|

جای تلویزیون در پذیرایی مستطیل / لابد فک کردی بذاریش جلوی دیوار بزرگه حله شوخیت گرفته

در این مقاله در خصوص جای تلویزیون در پذیرایی مستطیل صحبت کردیم و یه سری مکان ها رو برای این منظور بهتون پیشنهاد دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حاضر هستید برای داشتن یه دکوراسیون زیبا و رویایی چه کارهایی انجام بدید یعنی از اون دسته از افرادی هستید که در این زمینه مطالعه داشته باشید و برید به سراغ دونستن یه سری از اصول و قواعد دکوراسیون تا با پیاده سازی و اجرای اون ها در دکور به اون هارمونی و زیبایی که مدنظر هست برسید چون میدونید که پشت تمام این اصول یه سری فکت های روانشناسانه وجود داره مثلا در صورتی که شما از رنگ قرمز در فضای خونه زیاد استفاده کرده باشید بعد از یه تایمی احساس تنش خواهید کرد و حتی شاید بیخود و بی جهت عصبانی بشید که که خب این تاثیر زیاد بودن رنگ قرمز روی مغز و ناخودآگاه شماست.

البته در حال حاضر که شما دارید این مقاله رو میخونید نشون دهنده ی این هست که یکی از اون دسته از افرادی هستید که براش دکوراسیون خونه مهمه و این که چه چیزی رو کجا و چطور در فضا دیزاین کنه براش اولویت داره چون برخی از اوقات پیش میاد که دکوراسیون شما از لحاظ وسایل تکمیل هست و نقصی در اون دیده نمیشه ولی به علت نحوه ی بد چیدمانش اونطور که باید و شاید حس خوبی نمیده و آدم احساس زیبایی از فضا دریافت نمیکنه که خب در این حالت نیاز به یه تغییر دکوراسیون کوچک خواهید داشت حالا به همین دلیل ما هم در این مقاله میخواهیم راجبه جای درست تلویزیون در پذیرایی مستطیل باهاتون صحبت کنیم تا این آیتم رو به زیبایی هر چه ممکن در خونه جا بدید و در صورتی که نیاز به تغییر جا داشت اون رو در جای درست مناسبش قرار بدید.

جای تلویزیون در پذیرایی مستطیل

جای درست تلویزیون در پذیرایی مستطیل بزرگ

در حالت کلی اون دسته از خونه هایی که بزرگ هستن از پتانسیل بالایی برای چیدمان لوازم خونگی برخوردار هستن و یه پذیرایی مستطیل در صورتی که با سلیقه چیده بشه و تمام وسایل در اون از مبلمان گرفته تا فرش و تلویزیون و حتی اکسسوری ها در جای درست و مناسب خودشون قرار بگیره میتونه نهایت زیبایی یه خونه رو به نمایش بذاره. 

شما همچنین در این بین باید به نورپردازی فضا هم توجه ویژه داشته باشید. در خصوص جای تلویزیون هم در این فضا باید بگیم که بهترین گزینه برای قرار دادن اون دیوار روبه روی مبلمان هست. البته که در وهله ی اول باید دیواری که میخواهید تلویزیون رو بهش تکیه بدید رو انتخاب کنید و بعد مبلمان رو با توجه به اون بچینید. 

جای تلویزیون در پذیرایی مستطیل

جای درست تلویزیون در پذیرایی مستطیل کوچک

در صورتی که خونتون پذیرایی مستطیل شکل و کوچکی داره احتمالا فضای اونقدر زیادی برای قرار دادن تلویزیون در اختیارتون نباشه پس دقت کنید که در صورتی که عرض اتاق پذیراییتون کم باشه نباید تلویزیون رو جلوی دیوارهای طولی قرار بدید چون در این حالت فاصله ی استانداردی که باید بین تلویزیون و مبل ها وجود داشته باشه کم میشه و توی مدت طولانی باعث آسیب دیدن چشم میشه و حتی قرار دادن تلویزیون در به همچین جایی بخشی از پذیرایی رو غیر قابل تردد میکنه پس در یه همچین شرایطی باید تلویزیونتون رو تو یکی از کنج ها و یا دیوارهایی که طول کمتری داره قرار بدید.

در صورتی که میز تلویزیونتون هم دیواری باشه جای بیشتری خواهید داشت پس به این گزینه هم فکر کنید.

جای تلویزیون در پذیرایی مستطیل

جای درست تلویزیون در پذیرایی بدون پنجره

در برخی ار موارد نقشه های ساختمان ها طوری طراحی میشه که نور پذیرایی از طریق پنجره ای که توی آشپزخونه هست تامین میشه که خب اینطوری قاعدتا پذیرایی فاقد پنجره خواهد بود و به همین دلیل یکی از دیوارها روبه روی ورودی آشپزخونه هست و یا روبه روی راهروی منتهی به اتاق ها که در این صورت برای قرار دادن تلویزیون جای مناسبی نیست. به همین دلیل جای تلویزیون میتونه یکی از سه تا دیوار دیگه باشه و به طور معمول اون دیواری که در بخش انتهایی پذیرایی قرار داره رو میشه مناسب ترین دیوار جهت قرار دادن تلویزیون بشمار آوورد. 

در اصل با این مدل از چیدمان شما باعث میشید که تلویزیون مرکز توجه باشه و خب قاعدتا هم باید چیدمان سایر وسایل مثل مبلمان رو هم با توجه به اون انجام بدید. در صورتی هم که از جای کمی بهره مند بودید میتونید از میز تلویزیون دیواری استفاده کنید که جایی رو در کف نمیگیره.

جای تلویزیون در پذیرایی مستطیل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها