|

ایده های چیدمان حمام به شکل رویایی و خاص / دکوراسیون مدرنی که ارزش فخر فروختن رو داره

در این مقاله ایده هایی در خصوص چیدمان حمام به شکل رویایی و خاص بهتون ارائه دادیم تا باهاشون این فضا از خونه رو به زیبایی تزیین کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون زیبا داشتن اینطوری نیست که شما یه گوشه رو دریابید و بیخیال باقی فضاهای خونه بشید مثلا یه عده هستن که برای آبروداری جلوی مهمون فضای پذیرایی رو یه جوری میچینن که آدم فکر میکنه که قصره در حالی که بری اتاق هاشون رو ببینی یهو کلاس خونه جوری در نظرتون پایین میاد که اصلا باورتون نمیشه که این فضاها با هم مرتبط هستن بنابراین در صورتی که دکوراسیون اصولی و شیک و پیک میخواهید نباید همه ی سرمایه گذاریتون رو روی یه بخش بذارید به جای اون کاری کنید که همه ی فضاهای خونه از زیبایی نسبی برخوردار باشن و در کل اون انسجام و هماهنگی که باید و شاید از دکور دریافت بشه.

پس اگر قصد تغییر دکوراسیون دارید باید به این فکر کنید که آیا این تغییر باعث نمیشه که بقیه ی فضاها بد به نظر بیان و یا در صورتی که برای یه قسمتی از خونه میخواهید وسیله بخرید به این توجه کنید که این وسیله به دکور کلی خونه میاد یا نه مثلا در صورتی که چیدمان خونه کلاسیک هست مسلما خرید یه تابلوی مدرن برای اون کار عاقلانه ای نخواهید بود. البته که یه سری از فضاها تو خونه هستن که برای شما میتونن اهمیت بیشتری داشته باشن و یه جورایی بیشتر از قسمت های دیگه به دلتون بشینن و قسمت مورد علاقه ی خونتون بشن که خب برای بعضی ها این قسمت حمام هست مثلا شاید یه نفر در صورتی که برای خرید و یا اجاره ی یه خونه بره براش بسیار مهم باشه که این قسمت از خونه زیبا باشه به همین دلیل در این مقاله میخواهیم در خصوص چیدمان حمام صحبت کنیم و یه سری ایده ها در خصوص این که اون رو زیباتر بچینید بهتون بدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

ایده های چیدمان حمام

برای باکلاس نشون دادن فضا به فکر روشویی های خاص باشید

بعضی از افراد حموم و دستشوییشون یکی هست و خب طبیعتا روشویی هم در اون وجود داره که برای این که چیدمان حمومتون متناسب باشه و همچنین نظرهای مثبت رو به خودش جلب کنه باید به سراغ یه روشویی شیک و خاص برید که این روزا هم زیر سایه ی طراحان خلاق این مدل از روشویی ها در حال تولید هستن و تنوع بسیار بالایی هم دارن. البته که شما باید در انتخاب مدل روشویی خودتون به سبک دکوراسیون حمام و سرویس توجه داشته باشید مثلا در صورتی که سبک گوتیک رو برای آشپزخانه ی خودتون در نظر گرفتید بهتره که از روشویی های چوبی برای زیباتر کردن فضا استفاده کنید. اما در کل باید به روشویی و کابینت حمام توجه ویژه داشته باشید.

ایده های چیدمان حمام

توجه به آینه ها برای شیک نشون دادن فضا

یکی دیگه از راه هایی که با استفاده از اون میتونید برای خودتون یه حموم شکیل و زیبا بسازید آینه های خاص هست؛ مثلاشما میتونید برای این منظوا یه دیوار رو به کلی آینه کنید و یا چندین آینه رو با هم استفاده کنید و همچنین به سراغ آینه های بدون حاشیه برید که بسیار ترند شدن البته که بزرگی آینه ای که انتخاب میکنید به مساحت حمومتون هم بستگی داره ولی نکته ای که در این بین وجود داره این هست که حمام بدون آینه بی معنی هست پس حتما از این آیتم در این فضا استفاده کنید.

این موضوع رو هم در نظر بگیرید که از اون جایی که آینه ها نور رو منعکس میکنن هر چه بیشتر و بزرگتر باشن میتونن فضا رو نورانی تر و در نتیجه بزرگتر از حدی که هست نشون بدن پس در صورتی که از کوچک بودن حمام خودتون ناراحت هستید میتونید این مشکل رو با کمک آینه ها رفع کنید.

ایده های چیدمان حمام

برای رسیدن به یه دکوراسیون شیک در حمام از شیر آلات مینیمال استفاده کنید

یکی دیگه از واجباتی که برای حمام می بایست به اون توجه داشته باشید شیرآلات موجود در حمام هست که باید برای انتخاب اون ها به سبک و رنگ حمامتون توجه ویژه داشته باشید اما بهترین گزینه در این زمینه اون هم این روزا استفاده از شیرآلات مینیمال و ساده هست که بسیار ترند شده و اومده روی بورس پس برای این که فضا رو مدرن جلوه بدید به سراغ این مدل از شیر آلات برید و سعی کنید که رنگ اون ها رو با رنگ دستگیره ها و اکسسوری های حمام و همچنین جا حوله ای ست کنید تا جلوه ی بصری فضا بیشتر بشه.

ایده های چیدمان حمام

ایده های چیدمان حمام

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها