|

گوشی هایی که شبیه آیفون هستن / اینا خوراک عکس انداختن تو آینه ان با خود جنس مو نمیزنن

در این مقاله چندتا از گوشی هایی که شبیه آیفون هستن رو بهتون معرفی کردیم که از لحاظ ظاهری شباهت دارن ولی قیمتشون پایینه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شما در طول روز به چه میزان از گوشیتون استفاده میکنید آیا از اون دسته از افرادی هستید که تنها در مواقع ضروری مثل داشتن پیان یا تماس گوشیتون رو چک میکنید یا از اون دسته از افرادی هستید که ولتون میکنن سرتون تو گوشی هست و نمیتونید از این وسیله لحظه ای دل بکنید و یه جوری هستید که اصلا انگار به دنیای واقعی وصل نیستید و خونواده و اطرافیانتون هم از این قضیه شاکی هستن که خب واضحه که این روی زندگیتون تاثیر منفی خواهد گذاشت چرا که فکرش رو کنید افراد چقدر میتونن بهتون تذکر بودن تا شما بهشون توجه کنید و از دنیای گوشی دربیایید مسلما دیگه بعد از یه مدت دیگه بیخیالتون میشن و یه جورایی براشون بی اهمیت میشید پس در صورتی که دوست ندارید این اتفاق براتون بیفته توصیه میکنیم که در این رفتار خودتون تجدیدنظر کنید.

حالا از اینا که بگذریم یه موضوعی که وجود داره این هست که گوشی ها برای خودشون طبقه بندی داره و مثلا یه سریاشون انگار کارمند هستن، یه سری ها رئیس و حتی یه سری ها هم سن بالا و فرتوت که خب مسلما از بین اون ها افراد دوست دارن اون گوشی هایی که رئیس هستن رو داشته باشن مثلا آیفون یه جورایی بین دنیای گوشی ها شبیه رئیسا و کارآفرین ها هست و از این رو خیلی ها داشتن اون رو خیلی باکلاس میدونن و به دنبال گوشی هایی که شبیه آیفون هستن، هستند چرا که بعضی موقع ها داشتن آیفون با بودجه ی ما جور درنمیاد ولی میتونیم با یه گوشی هایی که از لحاظ ظاهری شبیه آیفون هستن بچرخیم، پس در صورتی که شما هم از این دسته از افراد هستید و میخواهید یه همچین گوشی هایی رو بشناسید در ادامه با ما همراه باشید.

گوشی هایی که شبیه آیفون هستن

REDMI 12 از گوشی هایی که شبیه آیفون هستن

بریم سر وقت اولین محصولی که در این مقاله قصد معرفی بهتون رو داریم یعنی REDMI 12 که از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.79 اینچ برخورداره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتز هست و رزولوشن خوبی داره. این محصول با 198.5 گرم عرضه میشه که میشه که میشه گفت تقریبا سبک هست. 

در زمینه ی پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی MediaTek Helio G88 استفاده شده که که سرعت و قدرت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 8 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن عکس و فیلم های خوبی رو ثبت و ضبط کنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و با یکم دقت میتونید متوجه بشید دوربین های این گوشی تقریبا شبیه ماژول دوربین مثلثی آیفون 14 پرو هستن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و کیفیت خوبی ارائه میکنه.

گوشی هایی که شبیه آیفون هستن

OPPO F21S PRO از گوشی هایی که شبیه آیفون هستن

بریم سر وقت دومین محصول از بین گوشی های شبیه به آیفون یعنی OPPO F21S PRO که با برخورداری از 175 گرم وزن یه گوشی سبک و خوش دست بشمار میاد. این محصول از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.43 اینچ برخورداره که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که این نشون میده شما کمترین میزان تاخیر رو در نمایش محتواهای مختلف با اون مشاهده خواهید کرد.

در زمینه ی پردازنده برای اون از یه تراشه ی اسنپدراگون 680 استفاده شده که سرعت پردازشیش خوبه. دوربین اصلی اون سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش هم سنسور 32 مگاپیکسلی داره و نحوه ی قرار گرفتن دوربین ها و طراحی اون شبیه به آیفون 12 هست. باتری محصول هم از 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و کیفیت خوبی ارائه میکنه.

گوشی هایی که شبیه آیفون هستن

REALME C55 از گوشی هایی که شبیه آیفون هستن

نوبت به آخرین محصول از لیست این مقاله رسید یعنی REALME C55 که از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.72 اینچ برخورداره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتز هست و این یعنی شما شاهد اسکرول نرم و روانی در اون خواهید بود.

در بخش پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی Helio G88 استفاده شده که سرعت خوبی داره. دوربین اصلی این گوشی سنسور 64 و دوربین سلفیش هم سنسور 8 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت فیلم و عکسشون خوبه و نحوه ی قرار گرفتن دوربین ها طوری هست که این گوشی رو بسیار شبیه آیفون 14 کرده. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

گوشی هایی که شبیه آیفون هستن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها