نیستید که با نواقص چهره تون بسوزید و بسازید چرا که میتونید این ایرادات رو به راحتی رفع و یا کاور کنید مثلا در صورتی که گونه های برجسته نداشته باشید میتونید هم با تزریق ژل و هم با یادگیری ترفندهای آرایشی مثل آرایش برجسته کردن گونه اونا رو خوش فرم تر به نظر بیارید.

پس میشه گفت که نه تنها نیازی نیست با یه ایراد چهره تون کنار بیایید بلکه شما میتونید حتی راهی رو که برای رفع اون وجود داره رو هم خودتون انتخاب کنید که صد البته ما ترفندهای آرایشی رو برای این منظور بهتون پیشنهاد میدیم چرا که ریسکی ندارن و حتی برای شما خرجی هم در برنخواهند داشت البته که باید برای این منظور بهترین لوازم آرایشی رو تهیه کنید مثلا رد صورتی که چشم های حساسی دارید باید بهترین خط چشم برای چشم های حساس رو تهیه کنید تا یه وقت این ماده آسیبی به چشم هاتون نرسونه و همچنین نریزه زیر چشمتون و ظاهر و میکاپتون رو بهم نزنه. حرف از خط چشم شد که خب یکی از بهترین قسمت های آرایش برای هر خانومی بشمار میاد چرا که با استفاده از اون چشم ها زیباتر میشن به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چند مدل خط چشم رنگی رو بهتون معرفی کنیم که حیفه تستشون نکنید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

زیباترین خط چشم ها

با خط چشم بنفش زیبایی به شکل گل سنبل داشته باشید 

یکی از زیباترین خط چشم هایی که هر کسی با زدنش میتونه زیبایی میکاپ و خیره کنندگی چشم هاش رو تضمین کنه خط چشم به رنگ بنفش هست که هر کسی اون رو برای یه بار هم که تستش کرده پشیمون نشده و یه جورایی حتی فن دائمیش هم شده پس در صورتی که به دنبال این هستید که چشم هاتون درخشش خاصی داشته باشه توصیه میکنیم که به سراغ خط چشم بنفش برید. این رنگ در اصل جزء رنگ های گرم بشمار میاد که حس طراوت و گرما رو از میکاپ شما منتقل میکنه و صورتتون رو بشاش تر نشون میده پس میشه به جرئت گفت که خط چشم بنفش یه رنگ خاص برای خانوم های خوش سلیقه هست.

حالا به تصویر زیر نگاه کنید و سعی کنید که مشابه اون خط چشم بکشید که که برای جلای بیشتر اون از یه رنگ مکمل یعنی زرد استفاده شده که میتونه در کنار بنفش یه زیبایی خارق العاده خلق کنه.

زیباترین خط چشم ها

با خط چشم آبی کاربنی خوشگلیه میکاپتون رو صد برابر کنید

یکی دیگه از زیباترین رنگ های خط چشم که میشه اون رو برای هر فصل به خصوص بهار و تابستون ترند بشمار آوورد خط چشم به رنگ آبی کاربنی هست که به قدری چشم نواز و زیباست که امسال برای میکاپ مدل های معروف زیادی ازش استفاده شده و به همین دلیل خیلی از خانوما برای یه بار استفاده ازش وسوسه شدن ولی سختی کار همون یه باره چرا که بعدش دیگه این خانوما رو با خط چشمی به رنگ دیگه نمیتونید ببینید.

پس در صورتی که شما هم میخواهید با کمک یه رنگ خط چشم خاص زیبایی میکاپتون رو به حد اعلی برسونید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ آبی کاربنی هست. حالا به تصویر زیر نگاه کنید تو این مدل خط چشم علاوه بر این که از خط چشمی به رنگ آبی استفاده شده برای گوشه های داخلی چشم هم از یه خط چشم طلایی برجسته بهره گرفته شده که عمق و جذابیت کار رو بیشتر کرده.

زیباترین خط چشم ها

با خط چشم سبز تیره جلوه ی اشرافی به آرایشتون ببخشید

یکی از رنگ های خط چشم که زیبایی اعیونی به آرایشتون میبخشه سبز تیره هست که بین خانوم هایی که خاص پسند هستن بسیار مورد استفاده قرار میگیره. این رو هم بگیم که این رنگ خط چشم به اون دسته از افرادی که چشم های قهوه ای دارن بی نهایت میاد و یه انتخاب فوق العاده هست براشون. حالا به تصویر زیر نگاه کنید که چقدر هنرمندانه یه خط چشم با این رنگ کشیده شده و برای جلا بخشیدن هر چه بیشتر اون از رنگ طلایی هم استفاده شده.

زیباترین خط چشم ها

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها