|

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون / شیا خُله برا نمایشگر اینا مثه پرچمدارا مایه گذاشته

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که با شناختشون خرید براتون راحت تر بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما این روزا استفاده های خاص خودمون رو از گوشی داریم و به همین دلیل باید با توجه به نیازمون به سراغ انتخاب یه گوشی بریم مثلا یکی میخواد با این وسیله کار کنه و با استفاده ازش پول دربیاره مثل زدن آنلاین شاپ که در این حالت باید یه گوشی خوب از لحاظ دوربین تهیه کنه که بتونه باهاش از محصولات خودش عکس های زیبا تهیه و آپلود کنه و یا یه نفر گیمر قهاری هست و میخواد با گوشی بازی هایی که دوست داره رو انجام بده که در این حالت باید یه گوشی که پردازنده ی خوبی داره رو تهیه کنه که بتونه با کمک اون برنامه های سنگین رو به اجرا دربیاره بدون این که داغ کنه.

که خب با وجود همه ی این ها شما باید اول نیازها و انتظاراتتون رو از یه گوشی مشخص کنید و بعد به سراغ انتخاب و خرید گوشی موردنظرتون برید تا اینطوری بتونید بهترین خرید و انتخاب رو داشته باشید و خوشبختانه هم در بازار متنوع امروز سرتون بی کلاه نخواهد موند و با هر سلیقه ای که دارید میتونید اون محصولی رو که مدنظرتون هست رو تهیه کنید چون سازنده ها در حال حاضر در رقابت تنگاتنگ با هم هستن تا محصولات با کیفیت همراه با قیمت مناسب رو عرضه کنن و از این طریق کاربرها رو برای خرید ترغیب کنن که خب این موضوع به نفع شما خواهد بود حالا ما هم در این مقاله برای این که کمکی در راستای انتخاب هر چه بهتر بهتون کرده باشیم میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون رو بهتون معرفی کنیم تا با شناخت مشخصات اون ها تصمیم گیری براتون راحت تر بشه، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

پوکو M5s از بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون

بریم سراغ یکی از اولین گوشی هایی که در لیست بهترین های شیائومی تا 8 میلیون میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی پوکو M5s که از زمان عرضه تا به امروز تونسته رضایت خیلی از کاربران رو به خودش جلب کنه. این محصول از کمپانی چینی از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.43 اینچ برخورداره که وضوح و کیفیت تصویر اون خوبه. حداکثر میزان روشنایی این پنل برابر با 1100 نیت هست که با این عدد کار کردن باهاش زیر نور خورشید اصلا کار سختی نیست.

به عنوان پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی هلیو G95 مدیاتک که قدرت پردازشی اون با توجه به قیمت خوبه. برای دوربین اصلی یه سنسور 64 مگاپیسکلی و برای دوربین سلفی سنسو 13 مگاپیسکلی به کار برده شده که روی هم رفته کیفیت عکس و فیلم هایی که با اون ها میگیرین خوب خواهند بود. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره که روی هم رفته کیفیت خوبی رو ارائه میکنن.

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

ردمی نوت 12 4G از بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون

بریم سراغ محصول دومی که در بین بهترین های شیائومی تا 8 میلیون قصد معرفی اون رو بهتون داریم یعنی ردمی نوت 12 که یه گوشی با وزن سبک و خوش دست بشمار میاد و تونسته محبوبیت زیادی رو برای خودش در این رنج قیمت کسب کنه. نمایشگر این گوشی از 6.67 اینچ برخورداره و رزولوشن خوبی داره. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این صفحه نمایش برابر با 120 هرتزه که این عددد نشون دهنده ی این هست که شما هیچ گونه تاخیری در تماشای محتواهای مختلف در اون مشاهده نخواهید کرد. همچنین حداکثر میزان روشنایی این پنل در طول روز و زیر نور خورشید برابر با 1200 نیت هست که کار کردن با اون رو زیر نور خورشید کار راحتی میکنه.

در زمینه ی پردازنده برای این گوشی از یه تراشه ی Qualcomm Snapdragon ۶۸۵ استفاده شده که قدرت و سرعت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم هاش کیفیتشون خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دوام خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

ردمی نوت 11 از بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون

بریم سر وقت محصول بعدی که قصد معرفی اون رو داریم یعنی ردمی نوت 11 که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.43 اینچ برخورداره که از نوع امولده و روشنایی و دقت رنگ خوبی داره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که نشون دهنده ی اسکرول نسبتا روان در اون هست.

برای پردازنده یه تراشه ی Qualcomm SM۶۲۲۵ Snapdragon ۶۸۰ ۴G تعبیه شده که قدرت و سرعت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته در طول روز عکس و فیلم های خوبی میگیرن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها