|

استایل سلبریتی های خوشتیپ مرد سینما / آقای محترم ازین بازیگرا الهام بگیر جذابتر شی

خیلی از بازیگران مرد ایرانی هستند که استایل های فکر شده و جذابی دارند و شما میتونید با الهام گیری از اونها ظاهر خود را جذاب تر نمایید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تابستون بهترین فصله برای اینکه شما بتونید بهترین استایل های خودتون رو داشته باشید. اما خب گاهی این کار برای آقایون به شدت سخت میشه به همین دلیل افراد میرن از سلبریتی ها ایده استایل میگیرن تا بتونن در زمان صرفه جوی کنند. به همین دلیل در این مطلب ما میخوایم با بهترین استایل های افراد مشهور آشنا بشیم. در واقع بازیگران و افراد مشهور بسیار هستن که به استایل خود در هر فصل و شرایطی توجه دارند و اصلا براشون مهم نیست کی و کجا باشه، بلکه خوشتیپی براشون در اولویته. این افراد در موارد زیادی با کارشناسان حوزه مد و استایل در ارتباط هستند و از اونها برای داشتن بهترین و جذاب ترین ظاهر خود کمک میگیرند. پس میتونن کمک کننده ما برای داشتن یک تیپ منحصر به فرد و فکر شده باشند. در اینجا ما هستیم تا چند تایی از این سلبریتی ها رو به شما نشون بدیم و با استایل هاشون آشناتون کنیم. پس اگر علاقمند به دیدن اونها هستید با ادامه مطلب ما همراه باشید.

8

با استایل تابستانی بهران رادان آشنا شویم

بهرام رادان از دست هنرمندان به شدت خوشتیپ و البته جذاب ایرانست که در هر فیلم و سریالی حضور داشته باشد بی شک اون کار پر بیننده خواهد شد. وی در نقش های فراوانی درخشیده و در انتخاب لباس نیز به خوبی خود را ثابت کرده.سادگی برای آقای بازیگر حرف اول رو در زیبایی ظاهر میزنه. رادان سفید برند چرم نوین نیز می باشد که به همین دلیل همیشه در استایل های خود سلیقه به خرج داده و این موضوع رو تا جایی پیش برده که حتی با یک بانوی طراح لباس هم ازدواج کرده.

در ادامه شما تصویری از بهرام رادان می بینید که او با یک پیراهن ساده سفید رنگ است همراه با شلوار کتان کرم رنگ که جذابیت ظاهر او را تکمیل کرده. چون یه وقتایی بهترین استایل تابستانی برا یکم سلبریتی میتونه به همین مینیمال باشه. پس شما نیز میتوانید از المان های ساده برای ظاهر خود به کار برده و بهترین تیپ رو تحویل بگیرید.

file (2)

با استایل پارسا پیروزفر آشنا شویم

با وجود اینکه هر چند وقت یکبار برای پارسا پیروزفر حواشی نه چندان جالبی ساخته میشه، اما این بازیگر خوب دنیای هنرمندان طرفداران فراوون خودش رو داره که خیلی هم پرو پا قرص هستند. این بازیگر که مدتی رو کم کار شده بود، حالا در سریال و سینما به وفور دیده میشه و به تازگی هم در سریال نمایش خانگی "در انتهای شب" حضور افت و این کار رو نیز به کارنامه کاری خود افزود. اگر بخوایم به استایل این چهره بپردازیم باید بگیم که این بازیگر محبوب یک المان خاص برای خود دارد که در اکثر استایل ها به کار میبرد. 

اینکه پارسا پیروزفر از پیراهن آستین کوتاه مدل مردانه استفاده زیادی داره. این آیتم ویژگی خاص این بازیگر دهه پنجاهی به حساب میاد که خب میتونه این مسئله رو یادآور باشه که اگر شما هم به پیراهن های مردانه علاقه دارید، لزومی نداره که همیشه از آستین بلند ها استفاده کنید تا خاص بشید. هوا گاهی برای پوشیدن لباس های آستین بلند خیلی گرمه.

file (1)

با استایل مهدی پاکدل آشنا شویم

مهدی پاکدل از دست هنرمندانی محسوب میشه که چند سالیه استایلش رو تغییر داده و حالا طرفداران بسیار بیشتری داره. آقای بازیگر که حالا پا به سن میانسالی گذاشتن، موها و محاسنی جو گندمی پیدا کرده اند. جلبته که این ظاهر به مهدی پاکدل بیش از اونچه که همه تصور میکردن میان و حالا این آقای بازیگر مدتی رو در حوزه مدلینگ گذرونده. وی به عنوان یک بازیگر شناخته شده علاوه بر بازیگری، مدل نیز شد و عکسای های فراوونی ازش شد. از فعالیت های اخیر او میتوان به تئاتر "ترور" اشاره داشت که در 28 مرداد ماه بر روی صحنه می رود.

استایل جدید مهدی پاکدل با کت‌ و شلوار قهوه‌ ای به نظر میاد کمی کلاسیک باشد اما قطعا پیراهن هاوایی آقای بازیگر میتونه یک ایده طلایی برای استایل تابستانه آقایان به حساب بیاد. این نوع از پیراهن ها اغلب با طرح های شاد و جنس سبک هم به شدت راحت هستند و هم خنک که خب باعث میشن تا شما نیز روحیه ای شاداب تر داشته باشید.

file (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها