|

بیوگرافی فاطیما بهارمست و ویولن نواختن حرفه‌ایش / نغمه از سرنوشت با تیپی متنوع از قبل

فاطیما بهارمست بازیگر جذاب ایرانیست که ابتدا با مجری گری رفت جلوی دوربین و حالا با بازیگری راهش رو در حال ادامه دادن هستش.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب تو هر فیلم و سریالی که یک یا چند تایی بازیگر بچه وجود داشته باشه که می بینیم گوگولی هستن و خوشمون میاد. در حالی که همین بچه ها وقتی چند سال از اون مجموعه گذشته و بزرگ شدن کلی تغییر میکنن و اونوقته که شاید دیگه به نظرمون گوگولی نباشن و یا اینکه جذاب تر شده باشند. جالبه که این فاصله زمانیه رو با دیدن قبل و بعد این بچها به وضوح حس می کنیم و اونوقته که واقعا متعجب میشیم. مثلا آقای علیرضا جعفری که خب در سال 1384 یه پسر کوچولو بود و میشد فرزند آخر آقا هاشم، اما حالا برا خود مردی شده و در سریال "جنگا آسفالت" نقش آفرینی بزرگسالانه و بسیار هنرمندانه ای داره. برخی از این بازیگران که در کودکی سابقه بازیگری داشته باشند راهشون رو ادامه دادن مثل ترلان پروانه یا فاطیما بهارمست، خیلی های دیگر هم چندان راغب با ادامه راهشون نبودن و مسیرشون رو تغییر دادند. فاطیما بهارمست اولین بار با مجری گری بود که اومد جلوی دوربین و این فضا رو تجربه کرد. در واقع برنامه عموپورنگ خانوم خانوما رو کشف کرد و به عنوان یک استعداد راهیه برنامه های تلویزیونی نمود. فاطیما بهارمست حالا برای خود خانومی شده و در سریال های تلویزیونی محبوبی همچون "از سرنوشت" ایفای نقش داشته است.

فاطیما بهارمست

فاطیما بهارمست

فاطیما بهارمست از دست هنرمندان بسیار کم حاشیه ای محسوب می شود که تا به حال مورد و سوژه خاصی دست فضای مجازی نداده و به دور از جنجالات فعالیت و زندگی می کند. خانوم بازیگر که از همون بچگی با دوربین حرفه ای آشنا شد، خب از ابتدا هم سر زبون داشت و بعد تر هم این ویژگی درونیش رو تبدیل به حرفه و شغل کرد. 

فاطیما بهارمست در صفحه اینستاگرامش نزدیک به 230 هزار دنبال کننده داره و با انتشار تصاویر مختلف و متنوع از خود، زیبایی پیجش رو چندین برابر کرده. وی از نچرال فیس های این دوره و زمونه هستش که با اونچه که خدادادی بوده محبوب گشته.

فاطیما بهارمست

بیوگرافی فاطیما بهارمست

فاطیما بهارمست بانویی از دهه هفتا است که دقیقا نیمه این دهه متولد شده. او ۱۰ تیر ۱۳۷۵ چشم به این جهان گشود و زاده تهران است. وی مجری سابق و بازیگر حاضر می باشد که تحصیلکرده دیپلمه رشته کارگردانی سینما از هنرستان سوره و لیسانس تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

فاطیما بهارمست

تک فرزندی فاطیما بانو

فاطیما خانوم تک فرزند خونه و خونواده محسوب میشه و میگه من تو خانواده ای بزرگ شدم که همه بزرگسال بودن و هم بازی نداشته ام و همبازیام میشدن عمه هام، دایی ام، مادر و پدرم و عموم. به خاطر همین یاد گرفته بودم از همون بچگی، جدی تر باشم که خب این مسئله خیلی خوب نیست.

فاطیما بهارمست

اولین اجرا در ۶ سالگی

در سال ۱۳۸۲ بود که فاطیما خانوم فقط 6 سال سن داشت و به شکل اتفاقی وارد برنامه عمو پورنگ شد. بعد با داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) آشنا شد و کارش رو به عنوان کوچیکترین مجری شروع کرد.

ماجرای کشف استعداد فاطیما بهارمست

داستان از این قرار بود که چون برنامه عمو پورنگ رو دوست داشتم روزی یک نقاشی میکشیدم و واسه برنامش می فرستادم که خب شانسی از بین اونهمه نامه ، نام من باز شد و تماس گرفتن تا بیام و تو مسابقه شرکت کنم.

بعد از اینکه تهیه کننده پای تلفن با من صحبت کرد پرسید واقعا ۶ سالته؟! در واقع باورشون نمیشد تا اینکه به پدرم گفتن فاطیما رو به دفتر بیارید تا ببینیمش.

ما رفتیم و اونجا بود که ازش پرسیدن اگه بخواین به عنوان مجری تو تلیویزون باشی چیا میگی که خب من هم هر چی تا اون موقع از تلویزیون دیده بودن و یاد گرفتمو واسشون اجرا کردم و اینجوری بود که وارد برنامه عمو پورنگ شدم.

فاطیما بهارمست

شهرت و بعد هم درخشش

اولین بازی فاطیما بهارمست در تلویزیون برمیگرده به سن 7 سالگیش. بعد تر نیز بازی در سریال "حلقه سبز" به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال ۸۵ و "ساعت شنی" در سال ۸۶ بود که او را در این زمینه با تجربه تر کرد تا اینکه در سال ۱۳۹۳ با سریال "آخرین بازی" دیده شد. البته که بیشتر درخشش فاطیما بهارمست در سال ۱۳۹۸ و از فصل دوم سریال "از سرنوشت" بود که رخ داد و وی با نقش نغمه کنار دارا حیایی و کیسان دیباج شهرتی قابل توجه کسب کرد و تا فصل چهارم این مجموعه هم حضور داشت.

فاطیما بهارمست

ویولن می زدم

فاطیما خانوم میگه سال ها پیش ویولن می زدم اما دیگه نمیزنم ، این چیزها عشق میخواد. شما باید عاشق موسیقی باشید و ساز از دست شما نیفته و باهاش عشق بازی کنید که برای من موسیقی این مدلی نبود.

فاطیما بهارمست

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها