|

هزینه های سفر ارزان یا لاکچری به تبریز/ با هر بودجه میگم کجا بمون و چی بخور خوش بگذره

در این مقاله در خصوص سفر به تبریز برای اقشار مختلف جامعه صحبت کردیم تا با هر بودجه ای که دارید با سفر به شهر اولین های ایران خاطره سازی کنید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در ایامی از سال داریم به سر میبریم که مسافرت بارونه خصوصا با این شهریور پر از تعطیلی که توش تابستون دیگه داره نفسای آخرش رو میکشه و مردم هم دوست دارن که نهایت استفاده شون رو از این ماه کنن و حسابی به عشق و حالشون برسن چرا که بالاخره اونایی که بچه دارن دیگه کم کم باید مهیای رفتن بچه هاشون به مدرسه بشن و اونا رو برای این منظور آماده کنن و خب بعد از این دیگه خوشی ها تا عید ته میکشه و افراد با بچه و کار و قرض و قسط و هزارتا مشکل دیگه سر و کله میزنن پس چرا در این ایام این مشغله ها رو از برق نکشیم و یه حال اساسی به خودمون ندیم به خدا که همه مون لایقش هستیم البته که در این بین شاید یه عده بگن دلت خوشه ها پول کجا بود؟

خب حق هم دارن چون در حال حاضر دو قدم تا سره کوچه میری بقالی با یه کیسه که چهار تا خنزر پنزر توش هست برمیگردی یهو میبینی چند صد تومن از کارتت کنم شده و انگار نفس کشیدن کنتور میندازه ولی خب چیکار کنیم یه گوشه وایسیم و بگیم آره ما بدبختیم و خوشی های دنیا رو از خودمون منع کنیم بعد تو پیری حسرت بشه مهمون دلمون بابا به خودت بیا پول میاد و میره هر چند که باید مدیریتش هم کنیم به همین دلیل در این مقاله میخواهیم سفر به تبریز رو که الان هواش مثل باقلوا شیرین و دلنشینه و اصن خوراکه رو در سه قسمت براتون برنامه ریزی کنیم یه برنامه ریزی برا مایه دارای عزیزه که پول یه ماه حقوق ما براشون پول توجیبی یه روزه اس! یه برنامه ریزی برا کارمندا و قشر متوسط جامعه اس که اتو کشیده و تر و تمیز میرن سفر و یه برنامه هم برا دل گنده هایی که عشق سفر دارن و دوست دارن تجربه های جدید داشته باشن حتی با وجود این که دستشون خالیه بالاخره همه مون دل داریم و بی پولی ممکنه تو هر دوره ای برامون پیش بیاد پس کمربندا رو ببندید که بریم برای سفر به شهر اولین های ایران.

Travel to Tabriz4

سفر به تبریز برا مایه دارایی که ایران براشون کویته

یه سلام به تو که پاسپورتت پره از مهرای مختلف کشورهای مختلفه حالا میخوای ایرانو بگردی یکم دیر کردی ها ولی خب بیا که ایران بهشته بهشت. خب برای سفر به تبریز شما که مسلما و بدون شک میخوای با هواپیما بری جونم برات بگه که گرون ترین و راحت ترین پرواز ایران ایر هست که از تهران تا مقصد تبریز براتون درمیاد 4 میلیون و 300 هزار تومن و خب تو پرواز سعی کنید لذت ببرید و بعد از رسیدن به فرودگاه حالا باید به سمت محل اقامتتون برید که خب مسلما هتل خواهد بود که خب ما براتون دوتا از خوشگلاشو که برق ستاره هاش چشما رو میدرخشونه رو معرفی میکنیم:

هتل پنج ستاره ی لاله پارک کایا که کنارش یکی از باکلاس ترین مراکز خرید تبریز قرار داره که میتونید اجناس شیک و پیک و لاکچری ازش بخرید و خفن ترین اتاق هتل رو یعنی سوئیت جونیور رو که دو تخته هست رو شبی 7 میلیون و 800 اجاره کنید.

426fft433436_001

هتل بعدی که یه جورایی فخر تبریز بشمار میاد هتل پارس ائل گولی هست که اون هم پنج ستاره هست و لوکیشنش نزدیک به پارک بزرگ ائل گولیه و شما ویوی بینظیری خواهید داشت و میتونید صبح به صبح برای پیاده روی برید به این پارک و حالش رو ببرید که یه اتاق دو تخته برای هر شب براتون 4 میلیون و 600 درمیاد.

برای غذا هم که هم میتونید تو هتل میل کنید هم میتونید به بهترین رستوران های تبریز سر بزنید مثلا اگر کبابی و چلویی پلویی میخواهید برید رستوران حاج علی و اگر فست فود میخواهید برید فست فود توسکا و... که با همه ی این تفاسیر قراره حسابی بهتون خوش بگذره.

کباب

سفر به تبریز به صورت کارمندی

سلام بر منظم ترین قشر جامعه که رفتن به تبریز با قطار میتونه حسابی بهشون کیف بده چرا که تو کوپه ی خانوادگی و آروم خودشون نشستن و از منظره لذت میبرن خب شما اگر یه کوپه ای چهار نفره و چهار ستاره از تهران رزرو کنید هر صندلی 549 هزار تومان براتون آب میخوره و بعد از رسیدن به ترمینال میتونید تا محل اقامت اسنپ بگیرید و خب برای اقامتتون میتونید یه هتل سه ستاره رو انتخاب کنید که قیمتش منطقی خواهد بود مثلا یکی از بهترین هتل های این مدلی در تبریز که به نسبت قیمتش بیشتره هتل کاسپین هست که کف قیمتش برای یه اتاق دو نفره با یه تخت دبل از 1 میلیون و 700 هزار تومان شروع میشه و در صورت اقامت در اتاق با دو تا تخت سینگل و vip به 2 میلیون و دویست میرسه.

3f8320ac19576f545a74a0e5

خب تا اینجای سفر خوب بوده ولی برای غذا باید چیکار کنید؟ خب برای این منظور شما میتونید از رستوران ها و فست فودهای مرکز شهر در اطراف خیابان شریعتی یعنی شهناز سابق و میدان ساعت استفاده کنید که غذاهاشون با کیفت و قیمت مناسب هست.

Travel to Tabriz2

سفر به تبریز برای کسب تجربه های هیجان انگیز با کمترین هزینه برا دل گنده ها

خب دوست من گفتیم که عمر میگذره و پول میاد و میره فقط تجربه ها و خاطره ها باقی میمونن حالا بیا که بریم یه تجربه ی جدید و خارق العاده با کمترین هزینه رقم بزنیم؛ خب برای رفت بهتره که اتوبوس رزرو کنید و این کار رو چندین روز قبل تر انجام بدید چرا که اتوبوس ها زود پر میشن و شما باید از تهران تا به تبریز برای هر صندلی 360 هزار تومان پرداخت کنید و بعد از رسیدن به ترمینال تبریز بهتره که به جای استفاده از تاکسی های داخل ترمینال در قسمت خروجی ترمینال برای محل اقامت خودتون اسنپ بگیرید و خب بهترین مکان هم برای اقامت شما میتونه مسافرخونه باشه مثلا شما میتونید یه اتاق چهار تخته رو همراه با سرویس بهداشتی و حمام در مهانپذیر تبریز واقع در خیابان محققی با شبی 980 هزار تومن اجاره کنید که خب برای هر نفر که حساب کنیم به شبی 250 هزار تومن هم نمیرسه و بسیار اقتصادیه.

برای بخش خوشمزه ی سفر و غذا هم میتونید برای اقتصادی شدن هر چه بیشتر سفر از سالاد الویه ی آماده، کنسروهای لوبیا و تن ماهی که آماده هستن استفاده کنید.

یبیب

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها