|

فرش چه رنگی باکلاس تره؟ / یعنی سلیقه ی اونایی که فرششون این رنگیه آفرین داره چقده شیک

در این مقاله درباره ی این که فرش چه رنگی باکلاس تره صحبت کردیم و چندتا رنگ این مدلی رو بهتون معرفی کردیم که با وجودشون دکور عالیه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر وسلیه ای توی دکور جایگاه خاص خودش رو داره ولی در این بین هستن یه سری از آیتم ها که از اهمیت بیشتری برخوردار هستن از این رو شما باید در انتخاب و چیدمان اون ها نهایت دقت و وسواس رو به خرج بدید مثلا یکی از این وسیله ها فرش هست که تو خونه ی ما ایرانی ها در  کمترین حالت دوتا ازش وجود داره چرا که ما ترجیح میدیم که پامون رو روی زمین گرم و نرم بذاریم و خب این موضوع برامون لذتبخش تره و از این رو شما میتونید فرش هایی با کارایی های مختلف رو در خونه ها مشاهده کنید از فرش برای راه پله بگیر تا فرش برای جلو سینک ظرفشویی و... .

خب با وجود تعداد زیاد فرش در خونه باید دقت کنیم که فرش هر قسمت رو با سایر آیتم های موجود در اون بخش ست کنیم که در این حالت می بایست ست کردن فرش با دکوراسیون رو بلد باشیم تا چیدمان و دیزاین اون رو در فضا به بهترین شکل ممکن انجام بدیم طوری که هر کسی با دیدنش به سلیقه ی خوبمون احسنت بگه ولی در این بین پیش میاد که فرش ها میتونن در یه دکور نقطه ی کانونی و یه جورایی گل اون دکور باشن و همه ی توجه ها رو به سمت خودشون جلب کنن که این موضوع بیشتر میتونه به علت رنگ و طرح اون ها باشه به همین دلیل برای خیلی ها سواله که فرش چه رنگی باکلاس تره و فضا رو شیک و پیک تر میکنه که به همین دلیل تصمیم گرفیتم در این مقاله چندتا از رنگ های این مدلی رو بهتون معرفی کنیم تا در صورتی که میخواهید فرش جدید بخرید در صورتی که با دکورتون همخونی داشتن به سراغ اون ها برید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

فرش چه رنگی باکلاس تره

فرش هایی با زمینه ی کرم

اون دسته از فرش هایی که دارای زمینه ی کرم هستن یکی از شیک ترین انتخاب ها برای هر خونه ای بشمار میان چرا که به هیچ وجه چشم رو آزار نمیدن و در عین حال که آرامش رو به فضا القا میکنن میتونن دست شما رو برای انتخاب رنگ های دیگه هم باز بذارن و محیط رو بسیار زیبا جلوه بدن. در اصل این موضوع به دلیل این هست که رنگ کرم جزء رنگ های خنثی بشمار میاد که میتونن در هر محیطی کاربرد داشته باشن و به عنوان یه رنگ تکمیل کننده به فضا روح و جلا ببخشن همچنین این رنگ روشن هم هست و به همین دلیل میتونه خونه رو نورانی تر و در نتیجه بزرگتر از اون چیزی که هست هم نشون بده پس در صورتی که فضایی که میخواهید برای اون فرش انتخاب کنید کوچک و خفه بود بهترین انتخاب برای شما رفتن به سراغ فرش های رنگ روشن و البته خنثی هست مثل اونایی که زمینه ی کرم دارن.

فرش چه رنگی باکلاس تره

فرش هایی با زمینه آبی

اون دسته از فرش ها که از زمینه ی آبی برخوردار هستن میتونن فضا رو بی نهایت آرامش بخش و معنوی جلوه بدن در اصل از خواص روانی مثبتی که این رنگ داره میشه به ایجاد اعتماد، منطق، تعهد، مسئولیت پذیری و... اشاره کرد و به گفته ی خیلی از دیزاینرها میشه آبی رو یه رنگ از ذهن بشمار آوورد که تسکین دهنده هست و میتونه تاثیرات مثبت بسیاری روی ذهن افراد داشته باشه. در این بین آبی پر رنگ رو میشه محرک تفکر و آبی کم رنگ رو مسبب آرامش دونست که هر ذهنی رو به سکوت و خلسه ای فوق العاده دعوت میکنه.

پس چرا شما از فرش هایی با زمینه ی این رنگی برای خونتون بهره نگیرید که به شدت با دیوارهایی به رنگ سفید میتونن هارمونی داشته باشن و یه فضای شیک و مدرن خلق کنن که هر کسی با دیدنش مجذوب اون بشه همچنین در این حالت شما میتونید مبلمان رو به رنگ زرد یا سبز نعنایی و صورتی کم رنگ انتخاب کنید و نشاط رو به فضا ببخشید.

فرش چه رنگی باکلاس تره

فرش با زمینه گردویی

رنگ گردویی رو میشه از جمله رنگ های گرم بشمار آوورد که یه جورایی سمبل زمین و طبیعت هست و هر جایی که ازش استفاده بشه اصالتش نمایان خواهد شد. در اصل این رنگ در دکوراسیون میتونه محبت، آسایش و گرما رو انتقال بده از این رو خیلی از کارشناسان معتقد هستن که با استفاده از این رنگ در دکور یه جلوه ی خاص و فوق العاده به چیدمان میبخشید و یه جورایی طبیعت رو به خونه هاتون دعوت میکنید پس فرش هایی با پس زمینه ی گردویی میتونن یکی از بهترین راه های به کارگیری این رنگ در دکور باشن.

در صورتی هم که فرش رو به این رنگ انتخاب میکنید میتونید در کنار اون برای آیتم هایی مثل مبلمان به سراغ رنگ های خاکستری، بژ، قهوه ای نسکافه ای، کرم مایل به زرد و... برید.

فرش چه رنگی باکلاس تره

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها