|

گیاهان پهن برگ آپارتمانی / چترو آدما ساختن ولی اینارو ببینی میفهمی ایده ماله خدا بوده

در این مقاله چند تا از گیاهان پهن برگ آپارتمانی رو بهتون معرفی کردیم که با وجودشون دکورتون حسابی خاص و جذاب میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نگهداری از گل و گیاه از قدیم الایام بین ما ایرانی ها مرسوم بوده و هست چه اون زمان که خونه ها ویلایی بود و چه در حال حاضر که آپارتمانی شدن اصلا چیزی از علاقه ی مرد نسبت به داشتن گیاه کم نشده منتها اون ها تقسیم بندی شدن چرا که یه سری هاشون رو میشه در داخل فضای آپارتمانی و خونه پرورشش داد و یه سری هاشون رو نه که خب مسلما در صورتی که میخواهید داخل خونه گل داشته باشید باید گیاهان آپارتمانی رو انتخاب کنید که با شرایط موجود در فضای داخلی خونه هماهنگی دارن و میتونن به خوبی رشد کنن که در این حالت دستتون بسیار باز خواهد بود از گیاهان برگ بنفش بگیر تا اون هایی که هوای فضای داخل خونه رو تصفیه میکنن.

پس شما با این حساب به هیچ عنوان در زمینه ی انتخاب گل و گیاه دست خالی نخواهید موند و بالاخره اونی رو که باب میل و مطابق با سلیقه ی شما هست رو پیدا میکنید و حتی میتونید علاوه بر زیبایی اون از مزایای ماورایی اش هم بهره مند بشید مثلا با رفتن به سراغ گیاهانی که خوش شانسی می آورند میتونید موفقیت رو جلوی در خونتونم بیارید و همراه با اون به روزیتون برکت ببخشید که خب این به دلیل گیر انداختن انرژی های منفی توسط الن گیاهان و ساتع کردن انرژی مثبت هست. حالا از اینا که بخواهیم بگذریم چون گیاهان پر از خواص و ویژگی های خاص هستن و بریم سراغ مقاله ی امروز باید بگیم از یه سری از افراد دوست دارن که گیاهانشون از نظر ظاهری خاص باشن طوری که نقطه ی کانونی در دکور باشن و توجه های زیادی رو به خودشون جلب کنن که به همین دلیل در این مطلب میخواهیم چندتا از گیاهان برگ پهن آپارتمانی رو بهتون معرفی کنیم تا با وجودشون به دکور جلا ببخشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

گیاهان پهن برگ آپارتمانی

کروتون از گیاهان برگ پهن آپارتمانی

کروتون رو میشه یه درختچه ی همیشه سبز و بومی مناطق نیمه گرمسیری بشمار آوورد که به شکل طبیعی توی اندونزی، جزایر شرقی اقیانوس آرام و در کل جنوب آسیا پیدا میشه و در سراسر دنیا یه عالمه طرفدار داره که ایران هم از این قضیه مستثنی نیست. برگ های این زیبارو به شکل بیضی و با نوک تیز هستن که به دلیل رنگارنگ بودن و شامل یه طیف متنوع از سبز روشن تا سبز تیره و حتی زرد تا قرمز بودن بسیار بین افراد محبوب هستن و خیلی ها دوست دارن که با نگهداری از این گیاه در دکورشون نقطه ی کانونی بسازن و خب شما تصور کنید یه گیاه داشته باشید که هم برگ هاش پهن و تو چشم باشه و هم رنگی مسلما عاشقش خواهید شد به همین دلیل توصیه میکنیم که برای نگهداری به سراغ این زیبارو برید که پشیمون نخواهید شد.

گیاهان پهن برگ آپارتمانی

برگ انجیری از گیاهان برگ پهن آپارتمانی

برگ انجیری رو میشه یکی از گیاهان پهن برگی بشمار آوورد که میتونه دکوراسیون خونه ی شما رو بی نهایت شیک و دلنشین کنه و خب یه جورایی بین گیاهان آپارتمانی سلبریتی بشمار میاد و مردم علاقه ی زیادی به نگهداری ازش دارن و شما میتونید با یه چرخ تو اینستاگرام متوجه این بشید که افراد زیادی این زیبارو رو برای نگهداری تو خونشون انتخاب کردن و دلیل این موضوع زیبایی خاص و منحصر به فردی هست که این گیاه داره. 

برگ انجیری در اصل یکی از گیاهان رونده بشمار میاد که متونه از نظر ارتفاع هم رشد زیادی داشته باشه به همن دلیل شما باید به این که سقف خونتون بلند هست یا کوتاه هم موقع انتخاب این گیاه دقت کنید. شاید براتون جالب باشه که که بدونید در برگ های جوون این گیاه که قلبی شکل هستن بعد از تکمیل شدن فرایند رشدشون به شکل عرضی، بریدگی های به وجود میاد که ظاهر اون ها رو خاص تر جلوه میده.

گیاهان پهن برگ آپارتمانی

فیکوس لیراتا از گیاهان برگ پهن آپارتمانی

فیکوس لیراتا یکی دیگه از گیاهانی هست که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم؛ این زیبارو از بومیان مناطق گرمسیری مثل جنوب غربی آسیا و آفریقا هست. این گیاه از نظر ظاهری دارای ساقه های قوی و برگ های بزرگ مشابه سمبل هست که از رشد بسیار سریعی هم برخورداره و میتونه در مدت زمان کم هم خونه ی شما رو بی نهایت زیبا جلوه بده. برگ های این گیاه پهن برگ به شکل بیضی و بریده بریده هستن که میتونن از نظر طول به سی سانتیمتر هم برسن. 

گیاهان پهن برگ آپارتمانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها