|

بیوگرافی دیبا زاهدی خاله خانوم جنگل آسفالت / تو 35 سالگیش جوون تر از 24 سالگیشه

دیبا زاهدی بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که حرفه خود را با پنج ستاره شروع کرد و حالا سوابق پر و پیمون زیادی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه وقتایی پیش میاد یه فیلمی رو ده سال پیش دیدیم، ولی حس می کنیم دو سال پیش تماشاش کردیم. به همین دلیل میزان قدمت یک بازیگر رو نمیدونیم چقدره. مثلا خانوم دیبا زاهدی اولین بار در فیلم "پنج ستاره" بود که ایفای نقش کرد و با بازیگرانی همچون شهاب حسینی، شیرین بینا، سحر قریشی و بهنوش بختیاری و بهناز جعفری همبازی شد. این چهره در این فیلم نقشی به شدت مظلوم و مثبت داشت اما جالبه که بعد از اون دیگه این چنین نبود و دیبا زاهدی رو با نقش هایی بسیار محکم و کمی منفی دیدیم. مثلا همین تازگیا که سریال نمایش خانگی "جنگل آسفالت" پخش میشد. دیبا خانوم در این کار نقش غزال یا همون خاله خونواده رو داشت که زنی شاغل و حرفه ای رو نشون میداد. دیبا زاهدی پنج ستاره رو در سال 1392 ایفای کرد که خب واقعا شانسش خوب بود چرا که اولین دیده شدن رو در کنار شهاب حسینی تجربه نمود. دیبا زاهدی این روزها هنرمندی اسم و سم دار است که در سینما و بیشتر هم سریال های شبکه خانگی حضور دارد. او در آقازاده و نهنگ آبی هم نقش آفرینی داشت که خب میشه گفت همیشه و در هر کجا تقریبا تو یک راستا بازی داره.

7849106.202903

دیبا زاهدی

دیبا زاهدی در اینستاگرام فعالیت هنری فراوونی داره که خب بیشتر اونها تصاویری جذاب از خودش هستند و مورد توجه کاربران قرار میگیرند. او دارای سبک استایل در ظاهرش است و هیچگاه ساده پوش نبوده و نیست. خانوم بازیگر چهره ای بسیار زیبا و سینما پسندانه دارد که خب همین مسئله کم بزرگی در مسیر بازیگریه او بوده. وی شیفته روسری های کوتاه یا همون مینی اسکارف است که سن و سالش رو هم خیلی پایین تر می آورد. دیبا زاهدی اما در مراسمات سینمایی اغلب از استایل های خانوما تری استفاده داره که در ادامه جدید اونها رو مشاهده می کنید.

Snapinsta.app_456143505_1204204933915119_7346049444458264791_n_1080

Snapinsta.app_456358340_425025067225736_6947808994977762483_n_1080

بیوگرافی خانوم بازیگر و اجبار خانواده

دیبا زاهدی این روزها 35 سال سن دارد و زمانی که در پنج ستاره بازی کرد تنها 24 سال سن داشت. خانوم بازیگر از متولدین ۷ آذر ۱۳۶۸ می باشد که در تهران زاده شده و حالا هم بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری می باشد که از بچگی و سن کم شیفته بازیگری شده خب چون خونوادش مخالف بازیگر شدن او بودند، مجبورا در کنکور رشته مهندسی شرکت کرد.

دیبا زاهدی در اینباره می گوید همیشه چشمانش به دنبال آگهی های برگزاری ورکشاپ های بازیگری بوده و از همین مسیر هم وارد این حرفه شد.

5874854

دیبا زاهدی و تئاتر در ۸ سالگی

دیبا خانوم اولین بار در سال 1376 درست زمانی که هشت سالش بوده در تئاتر دانش اموزی بازی کرده اما خب خانوادش مخالف این مسئله بودند و با این حال او سعی می کند نمرات خوبی رو دریافت کند تا خوانواده مانع فعالیت او نشوند.

الگوی بازیگر در بازیگری

این بازیگر جوان میگه همیشه سک بازی هنرمندانی همچون هدیه تهرانی و لیلا حاتمی رو دوست داشتم اما خب طرفدار اون دتس از بازیگرانی که در سینما پر جنب و جوش هستند نیز هستن. او در ادامه می گوید به نظر من یک بازیگر باید بتونه تو همه جوره نقشی بازی کنه و اکتیو باشه.

68768

علاقه به معماری

وی رشته ای که در آن درس خوانده را دوست دارد و تا همین چند سال پیش هم پروژه های این رشته رو قبول میکرده و به دلیل حضور در عرصه بازیگری کمی از معماری دور شده. با این حال می گوید اگر فرصتش رو داشته باشم معماری از مورد علاقه های من است.

58785

فضای مورد علاقه دیبا زاهدی 

من این مدلیم که به فیلم هایی که فضای "سایکو درام" دارند خیلی علاقمندم و ترجیح میدم که تو همچین فیلم هایی حضور پیدا کنم. در واقع اینجوری فیلما فضاسازی های خاص خودشون رو دارند. او می گوید اما آرزو دارم که با آقای عیاری هم در یک فیلم همکاری کنم چرا که به نظرش تو فیلمای ایشون همه چیز واقعی و رئال هستیش.

54654

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها