|

بهترین گوشی از نظر باتری / تو نیم ساعت فول شارژش کن تا دو روز رنگ شارژرو نشونش نده

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها از نظر باتری رو بهتون معرفی کردیم که شارژدهی فوق العاده ای دارن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دور و بر خودتون افرادی رو دیدید که در هر زمان خالی که گیر میارن بدون استثنا میرن به سراغ گوشی و خودشون رو با اون مشغول میکنن و یا شاید خودتون از این دسته از افراد باشید که خب این میزان از وابستگی به این وسیله نشون میده که چطور تکنولوژی به زندگی های ما نفوذ کرده و اون رو در بر گرفته چون خیلی ها ترجیح میدن به جای این که در دنیای واقعی با آدم ها مصاحبت داشته باشن در دنیای مجازی که با استفاده از گوشی برای خودشون ساختن با افرادی که میتونن شخصیتی صد و هشتاد درجه متفاوت از واقعیت خودشون داشته باشن هم صحبت بشن البته که حتی شاید خود شما هم که دارید این مقاله رو میخونید در دنیای مجازی یه جور شخصیت داشته باشید و در دنیای واقعی یه جور دیگه که خب این موضوع یه مقدار جریان رو ترسناک میکنه.

چون شما انگار با گوشی یه دنیایی رو برای خودتون میسازید که شاید هیچ کسی حتی نزدیک ترین افراد اطرافتون هم از اون اطلاعی نداشته باشن و خب اینطوری خودسانسوری افراد بیشتر میشه البته که برای جلوگیری از این موضوع شما باید خودآگاهیتون رو نسبت به خودتون بیشتر کنید و سعی کنید خودتون رو همونطور که هستید قبول داشته باشید تا دنیاتون هم یک رنگ بشه چه در واقعیت و چه در گوشی. حالا از اینا که بگذریم موضوعی که در این بین وجود داره این هست که شما برای هر گونه فعالیت با تلفن های هوشمند از فعالیت در شبکه های اجتماعی تا بازی و گیم نیازمند یه گوشی خوب هستید که اعصابتون موقع کار کردن باهاش خرد نشه مثلا یه گوشی که شارژدهی خوبی داشته باشه و برای مدت زمان زیادی شما رو از شارژر و پریز برق بی نیاز کنه به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از بهترین گوشی ها از نظر باتری رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه برای شناخت اون ها با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها از نظر باتری

گلکسی A15 از بهترین گوشی ها از نظر باتری

بریم سراغ اولین محصول از لیست این مقاله که یه محصول از کمپانی کره ای سامسونگ هست یعنی گلکسی A15 که از زمان عرضه تا به امروز تونسته رضایت افراد زیادی رو به خودش جلب کنه. این محصول خوش دست از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره که از نوع سوپرامولده و رزولوشنش فول اچ دی پلاسه و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه. همچنین حداکثر میزان روشنایی در این پنل برابر با 800 نیت هست که کار کردن با اون رو زیر نور خورشید کار راحتی میکنه.

در زمینه ه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی Mediatek Helio G99 استفاده شده که قدرت پردازشی اون خوب هست. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن کیفیت خوبی ارائه کنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی ها از نظر باتری

شیائومی 14 از بهترین گوشی ها از نظر باتری

بریم سراغ یکی دیگه از بهترین محصولاتی که از نظر باتری خوش درخشیده یعنی شیائومی 14 که در حال حاضر خریداران زیادی داره. این گوشی از یه نمایشگر به اندازه ی 6.36 اینچ برخورداره که کیفیت تصویر خوبی داره و توان نونسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه هست که با این عدد شما هیچ گونه تاخیر و لگی هنگام تماشای محتواهای مختلف در اون مشاهده نخواهید کرد. همچنین حداکثر میزان روشنایی در این پنل در فضای باز به 3000 نیت میرسه که کار کردن با اون در زیر نور خورشید با این عدد نه تنها سخت نیست بلکه بسیار لذتبخش هم خواهد بود.

در بخش پردازنده برای این گوشی از یه تراشه ی Qualcomm SM8650-AB Snapdragon 8 Gen 3 استفاده شده که قدرت پردازشی اون خوبه. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی نسور 32 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن لحظات شما رو به خوبی ثبت و ضبط کنن. باتری هم از ۴۶۱۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دوام خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی ها از نظر باتری

گلکسی A54 از بهترین گوشی ها از نظر باتری

به عنوان محصول آخری که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم باز به سراغ یه محصول از کمپانی سامسونگ میریم یعنی گلکسی A54 که از نمایشگر به اندازه ی 6.4 اینچ برخورداره که از نوع سوپر امولده و کیفیت تصویر در اون خوبه. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این صفحه نمایش برابر با 120 هرتز هست که با این عدد شما با هیچ گونه تاخیری در مشاهده ی محتواهای مختلف روبه رو نخواهید شد. همچنین حداکثر میزان روشنایی اون در زیر نور خورشید برابر با 1000 نیت هست و این خوبه.

به عنوان پردازنده ی یه تراشه ی اگزینوس 1380 استفاده شده که قدرت و سرعت پردازشی خوبی داره و دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 32 مگاپیکسلی داره. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخوردار بوده و شارژدهی خوبی داره.

بهترین گوشی ها از نظر باتری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها