|

گیاهان فلج کننده انرژی منفی / اینارو بذا یه گوشه همچین با جفت پا میرن تو دهن بد بیاری

در این مقاله چندتا از گیاهان دفع کننده ی انرژی منفی رو بهتون معرفی کردیم که با وجودشون زندگی یه رنگ و بوی دیگه خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی وقتا خیلی از ماها به دنبال یه تغییر زیبا و اساسی توی خونمون میگردیم و برای این منظور شاید خرید یه سری از آیتم های گرون برای دکوراسیون به ذهنمون خطور کنه که باید بگیم که تنها راهی که شما میتونید برای این منظور انجام بدید این نیست مثلا شما میتونتید با اضافه کردن یه گلدون و گیاهان آپارتمانی به دکور خونتون زیبایی خاص و منحصر به فرد و صد البته مثال زدنی به چیدمانتون اضافه کنید طوری که هر کسی با دیدنش تو شوک این که چیکار کردید که یه همچین تغییر شگرف و باورنکردنی خلق کردید بمونه و خب شما در این حالت خوب میدونید که این موضوع به چه دلیله، فقط و فقط به دلیل زیبارویانِ سبز.

البته که این زیبارویان سبز همینطوری قبول نمیکنن که محیط و خونه ی شما رو زیبا کنن و خب اون ها یه سری شرایط برای نگهداری میخوان که شما باید براشون فراهم کنید مثلا یه سری از گیاهان آپارتمانی سایه دوست وجود دارن که شما برای این که بتونید شاهد رشد بینظیرشون باشید باید براشون یه محیط به دور از نور و دنج تو خونتون فراهم کنید و خب در صورتی که نور آفتاب تو خونتون در طول روز موج میزنه نمیتونید به سراغ نگهداری از این زیبارویان برید پس قبل از این که انتخاب کنید که به سراغ چه گیاهی برای نگهداری برید به این فکر کنید که آیا شرایط خودتون و زندگی با شرایط اون خوشگله همخونی داره یا نه. اما خب موضوعی که در این بین وجود داره این هست که خدمتی که شما در اختیار گیاهان قرار میدید در مقابل مزایایی که اون ها براتون دارن هیچ چی نیست مثلا یه سری از گیاهان دفع کننده انرژی منفی وجود دارن که شما با نگهداریشون میتونید حال خوب رو به خودتون و اعضای خونواده تون هدیه کنید که خب این فوق العاده هست به همین دلیل در این مقاله چندتا از این گیاهان رو بهتون معرفی کردیم، پس در ادامه برای شناخت اون ها با ما همراه باشید.

گیاهان دفع کننده ی انرژی منفی

ارکیده انرژی منفی رو یه لقمه ی چپ میکنه

کیه که از یه گیاه خوشگل موشگل و گلدار تو خونه اش بدش بیاد؟ مسلما هیچ کس و حتی برعکس این موضوع هم هست و همه به دنبال نگهداری از یه همچین گیاهی هستن که خب یکی از گل های این مدلی ارکیده هست که به دلیل زیبایی محسور کننده ای که داره خواهان و طرفدار زیاد داره و از خوبی های فوق العاده ای که این گیا داره میشه به جذب کردن انرژی مثبت توسط اون اشاره کرد که به همین دلیل شادابی و نشاط رو همراه خودش میاره. 

همچنین این گل زیبا نمادی از رفاه و فراوانی هست و حس کمال طلبی رو در افراد ایجاد میکنه به همین دلیل خیلی ها این زیبارو رو یه هدیه ی عالی برای اون دسته از از زوج هایی که تازه ازدواج کردن میدونن.

گیاهان دفع کننده ی انرژی منفی

گیاه صدتومنی شاید اسمش ارزون باشه ولی ذاتش خداتومن میارزه

یکی دیگه از بهترین گیاهانی که برای دفع کردن انرژی منفی وجود داره گیاه صد تومنی هست که میتونه انرژی های منفی رو در کسری از ثانیه وقتی هنوز به در خونتون نرسیدن هوتوتو کنه و از بین ببره به همین دلیل شاید اسمش مناسبش نباشه چرا که با این خاصیت این گیاه ارزشش خیلی بالاتر از این حرفاست. از دیگر خوبی های که این زیبارو داره میشه به بهبود بخشیدن اون به روابطی که در اون مشکل وجود داره اشاره کرد. در اصل این گیاه زیبا ساتع کننده ی عشق هم هست. شما با این زیبارو میتونید مثبت نگری و خوش بینی رو مهمون خونه و ذهن اعضای خونه کنید. این زیبارو همچنین میتونه سلامت باروری زنان رو هم ارتقا بده.

گیاهان دفع کننده ی انرژی منفی

گیاه یاسمن دلبریه که سختی های زندگی رو برات راحت تر میکنه

یکی دیگه از گیاهان دفع کننده ی انرژی منفی یاسمن هست که با وجودش زندگی یه رنگ و بوی دیگه داره و نگاه آدم به سختی ها عوض میشه چرا که دیگه با انرژی منفی به سراغ حل کردن مشکلاتتون نخواهید رفت بلکه با خودتون اون مشکلات رو حل شده میدونید و با این ذهنیت برای برطرف شدنشون تلاش میکنید. ایتن زیبارو همچنین میتونه به کاهش استرس و اضطراب هم کمک کنه و حتی یه خواب راحت رو هم براتون رقم بزنه. این رو هم اضافه کنیم که این گیاه نه تنها دفع کننده ی انرژی های منفی و بد هست بلکه انرژی های مثبت رو جذب کرده و و اعصاب شما رو آروم میکنه.

گیاهان دفع کننده ی انرژی منفی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها