|

خوشگلترین ست های تابستونی با صندل / نگو تابستون تموم شد باقیشو تیپ کراش کُش بزن زیبا

در این مقاله چندتا از خوشگلترین ست های تابستونی با صندل رو بهتون نشون دادیم که با وجودشون میتونید به زیبایی هر چه تمام در این فصل بدرخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه استایل زیبا و شیک و پیک این روزا میتونه برای شما یه امتیاز بسیار بزرگ باشه چرا که اولین چیزی که در مورد هر فردی توجه ها رو به خودش جلب میکنه تیپ و استایلش هست چون کسی که اولین بار شما میبینه که نمیدونه چه شخصیتی دارید ولی خب شما میتونید با لباس هاتون برای اون فرد ذهنیت مثبت و یا بد ایجاد کنید مثلا در صورتی که ندونید لباس مناسب مصاحبه کاری باید چطور باشه و خب در دیدار اول با کارفرما به عنوان مثال شلوار زاپ دار بپوشید مسلما اون فرد نسبت به شما اینطور فکر خواهد کرد آدم موقعیت شناسی نیستید و هنوز حتی درست لباس پوشیدن با توجه به شرایط رو نمیدونید پس احتمالا کارمند خوبی هم نشید که خب مسلما کسی نمیخواد که این اتفاق براش بیفته.

پس ببینید که درست لباس پوشیدن در موقعیت های مختلف چقدر میتونه از جهات مختلف روی شما تاثیر بذاره بنابراین برای داشتن یه استایل شیک و مناسب با شرایط نهایت تلاش خودتون رو کنید. حالا در مورد یه سری آیتم ها شما باید به فصلی که اون ها رو توشون میپوشید هم دقت کنید مثلا شما هرگز بوت رو تو تابستون و گرما نمیپوشید چون این کفش به هیچ عنوان مناسب این فصل نیست در حالی که صندل یه آیتم کاملا تابستونه هست و برای این فصل خلق شده پس بهتره که این آیتم رو در این فصل بپوشید و باهاش استایل های زیبا بزنید و همچنین در پی این باشید که سایر آیتم های موجود در استایلتون رو هم باهاش مچ کنید به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از ست های تابستونی با صندل رو بهتون نشون بدیم تا ایده برای استایل بگیرید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

خوشگلترین ست های تابستونی با صندل

ست تابستونی با صندل باشه و اونوقت دامن غایب باشه

یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد لباس های تابستونی وجود داره این هست که شما باید به دنبال اون آیتم هایی باشید که خنک و راحت هستن و خب صندل ها برای این فصل مسلما از کتونی بهتر هستن چرا که پاهاتون دچار تعریق نخواهد شد ولی در کنار اون ها نظرتون در مورد استفاده از دامن چیه؟ خب دامن یه آیتم کاملا زنونه و محبوب هست که همه مدل اون از خونگی تا مجلسی و مناسب استایل های خیابانی پیدا میشه که این روزا دامن های مناسب برای استایل های خیابانی بسیار ترند شدن و افراد علاقه ی خودشون رو به بهره گرفتن از اون ها در تیپ هاشون نشون دادن چرا که با وجود این آیتم در صورتی که رنگ و طرح زیبا داشته باشه میتونن در استایل خودشون نقطه ی کانونی هم بسازن. پس برای داشتن یه ست زیبایی تابستونی به سراغ ست کردن این دو آیتم در کنار یکدیگر برید.

برای این هم که استایل زیباتون رو تکمیل کنید میتونید از یه مانتوی لینن در کنار یه کیف متناسب با صندل هاتون و همچنین شال نخی استفاده کنید.

خوشگلترین ست های تابستونی با صندل

تابستون وقتی برات خنک میشه که ساحلی رو کنار صندل تست کنی

خب تابستون گرم ترین فصل سال هست ولی به این معنی نیست که شما باید در این تایم از سال گرما رو به جون بخرید و تا آبپز شدن برید خیر گفتیم که متناسب با هر فصلی یه سری لباس های مناسب با این فصل معرفی میشن که خب برای تابستون هم یکی دیگه از این آیتم ها ساحلی هست که وجودش هر استایلی رو شیک و پیک و دیدنی میکنه و از خوبی هایی هم که داره این هست که هم بالا تنه و هم پایین تنه رو زیر مانتو پوشش میده و کار شما برای ست کردن اون بسیار راحت خواهد بود و وقتی برای انتخاب کردن پیراهن و شلوار جدا برای زیر مانتو هدر نخواهید داد.

پس دست به کار بشید و یه ساحلی برای خودتون تهیه کرده و این آیتم زیبا و جذاب رو با صندل هاتون ست کنید.

خوشگلترین ست های تابستونی با صندل

با تونیک و صندل یه استایل کژوال برای خودتون بزنید

استایل های کژوال و راحت این روزا طرفدارهای زیادی پیدا کردن چرا که شما با این مدل از تیپ ها میتونید حسابی احساس راحتی کنید و خب چی از این بهتر؟ پس برای فصل تابستون هم برای خودتون یه استایل این مدلی دست و پا کنید که یکی از آیتم ها که به شما برای زدن یه همچین تیپی کمک میکنه تونیک و یا یه شومیز مانتویی هست که میتونید اون رو با شلوار گشاد نخی ست کرده و در کنارش از صندل هاتون استفاده کنید.

خوشگلترین ست های تابستونی با صندل

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها