|

بهترین گوشی های شیائومی 20 میلیون / دوربین اینا خودکار آدمو لاغر و قدبلند نشون میده

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی 20 میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا با شناخت اون ها خرید بهتر و راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امروزه دست هر کسی یه گوشی میبینید و در این بین اصلا فرقی نمیکنه که اون فرد بچه باشه و یا یه فرد بزرگسال این وسیله ی الکترونیکی کوچک از جایگاه ویژه ای در زندگی هر کسی برخوردار هست و یه جورایی همه بهش گره خوردیم و حتی بعضیامون بدون اون نمیتونیم لحظاتمون رو سپری کنیم و اعتیاد به این که مدام گوشیمون رو چک کنیم پیدا کردیم و همین که وقت خالی گیرمون میاد فوری به سراغ گوشی و چک کردن تماس و پیام های موجود در اون میریم که خب با این حساب نمیشه به هیچ عنوان وجود و تاثیر اون رو در زندگیمون انکار کنیم پس تنها کاری که باید در این زمینه انجام بدیم این هست که از بین گوشی های متنوع بازار یکی از بهترین ها رو از آن خودمون کنیم.

البته که کیفیت گوشی شما بسته به انتظاراتتون و همچنین کاری که با گوشی میخواهید انجام بدید داره مثلا در صورتی که بخواهید با گوشی بازی کنید باید به سراغ بهترین گوشی های گیمینگ برید که میتونن از پس به اجرا در آووردن بازی های سنگین بربیان و در اصل پردزانده ی قوی دارن و یا در صورتی که میخواهید باتریتون رو در کمترین زمان شارژ کنید و بعد برای مدت زمان طولانی اون رو به شارژ نزنید باید به سراغ بهترین گوشی ها از نظر باتری برید. پس با این حساب شما باید در ابتدا که میخواهید یه گوشی رو بخرید انتظار و توقع خودتون رو از اون مشخص کنید و بعد با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید بگردید و ببینید که در اون رنج قیمت بهترین محصول چیه تا تهیه اش کنید. حالا ما هم در این مقاله برای این که بهتون در خرید بهتر و راحت تر کمک کنیم میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های شیائومی 20 میلیون رو معرفی کنیم که از کیفیت خوبی برخوردار هستن و ارزش خرید بالایی دارن، پس در ادامه برای شناخت مشخصات اون ها با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های شیائومی 20 میلیون

پوکو F5 نسخه 256/12 گیگابایت

بریم سراغ اولین محصولی که در بین بهترین های شیائومی تا 20 میلون میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی پوکو F5 که از زمان عرضه توسط این کمپانی چینی تا به امروز تونسته رضایت مخاطبان زیادی رو به خودش جلب کنه. این محصول در بخش نمایشگر از 6.67 اینچ اندازه برخورداره و رزولوشن اون فول اچ دی پلاسه و همچنین توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این یعنی شما شاهد اسکرول نرم و روانی از اون خواهید بودید.

در زمینه پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی قدرتمند یعنی اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 استفاده شده که قدرت و سرعت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی محصول سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های با کیفیتی رو به ثبت و ضبط میرسونن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دوام خوبی رو از خودش به نمایش میذاره.

بهترین گوشی های شیائومی 20 میلیون

ردمی نوت 12 پرو پلاس نسخه 256/8 گیگابایت

نوبت به محصول دوم در بین بهترین ها تا 20 میلیون میرسه که تونسته مچ رقبای خودش رو بخوابونه یعنی ردمی نوت 12 پرو پلاس که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره و رزولوشن اون فول اچ دی پلاسه که با این حساب کیفیت تصویر خوبی رو ارائه میکنه. توان نوسازی تصویر در اون هم در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این یعنی تاخیر و لگ نخواهد داشت. همچنین حداکثر میزان روشنایی اش هم در محیط باز برابر با 900 نیت هست.

به عنوان پردازنده از یه تراشه ی 6 نانومتری دیمنسیتی 1080 بهره گرفته شده که میتونه از پس به اجرا درآووردن برنامه های سنگین بربیاد. دوربین اصلی محصول سنسور 200 مگاپیکسلی و دوربین سلفی اون سنسور 16 مگاپیکسلی داره که میتونن لحظات شما رو به خوبی موندگار کنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخودراه و شارژدهی خوبی ارائه میکنه.

بهترین گوشی های شیائومی 20 میلیون

ردمی نوت 13 پرو 5G نسخه 512/12 گیگابایت

نوبت به محصول آخر یعنی ردمی نوت 13 پرو نسخه ی 5G میرسه که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این نشون میده اسکرول نرم و روانی داره. همچنین حداکثر میزان روشنایی در این پنل در محیط سر باز برابر با 1800 نیت هست که با این عدد کار کردن باهاش زیر نور خورشید کار سختی نیست.

به عنوان پردازنده برای این گوشی از یه تراشه ی اسنپدراگون 7s نسل 2 استفاده شده. دوربین اصلی سنسور 200 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که کیفیت هر دو خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر خوبی داره.

بهترین گوشی های شیائومی 20 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها