|

دکوراسیون مدرن خانه 155 متری / خانوم خودخواهانه کل خونه رو با نظر خودش چیده ولی عالی

دکوراسیون ها انواع بسیار مختلفی دارند که اینبار رفتیم یراغ یه نور خونه گردی بسیار جذاب که سلیقه خانوم درش به شدت دیده میشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون زیباییه یک فضا به حساب میاد. این مسئله برای خونه ها بیشتر اهمیت داره چرا که خونه نقطه امن همه ماتس و شب به شب ما رو در آغوش گرم و امن خودش نگه میداره و خستگی هامون رو به جون میخره. خونه جاییه که خونواده رو دور هم جمع میکنه و فرد رو حتی در بهترین سفرش هم دلتنگ میکنه تا زمان که برمیگرده خونه بگه آخیش، هیچ جا خونه خود آدم نمیشه. اما جدا از این مسئله دکوراسیون منزل در این روند اهمیت فراوونی داره. در این که ما چنین حسی به خونمون داشته باشیم تاثیر مستقیم میزاره و میتونه بر روی روحیه و سبک زندگی ما موثر باشه. از طرفی هم همه ما دیگه به این مسئله ایمان آوردیم که خونه هر کسی نشون دهنده شخصیت آقا اون خونست. چرا که داره سلیقه هاشون رو به نمایش میزاره و از سویی هم نشون دهه افکار اونهاست. این بار برای تور خونه گردیمون رفتیم سراغ یه زوج جذاب به نام رویا و محسن که با دو فرزند پسر خود زندگی می کنند. این منزل در شیراز و محله معالی آباد واقع شده.

دکوراسیون خانه 155 متری

خانه زیبا و جذب کننده رویا و محسن

دکوراسیون منزل رویا و محسن یکی از چشمگیر ترین هاست. متراژ خونه وقتی از 150 متر به بالا میره دیگه خونه بزرگ محسوب میشه که خب خونه این زوج 155 متر هستش و در واقع منزلی متوسط به حساب میاد. در این خونه ما دو روانشناس داریم، چرا که زن و شوهر هر دو در این رشته تحصیل کرده و شاغل هستند. ملکشون شخصیه و سه اتاق خواب داره همراه با دو سرویس بهداشتی. سبک دکوراسیون تلفیقی هستش و رنگ های غالبش هم طوسی، سفید، نارنجی و رنگ چوب می باشد که توسط رویا خانو و اقا محسن طراحی و دکوراسیون داخلی شده.

دکوراسیون خانه 155 متری

دکوراسیون خانه 155 متری

دلیل انتخاب این رنگها در خانه 150 متری

خانوم خونه در رابطه با انتخاب رنگ خونش میگه طوسی رنگ خنثایی هستش که اصلا هم تناژ خسته کننده ای نداره. از طرفی رنگ مورد علاقه بنده به حساب میاد و به نظرم بهترین رنگ برای خونه میتونه باشه. طوسی میتونه با هر روحیه ای سازگاری داشته باشه و خونه ما هم تقریبا تا حدود 70 درصد به رنگ طوسی چیدمان شده. نارنجی هم به دلیل اینکه یه رنگ شارپ وگرمیه و البته به طوسی خیلی میاد، جذابیت فوق العاده ای رو ایجاد میکنه و میتونه حس خوبی افراد خونه انتقال بده. از طرفی هم از رنگ سفید و رنگ چوب بهره بردیم چرا که حس تمیزی و طبیعت رو القا می کنند و این میتونه خیلی عالی باشه. استفاده از سبک مدرنیته هم میتونه از نظر سنی و همچنین روحیه ای واسه اعضای خونه خوب باشه و مهمتر از همه علاقه خود من هستش. فراموش نکنید که انتخاب رنگ در دکوراسیون منزل میتونه خیلی مهم باشه. درست به میزان اهمیت مدل وسایل.

دکوراسیون خانه 155 متری

روند طراحی و دلیل انتخاب این خونه

رویا خانوم میگه این خونه رو زمانی که ما انتخابش کردیم کاملا خام و تهی بود، و چون من میتونستن اونچه که دلم میخواد رو به راحتی اجرا کنم، جذبش شدم. از طرفی هم به دلیل اینکه وسایل برقی خونم به رنگ سیلور بودنم خب دیگه نمیخواستم برای تعویض اونها هم هزینه کنم، پس تصمیم گرفته که کابینت های آشپزخونه رو به رنگ سفید انتخاب کنم و تو یه بخش هایی از کابینت ها هم از ام دی اف سیلور استفاده کردم تا یه ست سازی خوبی میون کابینت و وسایل ایجاد بشه. بعد هم که انتخاب رنگ آشپزخونه تکمیل شد رفتم سراغ رنگ کاغذدیواری ها و پرده و دیگر آیتم های دکوراسیون تا با هم تطبیق پیدا کنند. اگر شما نیز قصد دکور بندی دارید اما نمیدونید چی با چ باید ست بشه، بهترین کار اینه که از بخشی که قرار نیست تغییر کنه شروع داشته باشید و باقی وموارد رو طبق اونها پیش ببرید، البته با کمی خلاقیت و سلیقه و تغییر.

دکوراسیون خانه 155 متری

دکوراسیون خانه 155 متری

دکوراسیون خانه 155 متری

سبک مدرن و خطوط صاف در کنار شیطنت منحنی

همونطور که می بینید در این منزل وسایل به شکلی مدرن همراه با کمی جنبش انتخاب و طراحی شده. استفاده از خطوط صاف در وسایل به وفور دیده میشه و از طرفی هم انحنایی که مبلمان دارند این یکپارچگی رو شکسته و تنوع ایجاد کرده. استفاده از اکسسوری های خاص و وسایل دست ساز که توسط آقای خونه ساخته شده، همراه با رنمگ هایی جیغ مثل نارنجی و زرد که به شدت به طوسی میان، زیبایی رو در این منزل چند برابر کرده. 

دکوراسیون خانه 155 متری

دکوراسیون خانه 155 متری

بالکن

بخش بالکن نیز به شدت بهش اهمیت داده شده و با وجود متراژ کمی که داشته، اما با خلاقیت و البته ایده گیری از طراحی های مختلف چیدمان شده ت فضایی جهت استراحت و کمی خلوت کردن باشه. شما نیز میتوانید با سر زد به پینترست ایده های بسیار زیبا و متنوع پیدا کند. 

دکوراسیون خانه 155 متری

نور

نور در این منزل کاملا واضح و به میزان زیاد دیده میشه که خب نشون میده خانوم خونه چقدر به روشنایی علاقمنده. این مطلب بسته به نیاز و سلیقه و البته روحیات شما متفاوته که خب همونطور که در ابتدای متن هم اشاره شد، دکوراسیون خونه شخصیت افراد رو به تصویر میکشه و وقتی روای خانوم انقدر شیفته رنگ های روشن و جیغ هستش، پس بی شک با نور ارتباط خوبی داره و دلش میخواد اونها رو به وضوح نشون بده.

دکوراسیون خانه 155 متری

دکوراسیون خانه 155 متری

دکوراسیون خانه 155 متری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها