|

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در ماهی که گذشت / ملت رو گنج نشستن چه خریدای گرونی داشتن

در این مقاله درباره ی پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در ماهی که گذشت یعنی تیر 1403 صحبت کردیم تا در خرید بهتر و راحت تر کمکتون کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میزان استفاده ی شما از گوشی در طول روز چقدر هست یعنی میتونید بگید که چقدر به این وسلیه ی الکترونیکی کوچک وابسته هستید؟ آیا از اون دسته از افرادی هستید که تنها کارایی گوشی براتون چک کردن پیام ها و جواب دادن به تماس ها هست و اونقدرا که باید و شاید کاری با این وسلیه ندارید و یا جزء اونایی هستید که یه جورایی شب و روزشون رو با گوشی میگذرونن از صبح که چشم باز میکنن تا آخره شب که میخوان بخوابن و در طول روز هم فرقی نمیکنه که شاغل باشن و یا محصل و حتی خانه دار هر وقت خلوت که گیرشون میاد بدون درنگ و تامل به سراغ چک کردن گوشی و دور زدن در اون میرن و این وسط خدا نکنه که اینستاگرام رو باز کنن چون یه جوری محوش میشن که دیگه اونا رو از دنیای این اپ کشیدن بیرون کار هر کسی نخواهد بود.

ولی موضوعی که وجود داره این هست که در کل از هر یک از دسته ها باشید باید یه گوشی داشته باشید که از نظر کیفیت قابل قبول هست و از پس انجام کارهای روزمره ی شما برمیاد که خب با توجه به تنوع زیادی که در بازار امروز وجود داره پیدا کردن این گوشی ممکن هست ولی خب شاید یه مقدار براتون سخت باشه چون انگار که در انبار کاه میخواهید به دنبال سوزن بگردید و این موضوع به علت رقابت بسیار بالا و شدید کمپانی های سازنده هست ولی خب محصولی که خوب باشه به قدری سر و صدا به پا میکنه که شما خواه ناخواه اسم اون به گوشتون خواهد خورد چون کیفیت اتفاقی نیست ولی خب خودتون هم باید در صورتی که قصد خرید موبایل رو دارید به سراغ تحقیق در مورد محصولات بازار برید و اونا رو از فیلترهای مختلف بگذرونید که در این بین سلیقه ی عموم مردم رو هم بدر نظر داشته باشید چرا که همه مثل شما به دنبال بهترین ها برای خودشون هستن از این رو در این مقاله میخواهیم چندتا از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در ماه گذشته یعنی تیر رو بهتون معرفی کنیم تا اطلاعاتتون رو در این زمینه بالا ببریم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ

S23 FE

بریم سر وقت اولین محصولی که در بین پرفروش های سامسونگ قصد معرفی اون رو بهتون داریم یعنی S23 FE که از زمان عرضه تا به امروز طرفدارهای زیادی برای خودش پیدا کرده از این رو رکورد فروش رو در ماه گذشته شکسته. این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.4 اینچ برخورداره که رزولوشن و کیفیت تصویر خوبی داره. توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این یعنی شما میتونید محتواهای مختلف رو در اون بدون تاخیر و لگ مشاهده کنید. همچنین حداکثر میزان روشنایی این پنل در زیر نور خورشید و فضای باز به 1450 نیت میرسه که با این عدد کار کردن باهاش زیر نور خورشید کار سختی نخواهد بود.

در قسمت پردازنده این گوشی در دو نسخه با تراشه های Exynos 2200 و کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 عرضه میشه که در کشور ما بیشتر نسخه اگزینوس 2200 خرید و فروش میشه و موجوده. دوربین اصلی محصول سنسور 50 و دوربین سلفی اون سنسور 10 مگاپیکسلی داره و باتری هم از 4000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ

گلکسی a55

بریم سر وقت دومین محصول پرفروش سامسونگ از بین کهکشانی های اون یعنی گلکسی a55 که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ برخورداره که از نوع سوپرامولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این یعنی اسکرول نرم و روونی رو از اون شاهد خواهیم بود. همچنین حداکثر میزان روشنایی این پنل در زیر نور خورشید به 1000 نیت میرسه که از این رو میشه گفت که کار کردن باهاش در این شرایط کار سختی نیست.

سامسونگ در این محصول خودش از یه تراشه ی Exynos 1480 به عنوان پردازنده بهره گرفته که به ادعای کمپانی به بهترین خنک کننده ی تراشه در بین میان رده ها مجهز شده از این رو شما میتونید به راحتی و بدون داشتن استرس داغ شدن گوشی با کمک این تراشه برنامه های سنگین رو به اجرا دربیارید. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 32 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت فیلم و تصویر خوبی ارائه میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر خوبی از خودش نشون میده.

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ

گلکسی A35

این محصول از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.6 برخورداره که از نوع سوپر امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این یعنی شما محتواهای مختلف در اون رو بدون تاخیر مشاهده خواهید کرد. همچنین حداکثر میزان روشنایی در این پنل هم به 1000 نیت میرسه که بد نیست. 

پردازنده یه تراشه ی Exynos 1380 هست که سرعت و قدرت خوبی ارائه میکنه. دوربین اصلی از سنسور 50 و دوربین سلفی از سنسور 13 مگاپیکسلی برخورداره که روی هم رفته کیفیت فیلم و عکساشون خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دوام خوبی داره.

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها