|

دوران دبیرستان شقایق دهقان / از خانم شیرزاد سیزده سال پیش رسید به جایگاه مدلینگ

شقایق دهقان بازیگر مشهوریه که این روزها با انتشار تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفته و دوران دبیرستانش رو منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خیلی از بازیگران خانوم و آقا که این روزها کم کار شدن و در فیلم و سریالی دیده نمیشن، قدیم ندیما به شدت فعال و پر کار بوده اند. مثلا مهران مدیری دیگه مدتی میشه که هیچ فیلم و سریال طنز جذابی که مختص به تلویزیون باشه نمیسازه و در واقع اونچه که مشخصه اینه که کمی تا قسمتی از جعبه جادو جهت ساخت سریال دوری کرده. مهران مدیری قدیم ندیما خیلی فیلم و سریال میساخت و مخاطب رو دعوت به دیدن سریال های طنزی میکرد که هنوز هم طرفدار دارند و اگر بازپخش شون انجام بشه یه عالمه بیننده رو پای خودشون مینشونن! جالبه که تیم کاری مهران مدیری اون موقع ها ثابت هم بود و مثلا شقایق دهقان یکی از هنرمندانی محسوب میشد که هم به شدت کارش رو بلد بود و در حوزه طنز میدرخشید، و هم اینکه به شدت دوست داشتنی و پر طرفدا بود. 

73974964

شقایق دهقان نیز دیگر در تلویزیون و سینما دیده نمیشه که خب این ها همه ناراحت کننده هستند، چرا که هنرمندان طنز ما یکی پس از دیگری یا پا به سن گذاشته اند و یا اینکه دیگه از بازی و بازیگری دوری کردن. شقایق دهقان از هنرمندان دهه پنجاهی می باشد که تنها چهار سال دیگه فرصت داره تا وارد نیم قرنی عمرش بشه. شقایق دهقان از متولدین سال 1357 هستش که تا به حال یک ازدواج هم داشته و سالها پیش با مهراب قاسم خانی مزدوج شده. شقایق بانو اما چند سالی میشه که طلاق گرفته و این روزها تنها به سر میبره. وی از دست هنرمندان نچرال فیس سینما و تلویزیون محسوب میشه که با سریال "ساختمان پزشکان" و ایفای نقش خانم شیرزاد خیلی زیاد محبوب شد و حالا با تصاویر قبل و بعدش از دوران دبیرستان تا به حال، مورد توجه قرار گرفت.

شقایق دهقان
دوران دبیرستان شقایق دهقان 

شقایق دهقان

شقایق دهقان

شقایق دهقان

شقایق دهقان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها