|

استایل بدون شرح الناز شاکردوست / تغییر چهره وی از نوزده تا چهل سالگی کف و سوت داره

الناز شاکردوست بازیگر جذاب ابراینست که با تصویری عجیب از خود فالوور هایش را به ذوق آورد جوری که کلی کامنت گذاشتند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الناز شاکردوست، بازیگر که به تازگی پا به سن چهل سالگی گذاشته، حالا با کوله باری از سوابق درخشان و شهرتی که کمتر بازیگر زنی این روزها در سینما دارد، روز به روز به محبوبیتش می افزوند. الناز شاکردوست سالهاست که در این عرصه حضور دارد، اما در واقع دوست داشته شدن او از زمانی فوران کرد که الناز بانو رو در فیلم "شبی که ماه کامل شد" دیدیم و در این فیلم خانوم بازیگر با هوتن شکیبا چهره مشهور این روزها همبازی بود. البته که هوتن خان در کنار الناز شاکردوست دیده شدن اسم و رسم دار رو در سینما تجربه کرد. الناز شاکردوست این روزها بر روی پرده سینما فیلمی همچون "بی بدن" رو داره که در این کار نیز نقشی جذاب و بسیار تاثیر گذار دارد. خانوم بازیگر که قبلتر در فیلم و سریال های بسیار شبیه به هم و تکراری بازی میکرد، حالا متفاوت از اون زمانش به سر میبره و طرفدارانی بسیار بیشتری پیدا کرده است. الناز شاکردوست در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد اما به تازگی تصویری از خود به اشتراک گذاشت با کپشن "بدون شرح"

این تصویر با کامنت های مثبت فراوونی همراه شد که میزان طرفداران این چهره رو به وضوح نشون داد. در ادامه این تصویر رو مشاهده می کنید.

الناز شاکردوست

بیوگرافی الناز شاکردوست

همونطور که گفتیم الناز شاکردوست چهل ساله است. این یعنی خانوم بازیگر از متولدین 7 تیر سال 1363 می باشد که در تهران به دنیا اومده و حالا بازیگر سینما و تلویزیون و البته تئاتر است. وی که فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز است، فوق لیسانس هنر نیز دارد که از دانشگاه لندن در کشور انگلستان گرفته است.

الناز شاکردوست

خانواده و اصالت الناز بانو

گفتیم که الناز شاکردوست در شهر تهران به دنیا اومده. او به عنوان فرزند دوم خانواده چشم به جهان گشوده و خواهری کوچیکتر از خودش به نام الیکا و برادری بزرگتر از خود به نام علی دارد. پودر خانوم بازیگر تاجر ابزار آلات صنعتی و مادرش نیز "فاطمه محتشمی" خانه دار است.

الناز شاکردوست

رتبه ۱۱ کنکور، وقتی خانوم بازیگر بچه درسخون بوده

الناز شاکردوست با توجه به اینکه تحصیلات عالیه داشته، خب از نظر خودش هم بچه درس خونی بوده و در حدی که رشته ریاضی و فیزیک رو با معدل ۱۹/۲۳ دیپلم گرفت. وی در کنکور هنر با رتبه ۱۱ رشته بازیگری تئاتر رو برای ادامه تحصیل و راهش انتخاب نمود.

شروع بازیگری و پیانو

الناز شاکردوست از همون بچگی شیفته بازی و نواختن پیانو بود که خب به طوری که همه اطرافیان استعداد ذاتی او را فهمیده بودند. همین شد تا علاقه او در نهایت خانو بازیگر رو به سمت بازیگری بکشاند. 

این چهره بعد از اینکه به دانشگاه ورود کرد، کارش رو از تئاتر دانشجویی شروع نمود تا اینکه سال ۱۳۸۲ وقتی که تنها ۱۹ سال داشت توسط کیومرث پوراحمد (کارگردان) برای بازی در فیلم "گل یخ" دعوت شد. در واقع این اولین باری بود که با محمدرضا گلزار و گوهر خیراندیش همبازی شد و حالا هم این دو بازیگر از دوستان صمیمی وی هستند.

الناز شاکردوست

شهرت الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بعد از اولین تجربش موفق شد تا در دیگر فیلم هایی همچون "قتل آنلاین"، "عروس فراری"، "گل یخ" و "مجردها" در سال 1383 بازی کرد و این د رحالیه که هر 4 فیلم در یک سال بود.

اما شهرت اصلی و شناخته شدن چهره الناز شاکردوست بعد از فیلم "عروس فراری" سال ۸۴ بود و سپس با حضور در فیلم های "قاعده بازی" ، "اتوبوس شب" ، "کیش و مات" و "دو خواهر" حسابی به اوج شهرت رسید و این همون کارنامه کاری خانم بازیگر است که بسیار هم پربار بود اما بعد از شبی که ماه کامل شد رویی دیگر از خود نشان داد. 

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست پا به تلویزیون نگذاشت

خانوم شاکردوست تابه حال در هیچ سریال تلویزیونی بازی نکرده اما سابقه حضور در دو سریال نمایش خانگی بنام "قلب یخی" ۱ و ۲ و همچنین "رالی ایرانی" رو داره.

ورزش مورد علاقه خانوم بازیگر

بدنسازی و TRX که ورزش هایی کشش عضلانی هستند و همچنین اسکی در فصل مناسب، از مهمترین ورزش‌ هایی هستش که معمولا در برنامه ورزشی ایشون قرار داره. یوگا هم به خاطر شرایط سلامت جسم و روح مهم براش خیلی مهمه.

الناز شاکردوست

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها