|

بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون که به گفته ی این شرکت خریداران اون ها باهوش هستن

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا با شناخت اون ها آس ترین انتخاب رو داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیایی که در حال حاضر داریم توش زندگی میکنیم تا حد بسیار زیاد به تکنولوژی وابسته هست و اصلا این موضوع زندگی بشر رو در این دوره از زمان بسیار راحت تر کرده و همچنان هم با پیشرفت در این زمینه زندگی آیندگان بسیار راحت تر خواهد بود و خب یکی از آیتم هایی که راحتی زیادی رو در حال حاضر برای ما فراهم کرده گوشی و تکنولوژی های اون هست مثلا شما میتونید با این وسیله به راحتی هر چه تمام تر با دوستان خودتون در یه قاره ی دیگه تماس بگیرید و رفع دلتنگی کنید که خب این موضوع واقعا فوق العاده هست چرا که دوری و جدایی با این وسیله معنای خودش رو از دست داده و در نتیجه کیفیت زندگی بالاتر رفته.

حالا در این بین یه موضوعی که وجود داره این هست که شما میتونید با گوشی که کیفیت بالایی داره احساس لذت بیشتری رو تجربه کنید مثلا یه محصول که پردازنده ی قوی داره میتونه برنامه و بازی های سنگین رو هر چی که باشن برای شما به اجرا دربیاره یا یه گوشی که دوربین خوبی داره میتونه دقایق و لحظات شما رو به زیبایی هر چه تمام تر و با دقت بسیار بالا ثبت و ضبط کنه و خاطراتتون رو براتون محفوظ نگه داره دکه خب این فوق العاده هست ولی باید برای شناسایی به همچنین گوشی فرد جستجوگری باشید و در جریان مشخصات مدل های موجود در بازار باشید و بدونید که چه گوشی با استانداردها و توقعات شما همخونی داره تا با رفتن به سراغ خرید اون لذت دنیا رو از کار کردن با گوشیتون ببرید. حالا ما هم در این مقاله برای این که در راستای پیدا کردن یه گوشی خوب بهتون کمک کرده باشیم میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون

گلکسی A54 نسخه 256/8 گیگابایت

خب اولین محصولی که در لیست این مقاله و به عنوان بهترین های سامسونگ تا 20 میلیون میخواهیم بهتون معرفی کنیم گلکسی A54 که از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.4 اینچ برخورداره که از نوع سوپر امولده و رزولوشن خوبی داره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه. همچنین حداکثر میزان روشنایی در این پنل در فضای باز برابر با 1000 نیت هست که کار کردن باهاش رو در زیر نور خورشید کار راحتی میکنه.

در این محصول به عنوان پردازنده از یه تراشه ی اگزینوس 1380 استفاده شده که قدرت و سرعت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی اون سنسور 32 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت خوبی ارائه میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دوام خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون

گلکسی A35 نسخه 256/8 گیگابایت

دومین محصولی که در این مقاله قصد معرفی اون رو بهتون داریم گلکسی A35 که از زمان عرضه تا به امروز تونسته رضایت کاربران زیادی رو به خودش جلب کنه. این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ برخورداره و که از نوع سوپر امولده و رزولوشنش فول اچ دی پلاسه و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که با این عدد یعنی شما هیچ گونه تاخیر و لگی در اون مشاهده نخواهید کرد و همچنین اسکرول نرم و روانی رو ازش شاهد خواهد بود.

به عنوان پردازنده هم در این محصول از یه تراشه ی اگزینوس 1380 با معماری 5 نانومتری استفاده شده که قدرت و سرعت پردازشی خوبی از خودش به نمایش میذاره. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که میتونن عکس و فیلم هایی با کیفیت بالا رو براتون به ثبت برسونن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول و عمر و دوام خوبی رو از خودش به نمایش میذاره.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون

گلکسی A34 نسخه 256/8 گیگابایت

محصول نهایی که در بین بهترین های سامسونگ تا 20 میلیون بهتون معرفی میکنیم گلکسی A34 هست که از نوع سوپرامولده و رزولوشن اون فول اچی دی پلاسه و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این عدد با گوشی های پرچمدار برابری میکنه.

به عنوان پردازنده هم برای این کهکشانی یه تراشه ی 6 نانومتری مدیاتک دیمنسیتی 1080 تعبیه شده که میتونه برنامه های سنگین رو هم به اجرا دربیاره. دوربین اصلی محصول سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوبی میگیرن. باتری هم که از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره شارژدهی فوق العاده ای داره.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها