|

معرفی کرم پودر سفید کننده / اینجوری هم میکاپ کردی هم خیلی زود پوست خودت روشن میشه

کرم پودر ها انواع بسیار مختلفی دارند اما اینبار ما میخوایم با اون دست از کرم پودرهایی که دارای خاصیت سفیدکنندگی هم هستند آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک برای هر خانومی داشتن یک پوست صورت بدون لک و جوش و عاری از چال افتادگی های نه چندان زیبا آرزویی هستش که به این راحتی بدست نمیاد. اما نشدنی هم نیست چرا که دیگه امروزه اونقدری به این موضوع توجه شده که راه چار های جذابی باش ارائه شده است. خیلی از تولید کنندگان محصولات آرایشی به دنبال راهی برای رفع این موضوعات هستند و خب به نتایج خوبی هم رسیده اند. مثلا یکی از اونها کرم پودر هایی هستن که هم زیبایی و یکدستی رو به پوست شما می بخشند و هم از اون طرف دارن یه کار مورد پسند مثل سفید کردن پوست رو انجام میدن. برندهای بسیاری هستند که با کیفیت و فرمولاسیون جذابی که طراحی کرده اند، با یک تیر چند نشون می زنند. در این مطلب قراره با کرم پودر هایی آشنا بشیم این توانایی رو دارند و کمکیه خوبی برای خانم های با پوست کدر هستند. پس با ادامه مطلب ما همراه بمونید. 

معرفی کرم پودر سفید کننده

کرم پودر دابل ویر ماکزیمم کاور استی لودر

اگر دلتون یه کرم پودر در حد گریم و با کاور بسیار بالا اما در عین حال سبک میخواد، پس بدونید که  کرم پودر استی لودر پرچمدار این سبک هستش. این کرم پودر اهل بلژیک، ماندگاری 24 ساعته داره همراه با SPF15، که خب مقاومت بسیار مناسب و بالای این محصول در مقابل رطوبت و گرما رو نشون میده که همراه با پوشانندگی بالا، میتونه مناسب مناسب استفاده روزانه باشه. در واقع شما با خرید ESTEE LAUDER هر نوع آکنه، جوش، جای زخم، سوختگی، تتو و غیره رو میتونید کاور کنید و همچنین با استفاده از این کرم گرد و غبار پیری رو هم در چهره خود کاهش داده اید که خب این میتونه به دیر تر چروک شدن پوست کمک کنه. با توجه به اینکه استی لودر با کنترل چربی پوست، از جوش و آکنه میتونه جلوگیری کنه، در نتیجه انتخابی ایده آل برای افراد با پوست چرب است.

معرفی کرم پودر سفید کننده

کرم پودر گریم هدی بیوتی (HUDA BEAUTY)

هدی بیوتی همیشه محصولات پر طرفداری رو ارائه داده چرا که کیفیت داشته. در اینجا نیز کرم پودر هدی بیوتی انتخابی هوشمندانه محسوب میشه برای داشتن آرایشی بی عیب و نقص با ماندگاری 24 ساعته. رنگ پوست شما به چه رنگ هست؟ تنوع رنگ این کرم به شدت بالا بوده که دست شما رو برای انتخاب درست برای پوست خود با هر رنگی پوستی باز میذاره. همچنین این کرم پودر ضد آب هستش و در برابر گرما و رطوبت میکاپ شما رو درست به ماند زیبای اولیه‌اش نگه میداره و حفظ میکنه.

معرفی کرم پودر سفید کننده

کرم پودر میکاپ درماکول (DERMACOL)

در اینجا با کرم پودر درماکول آشنا میشیم که ساخت اروپاست و دارای پوشانندگی بالا و خاصت ضد آبی و ضد آفتابی نیز هست. اصلا به همی دلیله که این محصول طرفداران زیادی پیدا کرده، اما چون کاور سنگین زیاید داره، خب به طبع قیمتش هم گرونه و اغلب برای گریم مورد استفاده قرار میگیره. با این حال اگر میخواین برای مهمانی و یا عروسی از یه کرم پودر ایده آل استفاده کنید، کرم پودر درماکول رو از قلم نندازید چرا که میتونه سیاهی دور چشم و جوش و آکنه رو به خوبی کاور کنه و به سفید کردن پوست نیز کمک بسیار خوبی داره.

معرفی کرم پودر سفید کننده

کرم پودر makeup این لی (INLAY)

اما کمی هم بریم سراغ برند های ایرانی که خب در این بخش میتونیم کرم پودر ایرانی این لی رو معرفی کنیم که با ساختاری سبک و همچنین پوشانندگی بالا مناسب استفاده روزانه است. این محصول در واقع رقیبی سرسخت در مقابل رقیبان خارجی محسوب میشه که با SPF40، از پوست شما در مقابل آفتاب محافظت بسیار خوبی دارد. کرم پودر این لی با کنترل چربی پوست و همچنین جلوگیری از براق شدن اون، محصولی عالی برای افرادی که پوست چربی دارند می باشد.

معرفی کرم پودر سفید کننده

کرم پودر برند دیور (DIOR)

احتمالا شما هم دیور رو در عطر ها شنیده باشی، در حالی که این بند امروزه در کنار تولید انواع عطر و ادکلن، کرم پودرهایی بسیار مرغوب و البته با کیفیت تولید می کند. کرم میکاپ دیور، به شدت مناسب زیرساخت آرایش هستش و میتونه یه پوششی مخملی، روشن و جذاب برای چهره شما ایجاد کنه. همچنین این کرم پودر خاصیت آبرسانی داره ، به همین دلیل میتونه به پوست شما کمک کنه تا در زیر لایه ای از کرم، پوست به راحتی نفس بکشه. همین ویژگی باعث میشه که پوست شما احساس سبکی خوبی داشته باشه.

کرم پودر برند دیور (DIOR)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها