|

دکوراسیون خانه 100 متری / فضام کمه بهونه‌اس خانوم با سلیقه این خونه چیدمان کرده جذاب

خیلی از خونه ها هستن که نمیدونن با خونه کوچیکشون چجوری تا کنن و یه دکوراسیون خوشگل براش بسازن که در اینجا با یه دکور جذاب آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چیدمان و زیبایی فضای یک منزل به شکل مستقیم ربط داره به سلیقه و اصول هایی که رعایت شدن یا خیر. دنیای مد و ترند ها زورشون زیاده و میتونن خیلی راحت بر زندگی ما غلبه کنند، اما مگه ایرادش چیه؟ اونچه که ایراد داره این که بیش از اندازه با مد و مد بازی پیش بریم که خب در این شرایط از اونجایی که دائما لوازم در حال تغییر هستند، باید هر روز تو بازار باشیم و وسیله قبلیمون رو بزاریم دم در! خب اینجوری نمیشه زندگی کرد و راه درستی نیست و پولی هم تو جیبمون باقی نمیمونه، اما اینکه دکوراسیون خونمون رو به درستی بر طبق عناصر جذاب حال حاضر پیش ببریم میتونه فضایی زیبا و پر انرژی بهمون تحویل بده. در این مطلب میخوایم با یه خونه ساده و امروزی آشنا بشیم.

انواع دکوراسیون و مدل های تلفیقی

این خونه که در گرگان واقع شده، یه خونه سبزه که الهام گرفته از طبیعت هستش و انرژیه ارگانیک در منزل جاریه. سبک های دکوراسیون فراوونن و شما میتونید بر اساس اونچه که دلتون میخواد انتخاب کنید. یکی مجلل دوست داره و دیگر ساده. یکی میخواد کاملا امروزی باشه و دیگری سری بزنه به قدیم ندیما و خونش رو نوستالژی دکور کنه ، اما خب برخی هم تلفیقی انجام میدن و دلشون میخواد تا فضای خونه ای که درش زندگی میکنن ترکیبی از ساده و ترند ها باشه. در این مطلب یه تور خونه گردی داریم به منزل خانم و آقایی که هر دو هم آرایشگر هستن و یک فرزند نیز دارند و میشن خونواده سه نفره. در این دکوراسیون آرامش به وضوح دیده و احساس میشه و میتونید به معنای واقعی شادابی و طراوت رو لمس کنید.

دکوراسیون خانه 100 متری

سبک دکوراسیون کلاسیک با دیزاین موجودات سبز

سبک دکوراسیون انتخابی در این منزل کلاسیک هستش که با توجه به اینکه متراژ خونه 100 متره و متوسط به حساب میاد، اما چیدمانی بسیار متنوع و زیبا و تکمیل دارد. رنگ های غالب در این منزل سفید، چوب روشن، طوسی می باشد که خب باید بگیم انتخاب رنگ در هر فضا از اهمیت بسیار بالایی برخورداره و رنگ های روشن میتونن خونه رو بزرگ تر نشون بدن. منزل این زوج پر نشاط در واقع از طرفداران پروپاقرص گیاهان و سبز برگان هستش که خب یه انرژی مثبت عالی داره. البته به این شکل نیست که شما داخل خونه رو جنگلی از گیاهان ببینید، بلکه در بخش تراس و به شکل تکی در هال و پذیرایی و اتاق خا از گل و گیاه استفاده شده. 

دکوراسیون خانه 100 متری

دکوراسیون خانه 100 متری

چه آیتم هایی در این خونه چشم خانوم خونه رو گرفته بوده؟

خانوم خونه بر این نظره که معماری و خوش نقشه بودن این واحد به شد چشمش و گرفته بوده و البته نوری که در این خونه به شکل واضح و غلیظ وجود داره. در واقع وقتی یه خونه با متراژ پایین خوش نقشه باشه دارای کمترین پرتی و قناسی هستش که خب این واقعا عالیه و اینجوری اتاق خواب ها و هال و پذیرایی به درستی چیدمان میشن و از همه قسمتاشون استفاده میشه.

دکوراسیون خانه 100 متری

اما از فاکتور هایی که مد نظر خانوم این خونه بوده اینه که آشپزخانه و هال از اتاق خواب‌ها جدا باشه و از طرفی هم خونه دارای راهرو باشه تا یه فضای جدا کننده ای ایجاد بشه از نور کافی برخوردار باشه.

دکوراسیون خانه 100 متری

از کجاها میشه واسه دکوراسیون منزلمون ایده بگیریم؟

این روزا دیگه مثل قدیم ندیما نیست که شما دست و بالتون بسته باشه و حتما برید خونه همسایه واسه سرک کشیدن و ایده دکوراسیون گرفتن. در واقع حالا فضایی بسیار جذاب و بی انتها به اسم پینترست وجود داره که میتونه به شدت ایده های متنوعی در اختیار شما قرار بده. ایده گرفتن از این فضا و البته خرج کردن سلیقه و خلاقیت خود اون خانواده میتونه دکوراسیونی ایده آل و متناسب تحویل بده. مثلا در این منزل خانوم خونه بخش کافی بار رو خودش ساخته که خب با کمک از آجر نسوز و چوب بوده و کافی بار از دست ترند های امروی محسوب میشه که میتونه به زیبایی و کارایی منزل اضافه کنه. 

دکوراسیون خانه 100 متری

وجود اکسسوری ها و مبلمان متناسب با سبک دکور

اکسسوری هایی مثل تابلو ها و گل و گلدان و آباژور و وسایل تزیینی و آینه و غیره میتونن به زیبایی خونه هزار برابر بیافزایند که خب باید با دقت هم انتخاب بشن و هر آنچه که در بازار دیدیم رو نخریم چون ممکنه به دکور منزلمون نیاد و رو دستمون بمونه. 

از طرفی هم مبلمانی که برای این منزل انتخاب شده یک دست مبل کلاسیک هستش که خب راحتی و نرمی مبلمان راحتی رو داره همراه با نمای مبلمان استیل در واقع مبل کلاسیک ترکیبی از ویژگی های این سبک مبل هستش که برای خونه های کوچیک انتخابی به شدت هوشمندانه می باشد.

دکوراسیون خانه 100 متری

دکوراسیون خانه 100 متری

 

دکوراسیون خانه 100 متری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها