|

زیباترین گیاهان آپارتمانی به انتخاب مردم / اگه یکیشونم داری از نظر ملت خوش سلیقه ای

در این مقاله زیباترین گیاهان آپارتمانی به انتخاب مردم رو بهتون معرفی کردیم که میتونن فضای شما رو بی نهایت زیبا کنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که خونمون رو به زیبایی هر چه تمام تر تزیین کرده و فضای اون رو زیباتر به نظر بیاریم که یکی از راه ها برای این موضوع استفاده از گیاهان آپارتمانی در فضای خونه هست که میتونن به زیبایی هر چه تمام تر دکور خونه ی شما رو تزیین کرده و اون رو شیک و پیک به نظر بیارن و اصلا فرقی نمیکنه که ازشون در چه قسمتی از خونه استفاده کنید مثلا به سراغ گیاهان مناسب سرویس بهداشتی برید و یا گیاهان مناسب برای اتاق خواب در هر حالت باید منتظر زیباسازی فضا توسط اون ها باشید البته که در این بین حتی یه سری از اون ها تصفیه کردن هوا و اکسیژن سازی هم انجام میدن مثل گیاهانی که برای سرویس بهداشتی انتخاب میکنید که این بسیار عالیه.

پس تنها خاصیتی که گیاهان دارن زیبایی اون ها نیست چرا که میتونن خوبی های دیگه ای هم داشته باشن مثلا در این بین هستن گیاهانی که انرژی های منفی رو جذب کرده و انرژی مثبت از خودشون ساتع میکنن که به همین دلیل به عنوان گیاهانی که خوش شانسی میارن شناخته میشن که در مقالات قبل راجع به اون ها صحبت کردیم که میتونید اقدام به نگهداریشون کنید حالا در این بین یه سری از گیاهان هستن که همین طوری اند که هیچ میشه اون ها رو همه چی تموم دونست یعنی هم زیبا هستن، هم شرایط نگهداریشون طوری هست که از پس همه برمیاد و هم ویژگی هایی مثبت دیگه ای دارن به همین دلیل اون ها رو تحت عنوان بهترین گیاهان آپارتمانی از نظر مردم میشه شناخت که در این مقاله چندتاشون رو بهتون معرفی میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

زیباترین گیاهان آپارتمانی به انتخاب مردم1

شفلرا از زیباترین گیاهان آپارتمانی به انتخاب مردم

یکی از زیباترین گیاهانی که از بومیان تایوان هست شفلراست که با قرار گرفتن در هر فضایی میتونه اون روبه زیباترین شکل ممکن تزیین کنه اما نکته ای که در این بین باعث میشه که این گل تبدیل بشه به یکی از گل های آـپارتمانی عالی برای نگهداری مقاومت بسیار بالای اون در برابر نور کم و کم آبیه طوری که شما میتونید اون رو تو محیطی که نور غیر مسقیم داره و بدون آبیاری مداوم به خوبی هر چه تمام تر رشد بدید از این رو پرورش اون حتی برای افراد مبتدی هم کار سختی نخواهد بود.

در خصوص زمان دقیق آبیاری اون باید این رو بدونید که موقعی باید اقدام به این کار کنید که خاک این گیاه به طور کامل خشک شده باشه پس زیادی آبیاری کردنش اصلا کار منطقی نیست چون باعث پوسیدن ریشه ی اون میشه. همچنین برای این که بتونید رطوبت گل رو هر چه بهتر حفظ کنید باید یه ظرف آب رو کنار اون قرار بدید و یا هفته ای دوبار آب رو به شکل غیر مستقیم و از دور به برگ هاش اسپری کنید.

زیباترین گیاهان آپارتمانی به انتخاب مردم2

گل کروتون از زیباترین گیاهان آپارتمانی به انتخاب مردم

کروتون رو میشه یکی از گیاهان بومی جنگل های گرمسیری جنوب شرقی آسیا و اقیانوسیه بشمار آوورد که میتونه به راحتی هر چه تمام تر در فضای خونه رشد کنه. این گیاه جزء گیاهان مقاوم هست ولی باید در نگهداری از امون نهایت دقت و وسواس خودتون رو به خرج بدید مثلا شاید بران جالب باشه که بدونید یکی از دلایل زیبایی اون برگ های رنگارنگش هست گکه میزان نور دریافتی توسط اون در طول روز روی رنگ برگ هاش تایر میذاره پس برخی از اوقات نور زیاد بهش بدید ولی در حالت کلی تو نور غیر مستقیم رشد کردن رو بیشتر دوست داره.

این زیبارو بسیار رطوبت رو دوست داره به خصوص توی فصل تابستون بنابراین بهتره که تو روزهای گرم برای دوبار و تو روزهای سرد سال برای یه بار آب رو به اطراف اون به شکل غیر مستقیم اسپری کنید. همچنین در مورد آبیاری اون هم باید بگیم که در زمانی باید انجام بشه که خاک از رطوبت نسبی برخوردار باشه.

زیباترین گیاهان آپارتمانی به انتخاب مردم3

فیکوس از زیباترین گیاهان آپارتمانی به انتخاب مردم

فیکوس یه گل زینتی بسیار زیبا بشمار میاد که تو محیط های طبیعی یعنی جنوب شرقی آسیا میتونه تا سی متر هم رشد کنه. شما میتونید این گیاه رو در بین اون دسته از گیاهانی که مقاوم هستن و از شرایط نگهداری بسیار راحت برخوردار هستن قرار بدید چرا که این زیبارو میتونه تو فضاهای کم نور هم رشد داشته باشه پس در صورتی که نورگیر خونتون بد بود این موضوع زیاد براتون مهم نباشه و با خیال راحت به سراغ انتخاب فیکوس برید.

در خصوص آبیاری اون هم باید منتظر بمونید که خاک کاملا خشک بشه.

زیباترین گیاهان آپارتمانی به انتخاب مردم3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها