|

چطور دکوراسیون مدرن داشته باشیم؟ / اینطوری همش باید برا خونت اسپند دود کنی چشم نخوره

در این مقاله در مورد این که چطور دکوراسیون مدرن داشته باشیم صحبت کردیم تا با توجه به نکات ذکر شده فضاتون رو بی نهایت شیک کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا افراد میخوان بهترین ها رو داشته باشن اون هم در هر زمینه ای بهترین خونه، بهترین ماشین، بهترین استایل و... که خب برای داشتن هر کدوم از این بهترین ها باید تلاش کرد چون تنها با علاقمندی و خواستن وقتی عملی در پی نداشته باشه آدم به خواسته هاش نمیرسه که خب الان که شما دارید این مقاله رو میخونید هدفتون رسیدن به بهترین دکوراسیون هست چرا که بالاخره یه چیدمان خوب تو خونه میتونه به قدری کلاس خونه ی شما رو بالا ببره که حد و حساب نداره چون دکور حکم لباس رو برای خونه داره همونطور که لباس های ما میتونن ایرادات انداممون رو بپوشونن و اصلاح کنن دکوراسیون خوب هم میتونه ایرادات موجود در فضا رو کاور کنه و اونا رو از جلو چشم برداره.

پس برای داشتن یه دکوراسیون خوب باید تلاش کرد که خب برای این منظور می بایست یه بیسی از اصول و قواعد دکور رو بلد باشید تا با تکیه بر اون ها چیدمان رو پیش ببرید همچنین در صورتی که ایرادی در دکور احساس کردید برای تغییر دادن اون مقاومت نکنید و نهایت سلیقتون رو برای این موضوع به کار بگیرید و با استفاده از اون امضای شخصی خودتون رو هم پای دکور بزنید. حالا ما هم در این سری از مقالات خودمون به جهت این که این که برای داشتنه دکور زیبا به شما کمک کرده باشیم راجبه موارد مختلف در چیدمان صحبت میکنیم و امروز هم میخواهیم راجع به این که چطور دکوراسیون مدرن داشته باشیم یه سری راهنمایی ها بهتون کنیم که به کارتون میاد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

چطور دکوراسیون مدرن داشته باشیم4

استفاده از رنگ های خنثی مهم ترین مسئله برای داشتن یه دکور مدرن هست

یکی از مهم ترین عناصری که در دکورهای مدرن مورد توجه قرار دارن رنگ ها هستن که در بیشتر اوقات محدودن یعنی شما نمیتونید در این مدل از دکور یه عالمه رنگ استفاده کنید چون اینطوری شلوغی به وجود میاد که دقیقا با ویژگی دکوراسیون مدرن که زیبایی در عین سادگی هست در تضاده با این حساب میشه گفت که بیشتر رنگ هایی که در این دکور استفاده میشه بژ، سفید، طوسی، مشکی و خاکی هستن که جزء رنگ های خنثی بشمار میان.

البته که شما میتونید از رنگ های طبیعی هم به عنوان رنگ های مکمل در دکور مدرن استفاده کنید به عنوان مثال میشه رنگ های قهوه ای و سبز رو در فضا به کار بگیرید که رنگ های طبیعی هستن و الهام گرفته از طبیعتن ولی به شرطی که برای اکسسوری ها به سراغشون برید نه آیتم های بزرگ اون هم برای ایجاد جلوه ی بصری بیشتر.

چطور دکوراسیون مدرن داشته باشیم2

جنس های مختلف رو در آیتم ها استفاده کنید

در حال حاضر متریال و مواد حدیدی برای ساخت لوزم و مبلمان وجود داره مثل چوب، فلز و پلاستیک که در یه دکور مدرن تلفیق اون ها با هم زیبایی رو به فضا میبخشه مثلا شما در یه دکور مدرن میتونید میز تلویزیونی از جنس چوب داشه باشید و یا یه دیوار رو با چوب تزیین کنید و حتی یه گلدون چوبی بزرگ در گوشه ی خونه داشته باشید و در کنار اون اکسسوری های فلزی مثل یه مجسمه بزرگ از جنس فلز در یه گوشه ی دیگه از خونه داشته باشید و یا حتی یه میز داشته باشید که ترکیبی از چوب و فلز باشه. پس شما باید برای جنس آیتم ها به سراغ متریال های مختلف برید.

چطور دکوراسیون مدرن داشته باشیم 1

مبلمان راحتی و ساده رو از یاد نبرید

گفتیم که هدف دکوراسیون مدرن زیبایی در عین سادگی هست و خب در این حالت شما باید از تجملات بیخود دوری کنید البته که باید وسایل شیکی برای دکور تهیه کنید که در برخی از موارد بسیار هم گرون هستن ولی نباید وسایلتون زرق و برق دار باشن و حتی نباید زیاد باشن اصلا در حالتی که فضاتون کوچک باشه وسایل زیاد بسیار اون رو شلوغ نشون میدن که مسلما این موضوع باب میلتون نخواهد بود در حالی که اگر دکوراسیون مدرن باشه و فضا کوچک به راحتی با توجه به قواعدی که در خصوص این دکور باید رعایت کنید میتونید فضا رو طوری دیزاین کنید که حتی به دلیل خلوت بودن اون بزرگتر هم نشون داده بشه.

پس با این حساب طبیعتا برای یه همچین فضایی شما نمیتونید از مبلمان سلطنتی و شلوغ و زرق و برق دار استفاده کنید چون بهترین انتخاب برای شما ممبلمان ساده و صد البته کاربردی هست البته که این سادگی باید در سایر المان ها هم رعایت بشه.

چطور دکوراسیون مدرن داشته باشیم3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها