|

دکوراسیون 2024 برای حمام های کوچک / ایده های امروزی و مدرن که شیک بودن ازشون میچکه

در این مقاله درباره ی دکوراسیون 2024 برای حمام های کوچک صحبت کردیم و یه سری ایده های خاص برای این منظور بهتون ارائه دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیای امروز افراد برای داشتن یه دکوراسیون خوب دغدغه دارن و مثل قدیم نیست که هر کسی خونه اش رو هر جور که دوست داشت بچینه و بعد با وجود این که قواعد چیدمان در اون رعایت نشده به به و چه چه به خودش بگه چرا که در حال حاضر هر کسی دیگه یه بیس و پایه ای از اصول و قواعد دکوراسیون رو میدونه و خب تشخیص این که یه دکوری اصولی نیست اصلا کار سختی نیست و از پس هر کسی برمیاد چرا که در پس این قوانین، روانشناسی وجود داره و شما حتی چیزی هم از اون ها ندونید ناخودآگاه حس میکنید که یه جار کار میلنگه و فضایی که با اون روبه رو هستید اونقدرا که باید و شاید درست چیده نشده.

بنابراین تلاش برای داشتن دکوراسیون زیبا یه کار طبیعی در این دوره و زمونه بشمار میاد که خب گویا شمایی که در حال حاضر در حال خوندن این مقاله هستید از اون دسته از افراد هستید که برای ارتقاء و بهبود دکور فضایی که در اون قرار دارید تلاش میکنید چرا که الان بخشی از وب گردی خودتون رو به مطالعه در خصوص این موضوع اختصاص دادید و در حال حاضر میخواهید در جریان ایده های جدید در 2024 برای دکوراسیون حمام های کوچک قرار بگیرید که در ادامه ی این مقاله در خصوص اون ها باهاتون صحبت میکنیم پس توصیه میکنیم که برای داشتن یه دیزاین زیبا در این فضا با ما همراه باشید.

دکوراسیون 2024 برای حمام های کوچک

استفاده از رنگ های تیره در دکوراسیون حمام های کوچک

شاید همیشه اینطور گفته شده که رنگ های روشن فضا رو بزرگتر جلوه میدن و بهتره که در صورتی که یه محیطی از متراژ کمی برخورداره برای آیتم هایی که میخواهید در اون قرار بدید رنگ های روشن رو انتخاب کنید تا با استفاده از اون ها فضا بزرگتر دیده بشه در حالی که رنگ های تیره مثل مشکی و... که امسال در دکور ترند شدن هم در صورتی که در جای مناسب مورد استفاده قرار بگیرن میتونن موجب بزرگتر دیده شدن فضا بشن. البته که باید رنگ های تیره رو به شکل براق در حمام های کوچک استفاده کنید تا علاوه بر این که عمق و جلوه ی بصری بهتری به فضا ببخشن موجب انعکاس بیشتر نور هم بشن که به نوبه ی خودش میتونه فضا رو بزرگ نشون بده پس رنگ هایی که تیره و مات هستن رو فاکتور بگیرید.

دکوراسیون 2024 برای حمام های کوچک

دکوراسیون 2024 برای حمام های کوچک

جایگاه آینه ها در دکوراسیون 2024 حمام های کوچک

خب این موضوع که آینه ها میتونن توی طراحی و دکوراسیون حمام های کوچک چه نقش مهمی داشته باشن بر کسی پوشیده نیست اما امسال در دکوراسیون های تازه ای که برای حمام های کوچک ارائه میشه خیلی ها تلاششون بر این هست که یه دیوار رو به صورت کلی تمام آینه کنن که خب این کار باعث منعکس شدن نور بیشتر و در نتیجه بزرگتر دیده شدن حمام میشه.

پس برای جدیدترین دیزاین توصیه میکنیم که به سراغ این مدل آینه کاری برید اما در صورتی که تو حمام شما امکان استفاده از آینه ی یک تکه وجود نداره میتونید از چندتا آینه ی مقعر استفاده کنید.

در صورتی که نور مخفی هم در پشت آینه ها کار بذارید میتونید به افزایش نور حمام کمک کنید خصوصا در صورتی که فضای کافی جهت قرار دادن آویزهای دیواری ندارید.

دکوراسیون 2024 برای حمام های کوچک

دکوراسیون 2024 برای حمام های کوچک

کاشی و سرامیک حمام های کوچک در 2024

یکی از مهم ترین و تو چشم ترین آیتم هایی که در حمام وجود داره کاشی های کف و دیوارهای اون هست که میتونن هم به صورت هماهنگ و هم به شکل مجزا باشن البته که شکل تایل ها، ابعاد اون ها، طرح، رنگ و جنسشون میتونه تعیین کننده ی زیبایی دکوراسیون هر حمامی باشه بنابراین باید در خصوص انتخاب اون ها نهایت دقت و وسواس رو داشت.

در دکوراسیون 2024 در مورد کاشی های مستطیلی شکل باید نصبشون به شکل عمودی انجام بشه تا اینطوری طول و ارتفاع فضا بزرگتر از اون چیزی که هست دیده بشه در مورد رنگ هم شما میتونید به سراغ رنگ های هم تم و یا رنگ هایی با کنتراست بالا  برید. در صورتی هم که یه کمربند از کاشی ها در دیوار بسازید جذابیت دکور رو بیشتر میکنید در صورتی هم که تفاوت در رنگ و طرح کاشی ها در دو طرف کمربند باشه جلوه ی محیط بیشتر میشه.

دکوراسیون 2024 برای حمام های کوچک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها