|

بهترین گوشی 9 میلیونی / باور نکردنیه این برند درجه یک دنیا با این قیمت این گوشیو بده

گوشی های میان رده ای فراوونی هستند که قیمت بالایی دارند، اما در اینجا با اون دست از قیمت مناسب ها آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه کلا خرید وسایل هوشمند و برقی خیلی دشوار شده چرا که قیمت هایی گرون دارند با نوساناتی که با توجه به قیمت دلار و ارز همراه هستند. گوشی یکی از بیشترین خرید هاییست که میون افراد اتفاق میفته و خیل ها قبل از اینکه برن سراغ خریدن گوشی، با توجه به بودجه ای که دارند، کمی تا قسمتی تحقیقات می کنند. در این مطلب ما میخوایم بریم سراغ اونم دست از گوشی های میان رده ای که پیدا کردن بهترینشون کار سختیه. اگر تا رنج 10 میلیون تومان قصد خرید گوشی رو دارید و کاربرد، طراحی زیبا، صفحه نمایش و خیلی از موارد دیگه براتون قبل اهمیته، پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

55

گوشی گلکسی A15 سامسونگ 4G با رم 8 و حافظه 256 (8/500/000 تومان)

گوشی نام برده یکی از بهترین پیشنهادات در رنج قیمتی 9 میلیون تومان هستش که خب گوشی تقریبا گلکسی A15 سامسونگ می باشد. این گوشی نمایشگر 6.5 اینچ Super AMOLED داره همراه با رزولوشن 2340×1080 پیکسل و نرخ نوسازی 90 هرتز که بسیار ایده آل است. پردازنده گوشی مورد نظر ما Helio G99 و رم آن 4و6 و یا 8 می باشد. گلکسی A15 از ساختار جدید طراحی سامسونگ در سال ۲۰۲۴ بهره برده که میشه بهره‌ گیری از فریم تخت و طراحی موسوم به Key Island. تا گوشی بتونه نمایی لوکس و مدرن به خود داشته باشد.

دوربین یکی از مهمترین بخش های هر گوشی محسوب میشه که دوربین های گلکسی A15 شامل 50 مگاپیکسل، و 5 مگاپیکسل اولترا واید و  2 مگاپیکسل ماکرو هستش. همچنین دوربین سلفی آن که اهمیت فراوونی داره 13 مگاپیکسل واید هستش. باتری این گوشی ۵,۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی می باشد که با یه شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی میشه. نگهداری باتری در این گوشی در حالات عادی نت 25 ساعت و 31 دقیقه می باشد که بیش از یک شبانه روز است.

اندروید این گوشی از 14 می باشد و رابط کاربری One UI 6 به بازار عرضه شده است.

galaxy-a15-4g-7

چرا گوشی گلکسی A15 سامسونگ بهترین انتخاب در رنج 9 میلیون تومان است؟

یکی از جذابیت های این گوشی که توجه بسیاری رو به خود جلب کرده اپدیت چهار ساله آن است که این گوشی دریافت خواهد کرد و رقیبان خود را همچون شیائومی در این بازه قیمتی به چالش می کشد. گوشی گلکسی A15 سامسونگ در اول قدمش رقیبان هم رده ای خود را رد کرده است. چرا که سامسونگ جان اومده و برای صفحه نمایش این گوشی سوپر امولد استفاده کرده که خب میشه گفت هیچکدوم از رقیبانش همچین صفحه نمایشی رو ندارند. در واقع این صفحه نمایش به شما این کمک رو داره تا بتونید عکس و ویدیو ها رو با وضوح بسیار قابل توجه تری ببینید.

آپشن بعدی که هست اینه که این گوشی با بهره گیره از پردازنده هلیو جی 99 باز هم از رقیبان خود بالاتر است و در واقع پردازنده بسیار پر قدرتی رو در دل خود جای داده که باعث میشه تا شما بتونید بدون ذره یا نگرانی و به راحتی از هنگ کردن گوشی در هنگام بازی و یا استفاده از برنامه های مختلف به شکل همزمان به کاراتون برسید.

دوربین اصلی گلکسی A15 دارای یک لنز 50 مگاپیکسل هستش که در مقابل رقیبانی همچون پوکو M5 که دوربین 64 مگاپیکسلی دارند، ضعیف تر هستش اما نباید فراموش کنیم که دوربین های سامسونگ رو میشه با خیالی راحت به گوشی های هم قیمتش ترجیح دهیم و مطمئن باشیم که کیفیت تصاویر و ویدیوها رو کمتر از پوکو نشون نخواهد داد. در نهایت باید بگیم شما با خرید این گوشی یکی از بهترین انتخاب ها رو در رنج قیمت 9 میلیون داشته اید در حالی که برخی از رقبای هم رده قیمت هایی بالاتر گذاشته اند.

57456

و اما دیگر پیشنهادات در رنج قیمت 9 میلیون تومان

34545

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها