|

چیدن آشپزخانه به سبک مدرن / از آشپزخونه ی قدیمی راحت تره دکورش حداقل خنزر پنزرش کمه

در این مقاله در خصوص چیدن آشپزخانه به سبک مدرن صحبت کردیم تا بتونید به زیبایی و راحتی هر چه تمام تر این فضا رو به روز کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حال حاضر هر خانومی که ادعا داره امروزی هست به دکوراسیون خون اش بها میده و براش مهم هست که چطور اون رو بچینه چون بالاخره چهار نفر مهمون میان خونه ی آدم و در صورتی که چیدمان بد باشه آبرومون جلوشون میره خصوصا این روزا که همه یه بیس و پایه ای از دکوراسیون رو بلد هستن و میتونن تشخیص بدن که دکور شما روی اصول چیده شده و یا نه و از این ها گذشته در صورتی که دکورتون اونقدرا که باید و شاید زیبا نباشه بعد از یه تایمی روحیه تون رو بهم میریزه و خونه رو از چشمتون میندازه که خب این اصلا خوب نیست چون بالاخره شما مدت زمان زیادی رو در منزلتون سپری میکنید و در صورتی که ازش خوشتون نیاد بهش فقط به چشم خوابگاه نگاه میکنید و دیگه بعد از یه روز سخت کاری که به خونه میرسید با خیال راحت آخیش نمیگید!

پس برای داشتن یه دکوراسیون شیک و پیک و زیبا نهایت تلاش خودتون رو کنید تا اون نتیجه ای که مدنظرتون هست عایدتون بشه مثلا شما برای این منظور میتونید یه بخشی از وب گردی خودتون رو به مطالعه ی موضوعات مفید برای بهبود و ارتقای دکورتون اختصاص بدید که خب در حال حاضر هم که دارید این مقاله رو مطالعه میکنید در واقع این کار رو انجام دادید و میخواهید بدونید که برای داشتن یه آشپزخانه ی مدرن باید چیکار کنید که خب در ادامه در این باره و این که داشتن چه آیتم ها و رعایت چه نکاتی این فضا رو در خونه ی شما مدرن به نظر میاره صحبت میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

آشپزخانه به سبک مدرن

انواع کابینت های مدرنی که باید برای آشپزخانه ی مدرن تهیه بشن

کابینت ها در هر دوره ای با توجه به سبک دکوراسیون های موجود آپدیت میشن و حالا با توجه به این که دکوراسیون مدرن مد شده کابینت های این مدلی هم اومدن روی بورس که در سه دسته ی زیر عرضه میشن:

کابینت مدرن های گلاس

کابینت مدرن فرامید ( فوق برجسته)

کابینت ملامینه

در خصوص تفاوت های این سه مدل هم باید بگیم که اون دسته از کابینت ها که فرامید هستن در مقایسه با کابینت های گلاس از برجستگی بیشتری برخوردار هستن. دقت کنید که در انتخاب رنگ اون ها هم برای این که فضا مدرن دیده بشه باید به سراغ رنگ های سرد و خنثی برید و همچنین سعی در این داشته باشید که رنگ دیوار، سقف، کف و دیگر المان های موجود در دکور با رنگ کابینت ها ست و مچ باشه که در این بین یکی از رنگ های محبوب و پرفروش برای کابینت های این فضا سفید هست که فضا رو بزرگتر و دلبازتر از اون چیزی که هست هم نشونه میده. در صورتی هم که میخواستید کابینت های دو رنگ تهیه کنید توصیه میکنیم که به سراغ رنگ های طوسی و سفید و همچنین سفید و قهوه ای برید.

آشپزخانه به سبک مدرن

آشپزخانه به سبک مدرن

فرش متناسب برای آشپزخانه ی مدرن

یکی از مهم ترین آیتم هایی که باید برای داشتن یه دکور مدرن در آشپزخانه در انتخاب و خرید اون نهایت دقت و وسواس رو به خرج بدید فرش هست که توجه بسیاری رو به خودش جلب میکنه و محدوده ی زیادی رو در کف پوشش میده و خب با توجه به سبک دکوراسیون مدرن این روزا فرش های مدرن هم طراحی و تولید میشن که میتونن فضا رو حسابی شیک و پیک و زیبا جلوه بدن پس باید برای فضای آشپزخانه ی خودتون این مدل از فرش ها رو تهیه کنید که طرح های ساده و مینیمال دارن و همچنین برای زیبایی بیشتر بهتره که رنگ های خنثی هم داشته باشن. در صورتی هم که رنگشون روشن باشه باید منتظر این باشید که فضا رو بزرگتر از اون چیزی که هست نشون بدن.

آشپزخانه به سبک مدرن

آشپزخانه به سبک مدرن

سایر اجزا و نکاتی که برای داشتن یه آشپزخانه مدرن باید بهشون توجه کرد

کفپوش و دیوار پوش: از مهم ترین عناصری که در هر آشپزخانه ای مورد توجه قرار میگیره دیوار پوش و کفپوش اون هست چرا که در نظر اول توجه رو به خودش جلب میکنه که خب برای یه آشپزخانه ی مدرن بهتره که رنگ اون ها روشن و خنثی مثل طوسی باشه و طرح هم نداشته باشن.

لوستر: یکی دیگه از مهم ترین آیتم ها که در هر آشپرخانه ای تو دید هست لوستر هست که باید دقت کنید اون رو با توجه به سبک دکوراسیون انتخاب کنید که برای دکورهای مدرن این روزا لوسترهای مدرن زیبایی پیدا میشه که میتونن به راحتی با فضا مچ بشن.

چیدمان وسایل: نکته ی آخر که باید برای داشتن یه آشپزخانه ی مدرن بهش توجه کنید چیدمان وسایل در این فضا هست که باید به ساده ترین شکل ممکن باشه و خبری از شلوغی و بهم ریختگی در اون نباشه که فضا نازیبا دیده بشه.

آشپزخانه به سبک مدرن

آشپزخانه به سبک مدرن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها