|

بهترین گوشی ها برای بازی / باتریه اینا فوق العاده اس 12 ساعت بکوب باهاشون بازی کن

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها برای بازی رو بهتون معرفی کردیم که پردازنده و باتریه قوی برای این منظور دارن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از افراد هستن که این روزا زندگیشون با گوشی میگذره و این وسیله ی کوچک الکترونیکی جایگاه بسیار مهمی در زندگیشون داره چرا که این افراد میتونن با استفاده از گوشی کار کنن و پول دربیارن، دوستان مجازی پیدا کن، سرگرمی برای خودشون داشته باشن و... که خب این هم جذابه و هم ترسناک، جذاب به دلیل این که کارها با گوشی خیلی راحت تر از گذشته انجام میشن و حتی برای خرید هم نیازی نیست که پا بیرون از خونه بذارید و خب از این منظر هم ترسناک هست که دیگه وقتی درگیر این وسیله میشید ارتباط برقرار کردن با دنیای واقعی خیلی سخت میشه مثلا الان خیلی از خانواده ها از این که بچه هاشون سرشون بیست و چهار ساعته تو گوشیه گله دارن ولی خب تکنولوژیه این وسیله برای کوچیک و بزرگ جذابه.

اما نکته ای که در این بین باید بهش دقت بشه این هست که شما می بایست با توجه ب این که مدت زمان زیادی رو با این وسیله میگذرونید یه گوشی با کیفیت برای خودتون تهیه کنید حالا با هر بودجه ای که دارید ولی خب این کار برای خیلی ها سخت هست چون تنوع بازار بسیار بالاست و کمپانی های سازنده در رقابت تنگاتنگ با هم هستن که کاربرهای بیشتری رو برای خودشون جذب کنن ولی شما نباید تنها با تبلیغات به سراغ خرید یه گوشی برید باید در بازار امروز اطلاعات خودتون در خصوص محصولات موجود بالا ببرید و ببینید و آیا محصولی هست که انتظارات شما رو برآوورده کنه یا نه که به همین دلیل ما هم در این مقاله میخواهیم به اون دسته از افرادی که به دنبال یه گوشی مناسب برای گیمینگ هستن چندتا از بهترین گوشی ها برای بازی رو در بازار فعلی معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها برای بازی

پوکو X6 پرو شیائومی

بریم سر وقت اولین محصولی که در بین بهترین گوشی ها برای بازی تونسته برای خودش اسم و رسم در کنه یعنی پوکو X6 پرو از کمپانی چینیه شیائومی؛ این گوشی از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این عدد یعنی شما شاهد اسکرول نرم و روان از اون خواهید بود. همچنین حداکثر میزان روشنایی این پنل در زیر نور خورشید برابر با 1800 نیت هست.

در بخش پردازنده برای این گوشی از یه تراشه ی Dimensity 8300 Ultra مدیاتک بهره گرفته شده که از قدرت و سرعت پردازشی بالایی برخوردار هست و شما میتونید با کمک اون به راحتی برنامه ها و بازی های سنگین رو به اجرا دربیارید. دوربین اصلی این محصول سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش سنسور 169 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت خوبی ارائه میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی ها برای بازی

گلکسی S23 FE سامسونگ

خب نوبت به یکی از محصولات فوق العاده ی سامسونگ میرسه یعنی گلکسی S23 FE که در ایران طرفداران بسیار زیادی داره چرا که استانداردهای بالایی رو از خودش به نمایش میذاره. کمپانی کره ای برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.4 اینچ استفاده کرده که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه و حداکثر میزان روشناییش در زیر نور خورشید و محیط سرباز به 1450 نیت میرسه که با این باعدد کار کردن با اون رزیر نور خورشید کار سختی خواهد بود.

در زمینه ی پردازنده این گوشی با دو تراشه ی Snapdragon 8 Gen 1 و Exynos 2200 عرضه میشه که در کشور ما نسخه ی اگزینوس اون بیشتر در دسترس هست. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 10 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفت فیلم و تصویرشون خوبه. باتری هم از 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی ها برای بازی

موتو G73 موتورولا

بریم سر وقت یه محصول دیگه که چیز ی حدود ده میلیون و خورده ای قیمت داره و یکی از ارزون ترین گوشی هایی هست که برای گیمینگ مناسبه یعنی موتو G73 موتورولا که از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره و که رزولوشن خوبی داره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که یعنی موقع تماشای محتواهای مختلف با این توان شما هیچ گونه لگ و تاخیری مشاهده نخواهید کرد.

برای پردازنده یه تراشه Dimensity 930 تعبیه شده. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیتشون خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهیه خوبی ارائه میکنه.

بهترین گوشی ها برای بازی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها