|

بهترین گوشی برای عکاسی تا 10 میلیون / سازنده تو اینا دوربین گوشیای گرونترو کار گذاشته

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها برای عکاسی تا 10 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که کیفیت خوبی برای تصویر برداری ارائه میکنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گوشی ها این روزا از جایگاه بسیار مهمی در زندگیه ما برخوردار هستن و خیلی هامون بدون وجود این وسیله ی الکترونیکی کوچک نمیتونیم کارهامون رو از پیش ببریم و سخت بهش وابسته هستیم و خب هر کدوممون هم استفاده های خودمون رو ازاین وسیله داریم مثلا یکی کارش آنلاین هست مثل ترید و خب مسلما برای انجام اون علاوه بر لپ تاپ به گوشی هم نیاز داره که در این حالت باید بهترین گوشی برای تریدرها رو برای خودش تهیه کنه چون در صورتی که کیفیت گوشیه شما خوب نباشه و بسته به اون کاری که میخواهید باهاشون انجام بدید نتونه از خودش سرعت و قدرت نشون بده مسلما کلافتون خواهد کرد.

بنابراین در بازار امروز مهمه که شما با هر بودجه ای که دارید بهترین گوشی رو از آن خودتون کنید مثلا اگر پنج میلیون هم دارید باز بگردید و بهترین گوشی تا 5 میلیون رو مال خودتون کنید چرا که شما لایق بهترین ها هستید پس شکارچی بودن رو در این بازار بلد باشید تا یه وقت موقع خرید با حرفای فروشنده خام نشید و اون محصولی رو بخرید که مدنظر اون هست چون شما باید نظر خودتونه رو داشته باشید و به قدر کافی درباره اش هم تحقیق کرده باشید حالا ما هم در این مقاله و در راستای هر چه بهتر و راحت تر شما میخواهیم چندتا از بهترین گوشی ها برای عکاسی تا 10 میلیون رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی برای عکاسی تا 10 میلیون

گلکسی A15 نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها برای عکاسی تا 10 میلیون

بریم سراغ اولین کهکشانی که در لیست این مقاله میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی گلکسی A15 که از زمان عرضه تا به امروز طرفدارهای زیادی رو جذب کرده این گوشی یه نمایشگر داره به اندازه ی 6.5 اینچ که از نوع سوپر امولد هست و روزلوشنش فول اچ دی پلاسه و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه و با توجه به قیمت میشه گفت شما با یه گوشی اقتصادی با کیفیت طرف هستید که تا حدودی میتونه خودش رو به میان رده ها هم نزدیک کنه.

در زمینه ی پردازنده برای این گوشی از یه تراشه ی 6 نانومتری هلیو G99 قدرت گرفته میشه که با نسل قبلی تفاوتی نداره. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلی سنسور 13 مگاپیسگسلی داره که روی هم رفته و در طول روز میتونن عکس های خوبی رو ثبت و ضبط کنن. باتری محصول هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی برای عکاسی تا 10 میلیون

ردمی نوت 12 اس نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها برای عکاسی تا 10 میلیون

نوبتی هم که باشه نوبت دومین محصوله ولی این بار از برند چینیه شیائومی یعنی ردمی نوت 12 اس که در بازار این فروش بالایی داره. کمپانی سازنده برای این محصول خودش از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.43 اینچ استفاده کرده که از نوع امولده و رزولوشنش فل اچ دی پلاسه و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون برابر با 90 هرتزه که خب با توجه به قیمت مشخصات کاملا منطقی به نظر میان.

برای پردازنده از یه تراشه ی مدیاتک هلیو G96 استفاده شده که از پس انجام کارهای روزمره برمیاد. دورین اصیه محصول سنسور 108 مگاپیسکلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیسکلی داره که روی هم رفته میتونن عکس و فیلم های با کیفیتی رو ثبت و ضبط کنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و شارژدهی خوبی داره.

بهترین گوشی برای عکاسی تا 10 میلیون

آنر 90 لایت نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها برای عکاسی تا 10 میلیون

خب درسته که شیائومی و سامسونگ در کشور ما غول بازار موبایل بشمار میان ولی خب برندهای دیگه ای مثل آنر هم طرفدارهای خودشون رو بین کاربران ایرانی دارن و آنر 90 لایت یه گوشی مناسب تا ده میلیون هست که برای عکاسی هم خوبه و این محصول از نمایشگر به اندازه ی 6.7 اینچ برخورداره و رزولوشنشن فول اچ دی پلاسه و توان نوسازیه تصویر در هر ثانیه در اون برابر با 90 هرتزه.

در زمینه ی پردازنده برای اون از یه تراشه ی 7 نانومتری دیمنسیتی 6020 شرکت مدیاتک استفاده شده که با توجه به قیمت کیفیتش برای انجام کارهای روزمره خوبه. دوربین اصلیه محصول سنسور 100 مگاپیکسلی داره و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره. باتری هم از 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهیش خوبه.

بهترین گوشی برای عکاسی تا 10 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها