|

بردن فوری بوی پیاز از دهان / اصن غذایی که کنارش این بزرگوار نباشه مزه نمیده بزن تو رگ

در این مقاله در خصوص از بین بردن فوری بوی پیاز از دهان صحبت کردیم و یه سری راه حل ها برای این منظور بهتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیایی داریم زندگی میکنیم که زمان در اون برای افراد از اهمیت بالایی برخوردار هست و یه جوری شده که همه به دنبال راه های سیو اون هستن چرا که دیگه همه پی بردن که جبرانی برای این موضوع وجود نداره و شما وقت از دست رفته رو نه میتونید با پول بخرید و نه با هیچ چیز دیگه ای اون رو جایگزین کنید به همین دلیل افراد به دنبال ساده ترین و سریع ترین راه ها برای راست و ریس کردن کارهاشون هستن حالا چه میخواد کارای بیرون از خونه باشه و چه داخل اون که هر کدوم به نوبه ی خودشون سختی های خودشون رو دارن به همین دلیل در این مواقع ترفندها میتونن به داد برسن مثلا تمیز کردن میله و چدن های روی گاز در بین کارهای خونه برای همه کاره سخت و زمانبری هست که میشه به راحتیه هر چه تمام تر با استفاده از ترفندها اونا رو برق انداخت.

ولی در این بین ترفندها فقط در این زمینه ها کاربرد ندارن یعنی یه سری جاها شما میتونید با استفاده از اون ها حتی آبروی خودتون رو هم بخرید مثلا شاید سیگاری باشید و خب نمیخواهید وقتی وارد یه فضایی میشید بوی سیگار بدید خصوصا اگه این موضوع رو خانواده نمیدونن که خب شما میتونید با استفاده از ترفندهای از بین بردن بوی سیگار از روی لباس در کسری از ثانیه این بوی نامطبوع و آزار دهنده رو به کلی از بین ببرید و یا پیش میاد که خیلی ها از خوردن پیاز در کنار غذاشون به علت بوی بدی که ایجاد میکنه خودداری میکنن چرا که بالاخره زیاد جالب نیست که تو یه جمعی حاضر بشید که بوی پیاز از دهنتون بیاد ولی خب ما در این مقاله برای این افراد راهکار داریم تا دیگه از خوردن پیاز با غذاشون استرس نداشته باشن پس در ادامه با ما همراه باشید با ترفندهایی برای از بین بردن پیاز از دهان.

از بین بردن فوری بوی پیاز از دهان

زبان رو بعد از خوردن پیاز تمیز کنید

خیلی از افراد موقعی که مسواک میزنن از تمیز کردن زبان و همچنین سقف دهان غافل میشن در حالی که این قسمت ها بهترین جاها برای تجمع باکتری ها هستن چرا که باکتری ها در عقب زبان رشد میکنن و اگر این قسمت رو تمیز نکنید باید منتظر این باشید که این باکتری ها به راحتی رشد کنن. به همین دلیل شما باید با استفاده از مسواک مخصوص زبان ذرات باقیمونده ی غذا در این قسمت رو از بین ببرید که شاید باورنکنید که این کار به طرز باورنکردنی روی از بین رفتن بوهای نامطبوع مثل پیاز و سیر هم تاثیر گذار خواهد بود البته که در این حالت میتونید از خمیر دندون هم استفاده کنید مسواک رو به این ماده آغشته کرده و بعد شروع به شستشو دادن زبان کنید تا کم کم بو و ذرات باقیمانده ی غذا از بین برن.

از بین بردن فوری بوی پیاز از دهان

یه لیوان چای سبز میل کنید

یکی دیگه از راه هایی که به از بین رفتن بوی پیاز و همچنین سیر از دهان کمک بسزایی میکنه نوشیدن چای سبز هست به همین دلیل توصیه میکنیم که بعد از غذایی که کنار اون این مواد رو استفاده کردید یه لیوان چای سبز بخورید تا بوی بد پیاز و سیر از بین بره. دلیل این موضوع هم اینه که تحقیقات نشون داده که چای سبز میتونه از رشد باکتری ها جلوگیری کنه که این موضوع باعث کاهش بوی بد میشه.

شاید حتی دونستن این براتون جالب باشه که گفته میشه خوردن چای سبز از دیگر راهکارها مثل خوردن نعنا و آدامس و... در از بین ر فتن بوی بد بسیار موثرتره. همچنین این رو هم اضافه کنیم که چای سبز در اصل حاوی کاتچین هست که به اندازه ی دهانشویه در ضد عفونی کردن دهان میتونه موثر عمل کنه و پلاک های دندان رو هم کاهش بده.

از بین بردن فوری بوی پیاز از دهان

برای از بین بردن بوی بد دهان از دهانشویه استفاده کنید

استفاده کردن از یه دهانشویه که دارای بوی قوی هست مثل اونایی که حاوی نعنا هستن میتونه تا حد بسیار زیادی بوی بد سیر و پیاز رو در دهان از بین ببره به همین دلیل توصیه میشه حتما یه دهانشویه در خونه داشته باشید و بعد به راحتی به سراغ خوردن غذاهایی که سیر و پیاز دارن برید. همچنین تحقیقات نشون داده که دهانشویه هایی که دارای دی اکسید کلر هستن میتونن به کلی بوی بد رو رفع، پلاک ها و باکتری ها رو هم حذف کنن پس دیگه چی از این روش بهتر.

از بین بردن فوری بوی پیاز از دهان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها