|

قبل و بعد نیکی نصیریان / درسا کوچولوی بزنگاه شده مدل و استایل دهه هشتادیش دیدنیه

نیکی نصریان بازیگر جوان ایرانی می باشد که با ایفای نقش در سریال بزنگاه شهرت پیدا کرد و حالا چهره ای بسیار متفاوت از قبلش دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یادتون میاد قدیم ندیما واسه مناسبت هایی مثل عید نوروز و ماه رمضان چقدر ذوق داشتیم؟ جدا از این که ماهیت این مناسبت ها بهمون حس خیلی خوبی میداد، فیلم و سریال هایی که تولید و پخش میشدن هم خیلی به ذوقمون می آوردن. آخه از بس که قشنگ بودن! اما این روزا سریال های مناسبتی هیچ ذوقی برامون ندارن چرا که دیگه مثل قبل با کیفیت و جذاب نیستن و اون باحال بودنشون رو از دست دادن. البته اینکه اون تایم نویسندگان و کارگردانانی همچون رضا عطران در تلویزیون فعالیت داشتن هم بی تاثیر نبود و در واقع این روزا دیگه افرادی به مانند رضا عطاران انگاری فقط سینما و نمایش خانگی رو می شناسند. البته که نظر و عقیده هر کسی محترمه و شاید دیگه دلشون نمیخواد با جعبه جادویی همکاری داشته باشند! مثلا یکی از پر مخاطب ترین سریال های که در دهه هشتاد ساخته و پخش شد سریال "بزنگاه" بود که به مناسبت ماه رمضان نشون داده میشد. این سریال که در سال 1387 به نمایش گذاشته شد بازیگران طنز بسیاری در خود داشت. البته که یه هنرمند کوچولو به نام نیکی نصیریان هم داشت که نقش درسا رو ایفا میکرد.

درسا همون نیکی نصیریان چهره جوان و جذاب امروزی می باشد که در این کار تنها 5 سال سن داشت اما نشون داد بازیگری وقتی تو خون و استعدادت باشه، اصلا سن  سال مهم نیست. نیکی نصیریان از متولدین سال 1382 می باشد که حالا 21 سال سن دارد و از اون درسا کوچولوی بلبل زبون تبدیل شده به بانویی جوان و خوش چهره که در مدلینگ نیز فعالیت دارند. البته که دیگه خیلی از بازیگران ما مدل شدن و تو میکاپ یا لباس فعالیت دارند.جالبه که بدونید مرجانه گلچین که در بزنگاه بازی داشت و حالا 56 سالشه هم مدلینگه و نیکی نصیریان 21 ساله هم مدله! نیکی بانو اما درست برخلاف کودکیش که دختری شیطون به نظر میرسید، حالا ذره ای حاشیه نداره که خب همین موضوع نشون از اصالت و آروم بودنش هستش. چرا که بسیاری از هنرمندان هستن به مانند خانوم سحر قریشی که با تلاش در زمینه حاشیه سازی سری در سرا در میارن و خیلیا هم به مانند خانوم نیکی نصیریان با هنر و فعالیتی به دور از جنجال. نیکی نصیریان یک برادر دارد که با هم رابطه ای بسیار نزدیک و صمیمی دارند. نیکی نصیریان در سریال "بانوی عمارت" نیز ایفای نقش داشت که خب با استعداد فراوونش نشون داد در این زمینه تواناست و همونجا بود که رضا عطاران گفت اگر این کودک ادامه بده تبدیل به یکی از خوش آتیه ترین چهره های سینما میشه.

نیکی نصریان به این سریال توسط دخترعموی مادرش معرفی شد و رفت تست داد و مورد توجه قرار گرفت. نیکی نصریان بر این نظره که وقتی رفت جلوی دوربین اصلا نترسید و کار خودش رو انجام داد که خب با توجه به سریالی که دیدیم میشه گفت تسلط رو کارش ضمانت حرفش بود. رضا عطاران بر این نظره که کار کردن با بچها سخته چرا که از غریبه ها میترسن و زمان میبره تا عادت کنند که خب نیکی نصیریان چندان اینجوری نبود و خیلی زود با کار وفق پیدا کرد. در ادامه مشاهده می کنید تصاویری از قبل و بعد نیکی نصیریان از 5 سالگی تا 21 سالگی با فاصله زمانی 16 ساله. 

نیکی نصیریان

نیکی نصیریان

نیکی نصیریان

نیکی نصیریان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها