|

قبل و بعد عقد نوید محمدزاده / تو دوستان بیست سالش بود حالا با فرشته حسینی زبانزده

نوید محمدزاده بازیگر مشهور ایرانی که شهرت خود را از برنامه دوستان آغاز کرد، این روزها با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- بی شک هر فردی ابتدای کارش رو از پایه شروع میکنه و زمانی که هنوز اونقدر ها قدر نشده، شناخته شده نیست. در میون بازیگران این موضوع به شدت بیداد میکنه. چرا که بازیگری شغلی هست که ارتباط مستقیم با شهرت داره و افراد تا زمانی که به شکل بولد خودی نشون ندادن، معروف نیستند تا اینکه به یه مرحله ای از بلوغ شغلی و جذابیت کاری برسند. یکی از نمونه های بازر که میشه مثال زد نوید محمدزاده چهره مشهور و پر طرفدر ایرانی می باشد که سالهاست در این عرصه فعالیت دارد و تا به حال سوابقی بسیار درخشان و بی نظیری در کارنامه کاری خود به ثبت رسونده. نوید محمدزاده ابتدای کار خود را با مجری‌گری در برنامه جذاب "دوستان" بود که شروع کرد. وی در این برنامه 25 سال سن داشت و خب اوایل کار و شهرتش بود. برنامه دوستان برنامه ای مناسب نوجوانان بود که با اجرای چند مجری جوان به مانند نوید محمدزاده انجام میشد.

نوید محمدزاده

اما طولی نکشید که نوید محمدزاده رو در فیلم و سریال های تاثیر گذار و پر مخاطبی همچون فیلم "مغزهای کوچک زنگ زده" دیدیم و لذت بردیم. نوید محمدزاده نقش های مختلفی ایفای کرد اما همیشه و همیشه در ژانر اجتماعی و جدی. گذشت و گذشت تا اینکه سریال شبکه خانگی "قورباغه" ساخته شد. در این کار نوید محدزاده همراه با فرشته حسینی ایفای نقش داشتند که خب از اون به بعد فرشته حسینی شهرتی عجیب و بولد پیدا کرد. زمانی که سریال تموم شد چیزی نگذشت که نوید محمدزاده و فرشته حسینی ازدواج کردند به شکل علنی مورد توجه قرار گرفتند. این زوج پس از این ازدواج به نوعی دیگر و خاص مشهور شدند و حالا در کنار هم اعتباری بی حد و اندازه دارند. اما خب همونطور که گفتیم هر فردی اوایل کار داره و اوایل کار نوید محمدزاده هم جالب شروع شد. در ادامه یه قبل و بعد جالب از وی مشاهده می کنید که نشون میده یک فرد تا به چه اندازه میتونه تغییر و پیشرفت کنه. 

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نگار ارسالی در

    و بازی همیشه تکراری این دو عزیز

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها