|

بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون / اینا زدن تو گوش کیفیت باتریشونو 3 روز شارژ نکن

در این مقاله جندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا با شناخت اون ها خرید بهتر و راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دست هر کسی از کوچک تا بزرگ یه گوشی میبینید و کاملا واضح هست که گذران اوقات توسط افراد به این وسیله گه خورده و انگار یه جورایی نمیشه که بدون اون وقتشون رو سپری کنن هر چند که این موضوع بستگی به دلیل استفاده ی هر کسی به گوشی داره یعنی در صورتی که یه فردی از گوشی تنها و تنها برای چک کردن تماس ها و پیام هاش استفاده کنه مسلما یه گوشی ساده که هوشمند هم نباشه براش کافی باشه و کارش رو راه بندازه در صورتی که اگر یه فردی خوره ی بازی داشته باشه مسلما این مدل گوشی به دردش نمیخوره و باید به سراغ یه گوشی بره که پردازنده ی قوی داره و میتونه برنامه های سنگین رو به اجرا دربیاره.

البته که در هر صورت و با هر استفاده ای که شما از گوشی دارید حقتون هست که یه گوشی با کیفیت بالا داشته باشید که از کار کردن باهاش نهایت لذت رو ببرید که خب با توجه به تنوع بالایی که در حال حاضر در مورد گوشی وجود داره این موضوع کاملا ممکن هست یعنی شما میتونید به راحتی هر چه تمام تر یه گوشی مناسب که با استانداردهای شما مطابقت داره تهیه کنید و خب رقابت موجود در بین سازنده های گوشی هم باعث شده که شما در این زمینه دست خالی نمونید چرا که همه ی کمپانی ها در تلاش برای این هستن که با تولید گوشی هایی با قیمت کمتر ولی کیفیت بالاتر کاربرهای بیشتری رو برای خودشون جذب کنن. حالا ما هم برای کمک به شما برای خرید راحت تر در این مقاله قصد داریم که چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون رو بهتون معرفی کنیم تا با مشخصات اون ها آشنا بشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون

گلکسی A24 نسخه 128/8 گیگابایت از بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون

برای اولین معرفی به سراغ یه محصول زیبا و خوش دست بریم که از زمان عرضه تا به امروز رضایت خیلی از کاربرها رو جلب کرده یعنی گلکسی A24 که کمپانی کره ای براش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ بهره گرفته که از نوع سوپرامولده و کیفیت تصویر خوبی داره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که این عدد یعنی شما در تماشای ی محتواهای مختلف با اون کمترین میزان تاخیر رو مشهده خواهید کرد.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه مدیاتک هلیو G99 استفاده شده که قدرت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوبی رو ثبت و ضبط میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دوام خوبی از خودش به نمایش میذاره.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون

گلکسی A25 نسخه 128/6 گیگابایت از بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون

بریم سر وقت محصول دوم که یکی از بهترین کهکشانی ها تا 12 میلیون بشمار میره و بین رقبای خودش حسابی اسم و رسم در کرده یعنی گلکسی A25 که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره که از نوع سوپر امولده که این موضوع برای یه گوشی با این قیمت بسیار عالیه. توان نوسازی تصویر در این صفحه نمایش برابر با 120 هرتزه که با این عدد شما شاهد اسکرول روان در صفحه خواهید بود. حداکثر میزان روشنایی هم در این پنل برابر با 1030 نیت هست که کارکردن باهاش رو در زیر نور خورشید کار راحتی میکنه.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی اگزینوس 1280 بهره گرفته شده که قدرت و سرعت پردازشی خوبی داره.  دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت عکس و فیلم هاشون خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون

گلکسی A15 نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون

برسیم به سومین کهکشانی یعنی گلکسی A15 که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره که از نوع سوپر امولده و رزولوشن اون برابر فول اچ دی پلاسه از این رو کیفیت تصویر خوبی داره. توان نوسازی تصویر در اون هم برابر با 90 هرتزه و از این رو کمترین میزان تاخیر در مشاهده ی محتواهای متنوع در اون وجود داره. همچنین حداکثر میزان روشنایی هم در این محصول برابر با 800 نیت هست.

به عنوان پردازنده برای این محصول یه تراشه ی 6 نانومتری هلیو G99 استفاده شده که با توجه به قیمت کیفیت خوبی داره. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیسکلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته و در طول روز میتونن عکس و فیلم های خوبی رو به ثبت و ضبط برسونن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها