|

بیوگرافی نوید محمدزاده دست به یکی‌اش با فرشته / خسرو خشم و هیاهو فرزند 12 ام خانوادشه

نوید محدزاده بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که اینبار نیز همراه با همسرش به دلیل استایل یونیکی که داشتند مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شغل بازیگری شغل جالبیه. اصلا وقتی یکم بیشتر فکر می کنیم می بینیم کلا مشهور بودن چقدر میتونه جالب باشه! به خصوص اینکه شما یک مشهوره محبوب باشید. اینجوری شما هر کاری هم که انجام بدید میشه ترند و جذاب. هر سبک استایلی داشته باشید و هر جور که سبک زندگیتون رو انتخاب کنید، میشه مد. اما کافیه تا همون کار رو اولین بار یک فرد معمولی انجام بده، احتمالا مورد تمسخر قرار میگیره. مثلا یکی  بازیگران جذاب و اسم و رسم دار ایرانی نوید محمدزاده هستش که خب حالا این مدلی شده که در هر فیلم و سریالی حضور داشته باشه، بی برو برگرد اون کار میشه بولد و پر بیننده. البته که نوید محمدزاده هم درست به مانند خیلی از همکارانش و بزرگان این عرصه کارش رو از صفر شروع کرد و در واقع این بازیگر پر جذبه امروزی، یک موقع مجری یک برنامه معمولی در شبکه جام جم بود. بعدتر با ایفای نقش در فیلم "خشم و هیاهو" مورد توجه قرار گرفت و دیگه همینجوری رگباری و حرفه ای کشیده شد بالا. نوید محمدزاده بعد از ازدواج با فرشته حسینی تغییرات فراوونی داشت که خب به مذاق برخی خوش آمد و برخی هم چندان براشون خوشایند نبود.

استایل در نوید محمدزاده

نوید محمدزاده و فرشته حسینی دو سالی میشه که ازدواج کردن. این زوج درست بعد از نقش آفرینی در سریال نمایش خانگی "قورباغه" ارتباط خود را علنی کرده و مدتی بعد تر هم عکس های عقدشون رو به اشتراک گذاشتند. این زوج در سریال نمایش خانگی "جنگل اسفالت" نیز همبازی بودند و خاص بودن در ظاهرشون رو در کنار هم به رخ کشیدند. اما اونچه که به عنوان تغییر در رابطه با نوید محمدزاده وجود داره اینه که این چهره تا پیش از ازدواجش معمول تر استایل میکرد، اما درست بعد از زیر یک سقف رفتن با بانوی بازیگر یعنی فرشته حسینی به شدت متفاوت شد. این تغییره تنها در نوید رخ نداد و فرشته حسینی نیز کاملا فرق کرده از قبلش استایل داره به گونه ای که وقتی بخوان دست به یکی کنن و بولد بشن و مثلا خوشتیپ کنن، قطعا اون ظاهرشون خیلی یونیک میشه. در ادامه جدید ترین استایل این زوج رو مشاهده می کنید که برای دیدن نمایش رستم و سهراب" رفته بودن و مورد توجه بسیاری قرار گرفتند.

فرشته حسینی

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده یک دهه شصتی است که در 17 فروردین 1365 به دنیا اومده و زاده تهران است. وی فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته عمران می باشد که البته ابتدا قرار بود فوتبالیست بشه اما درست زمانی که یک فیلم رو دید مسیر زندگیش به طور کامل تغییر کرد و حالا یکی از گرانترین بازیگران سینمای ایران می باشد. 

نوید محمدزاده

فرزند ۱۲ ام خانواده ای پرجمعیت

نوید محمدزاده تو یه خونواده به شدت پرجمعیت بزرگ شده. او که فرزند آخر و دوازدهم خانوادش محسوب میشه در سال 1367 وقتی که 2 ساله بود همراه با خانواده به ایلام نقل مکان میکنه و تا دوره راهنمایی هم اونجا میمونن.

نوید محمدزاده

از فوتبال تا جنون بازیگری

نوید خان میگه از دوم دبیرستان عاشق فوتبال شده و حتی قرار بوده که تو تیم نوجوانان سایپا هم بازی کنه، اما وقتی فیلم سوته دلان علی حاتمی با بازی بهروز وثوقی رو میبینه به شکل کامل متحول میشه.

همون شب به ویدیو کلوپ میره و فیلم "قیصر" و "صورت زخمی" آل پاچینو رو هم میگیره و با دیدن اونها دچار جنون هنری میشه و همین میشه که تصمیم میگیره تا بازیگر بشه.

نوید محمدزاده

کلاس بازیگری نوید محمدزاده

در سال ۱۳۸۲ وقتی که تنها 17 سال سن داشت رفت کلاسای بازیگری موسسه هنر هفت کرج. آقای بازیگر زیر نظر استادانی همچون مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی، محمد یعقوبی و امیر قنبری دوره دید اما تا سال ۱۳۸۶ هیچ فعالیت هنری نداشت.

نوید محمدزاده

ازدواج جنجالی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ زمانی که 35 ساله بود خبر ازدواج خود با فرشته حسینی بازیگر ۲۴ ساله متولد 1376 ایرانی با اصالت افغانستانی رو با متن زیر رسانه ای نمود:

برای همیشه تو را آنگونه به‌ یاد می‌ آورم، ایستاده بر روی صخره‌ ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان / تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل / همانی که هیچکس هنوز نمیداند

نوید محمدزاده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها