|

بیوگرافی دیبا زاهدی و ژست های ژورنالی‌اش / غزال جنگل آسفالت کنار شهاب چه مشهوره

دیبا زاهدی بازیگر سریال نمایش خانگی جنگل آسفالت است که حالا با تصاویر ژورنالی اش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا دیگه نمایش خانگی جای تلویزیون رو گرفته و با سریال هایی که پخش میکنه حسابی مخاطبش رو جذب کرده. البته که امکان نداره یه موضوعی بهترین باشه و قطعا نمایش خانگی هم باگ های خاص خودش و داره و سریال هایی در اون به بدترین شکل ممکن وقت مخاطب رو میگیرن و کاری کم کیفیت ساخته و پخش می کنند. اما بی شک کاری که توش نوید محمدزاده ایفای نقش کرده باشه نمیتونه بد باشه! سریال شبکه خانگی "جنگل آسفالت" از دست سریال هایی به حساب میاد کمه بازیگران مشهور و محبوب بسیاری داره و با فیلمنامه خاصش، مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفت. در این کار دیبا زاهدی نیز حضوری پررنگ داشت و از کاراکتر های اصلی به شمار می رفت و دیبا زاهدی هنرمندی از دهه شصت است که اولین بار در فیلم "پنج ستاره" دیده شد و خوش درخشید. او در این فیلم با هنرمندانی همچون شهاب حسینی و شیرین بینا همبازی شد. دیبا زاهدی چهره ای بسیار زیبا دارد که همراه با استعداد بازیگری، خیلی زود مشهور گشت. 

دیبا زاهدی

بیوگرافی دیبا زاهدی و تحصیل اجباری

دیبا زاهدی از دست هنرمندان ژانر جدی و اجتماعی نمی باشد که در کاراکتر های طنز چندان جذابیت ندارد و در عوض در اجتماعی ها نقش آفرینی جذابی دارد. این بانوی هنرمند کشورمان از متولدین 7 آذر ماه سال 1368 است که در تهران متولد شده و در رشته معماری نیز به تحصیل پرداخته است. دیبا زاهدی نیز من جمله هنرمندانی می باشد که از ابتدا به این عرصه و هنر علاقمند بوده اما به دلیل مخالفت های خانواده در این رشته موفق به تحصیل نشد و مجبور به انتخاب معماری شد اما خب علاقه اش به معماری از بین نرفت و در نهایت او را به این سمت رهنمود کرد.

دیبا زاهدی

دیبا زاهدی نیز به مانند بسیاری از همکارانش بازیگری رو در کلاس های استاد سمندریان گذروند و آموخت. از همونجا بود که به تهیه کننده فیلم "پنج ستاره" معرفی شد و اولین تجربه بازیگرش‌اش با قرارگیری در کنار چهره های درخشانی همچون شهاب حسینی رقم خورد.

این بازیگر جوان دوره های بازیگری را زیر نظر مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان گذروند و در انتخاب نقشاش هم به شدت سختگیرانه رفتار میکنه و بی هیچ عنوان حاضر نیست که کیفیت رو فدای کمیت کنه. 

دیبا زاهدی

شروع بازیگری دیبا زاهدی و همبازی شدن با ستاره سینما

دیبا زاهدی از بچگی شیفته استعداد درونی اش یعنی بازیگری بود و در دوران مدرسه نیز در تئاتر های مدرسه شرکت داشته. اما خب همونطور که اشاره شد، مخالفت های خانواده باعث شد تا نمونه در این رشته تحصیل کنه و در نهایت با پافشاری هایی که داشت در کلاس های استاد سمندریان حضور یافت  به دنیای هنر سلام گفت. اولین تجربه بازیگری دیبا زاهدی برمیگرده به سال 92 که با قبولی در تست بازیگری فیلم پنج ستاره به کارگردانی مهشید افشارزاده و تهیه کنندگی امیر سماواتی کلید خورد.

دیبا زاهدی

و اما اولین سریال دیبا زاهدی

سریال "87 متر" به کارگردانی کیانوش عیاری اولین سریال دیبا زاهدی بود که خانوم بازیگر سال 1397 مقابل دوربین رفت. اما دیرکرد این سریال به احتمال زیاد با اتمام فیلمبرداری و انجام مراحل فنی بود.

دیبا زاهدی یکی از بازیگران نقش اصلی داستان سریال "87 متر" می باشد که در کنار بازیگرانی همچون علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست و... در این سریال ایفای نقش کرده است. او همچنین در سریال نمایش خانگی "آقازاده" نیز ایفای نقش داشت. 

دیبا زاهدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها