|

بیوگرافی ویدا جوان و گل شیرین خواستگاری‌اش / هدیه سریال پژمان با کت مینیمال و اروپایی

ویدا جوان بازیگر سریل پژمان است که به تازگی هم در یکی از مراسمات سینمای حضور پیدا کرده و حالا با انتشار عکسش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- می بینیم که این روزها آقای پژمان جمشیدی این فوتبالیست سابق و بازیگر تمام عیار حال حاضر چطور کل سینما رو گرفته و در هر فیلم بر روی پرد نقره ای یکی یدونه نقش داره. البته اینکه یه بازیگر به دوره ای از همه فیلمای سینما رو میگیره مسئله جدیدی نیست، اما اینکه یک بازیگر تمام کاراکتر های طنز و اجتماعی رو قبضه کنه و یه ته همشون رو ایفا کنه شرایط عجیبیه که خب اقای پژمان جمشیدی این توانایی رو داشته و دارند. 

اما این بازیگر اولین بار در سریالی که برای خودش ساخته شده بود و با ام خودش، بازی کرد. سریال پژمان در سال 1392 از شبکه سه پخش شد. در این کار هنرمندان فراوونی حضور داشتند که یکی از اونها ویدا جوان بود که میشد نامزد پژمان جمشیدی و دیگری هم آقای هوشنگ حریرچیان می باشند که به تازگی این دنیا رو ترک کرده و فوت شده اند. 

69796

ویدا جوان هنرمندی از دهه شصت است که در پژمان 27 سال سن داشت و حالا 38 ساله است. ویدا بانو حضور خود را در این عرصه با نقش آفرینی در سریال "زمانه" آغاز کرد و مشهور شد. ویدا جوان نیز هنرمندیست که هم سابقه حضور در نقش طنز رو داشته و هم اجتماعی و حتی منفی رو. چشمان این بازیگر جوان سبز و روشن است که همین و مسئله باعث شد تا بتونه بهتر در نقش های متفاوت دیده بشه. ویدا جوان به تازگی در مراسم ‎اختتامیه اولین جشنواره فیلم و عکس حضور داشته که تصاویر جذابی ازش به ثبت رسیده است.

646

بستری که همه را مشهور می کند

ویدا جوان گرچه که در سینما کمتر حضور داشته، اما در اینستاگرام حضوری پررنگ دارد که باعث دیده شدن و از یاد نرفتن این بازیگر می شود. شاید تا دو دهه پیش موندگاری بازیگران در ذهن مخاطبین سخت بود، اما با وجود فضایی همچون فضای مجازی و بستر اینستاگرام، دیگر مهم نیست شما با استعداد باشید یا بی هنر، پر کار باشید یا بیکار، تنها کافیست که در این فضا تصاویر زیبایی از خود و زندگیتون به اشتراک نگذارید، اونوقته که طرفداراتون بیشتر هم خواهند شد.

1670766444adfe

بیوگرافی ویدا جوان و شغل فتومدلینگ‌اش

ویدا جوان از متولدین دهه شصت است که در 31 مرداد ماه و در سال 1365 به دنیا اومده. خانوم بازیگر از بازیگران سینما و تلویزیون است که فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابدار می باشد. وی در سن و سال 26 سالگی رفت جلوی دوربین و حالا هم در کار طراحی لباس و فتو مدلینگ فعالیت دارد.

2781995_287.jpg45

از کلاس تا جلوی دوربین

ویدا بانو در رابطه با یادگیری بازیگریش میگه کلاس هنرپیشگی رو تو کانون آموزشی حمید سمندریان گذرونده تا اینکه در سال ۱۳۸۸ و در سن ۲۳ سالگی با فیلم "از ما بهترون" به کارگردانی مهرداد فرید جلوی دوربین رفته.

ویدا جوان چند ماه بعد تر هم در فیلم "نیش زنبور" دیده شد که دومین تجربه کاری اش در بازیگری بود. البته که وی در سال 1390 هم در فیلم حاتمی کیا بازی کرد و بعد هم که با پژمان و شمعدونی شهرت فراوونی پیدا کرد.

از طراحی تا مدلینگ

ویدا جوان همونطور که بالاتر هم اشاره شد در کنار فعالیت هنری خود، در ایده پردازی و طراحی لباس هم کار میکند و از سال ۹۴ تجربه حضور در مدلینگ لباس و آرایش رو داشته.

+ویدا+جوان

ازدواج و نحوه آشنایی

ویدا جوان متاهل است و چند سالی میشه که با ایلا تهرانی ازدواج کرده است و از زوج های کاملا بی حاشیه می باشند. آشنایی این دو فرد برمیگرده به زمانی که خانوم جوان از طریق دعوت یکی از دوستانش برای تست در دوبله به استودیو ضبط آقای تهرانی میرن و در نهایت هم نتیجه این رفت و آمد ها به ازدواج منجر شد.

+96+4

کتاب بجای گل در عروسی

ایلا تهرانی میگه وقتی رفتن خواستگاری ویدا به جای اینکه گل و شرینی ببرم، کتاب سعید رو برای مادر ویدا بردم و دو جلد از کتاب های هوشنگ ابتهاج رو هم به خودش هدیه دادم که خب این مسئله برای هر دوی ما بسیار خوشایند بود.

ویدا-جوان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها