|

چیدمان حمام با دکوراسیون شیشه‌ای و رویایی / ایده‌ای امروزی و مدرن

اگر قصد این رو دارید که واسه حمام خونه فکری جذاب و ترند کنید، پس اصلا از دکوراسیون شیشه ای غافل نشید که زیباترین خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- هر یک از بخش های فضای منزل اهمیت خاص خودشون رو دارند. اینکه شما به عنوان بانوی خونه تنها به مبلمان و لاکچری بودن محیط هال و پذیرایی اهمیت بدین، چندان حرکت خوشایندی نیست و هر چقدر هم که فضای اصلی خونه جذاب و خوشگل و تمیز چیدمان شده باشه، اما به محض اینکه یه مهمون پاش رو بذاره داخل حمام یا سرویس بهداشتی و با فضایی نه چندان تمیز و ساده روبرو بشه، تمام زحمات شما برای شیک نشون دادن خونه از بین خواهد رفت. در واقع سرویس بهداشتی و حمام از دست نقاط پر استفاده ای محسوب میشن که در روزمره خیلی شلوغ میشن و مورد استفاده قرار میگیرند.

به همین دلیل بهترین کار اینه که با توجه و دقت بیشتری نسبت بهشون حرکت کنیم و جهت زیبا سازی و شیک بودن هر چه بیشترشون تلاش داشته باشیم. این فضا که اغلب به مسواک زدن، دوش گرفتن و همچنین حاضر شدن اختصاص داده میشه، میتونه با افزودن شیشه خیلی کاربردی تر بشه و دیزاین زیبایی هم به خود بگیره. چرا که اضافه کردن شیشه دور تا دور دوش میتونه از پاشیدن آب به اطراف هم جلوگیری کنه و هم حمام تزیین شده به نظر بیاد. بی شک یکی از ایده های ترند شده برای دیزاین فضای حمام استفاده از دکوراسیون حمام شیشه ای هستش که حس لاکچری بودن و هم به محیط القا خواهد کرد.

vantage-matt-black-corner-entry-and-offset-corner-entry-shower-enclosure-various-sizes-siz1-234491-p

ایده های جذاب برای دکوراسیون شیشه‌ای حمام

انتخاب دکوراسیون شیشه ای برای حمام باید با توجه به ابعاد فضای حمام شما انجام بشه. در اینجا حتی اگر نتونید کل دو ر تا ر فضای دوش و هم شیشه بکشید باز میتونید بخشی از آن را شیشه کشیده و دیزاین مورد نظر خود را اجرا کنید.

original-1

با دکوراسیون شیشه‌ای اجازه میدید حمام بزرگتر دیده بشه

پارتیشن های شیشه ای عناصری هستند که انواع مختلفی هم دارن و میتونن به بزرگنمایی فضای حمام کمک کنند. امروزه دیگه مثل دیرباز نیست که خود دوش بخش قابل توجهی از حمام رو اشغال کنه و و امروزه قسمت شیشه یا دوش میتونه محیطی لوکس بسازه در حالی که بزرگنمایی هم کرده و مدرن تر شده. سعی کنید تا در این شرایط از شیشه ای که بدون طرح و نقشه استفاده کنید تا جلوه جذاب تری به شما ارائه بده.

bathroom_upgrade3.jpeg

دیوار حمام رو با کاشی شیشه‌ای کاشی کاری کنید

یکی از المان هایی که در دکوراسیون حمام شیشه ای استفاده میشه کاشی شیشه ای هستش که برای دیزاین واقعا جذابه. شاید اکنون هنوز هم از سرامیک پرسلان در کاشی کاری دیوار و کف حمام و سرویس بهداشتی استفاده بشه، اما این رو بدونید که اگر به جای سرامیک از کاشی شیشه یا کمک بگیرید جلوه ای بی نظیر به حمام خود داده اید.

bathroom-door-design-glass-in-round-shape-1

از ویژگی های کاشی شیشه ای اینه که نور رو کم منعکس میکنه که خب شما میتونید با استفاده از نورپردازی مناسب نمایی یونیک و زیبا به حمام هدیه دهید و به گونه ای این کار رو انجام بدید که گویی مشتی از جرقه و ستاره به دیوارها پاشیده اید.

کاشی‌های شیشه‌ای در ابعاد و اندازه‌ های متفاوتی ساخته میشن که خب هر کدوم بافت خاص خودشون رو دارند و شما میتونید مطابق با ابعاد فضا و سلیقه خود این کار رو انجام دهید. این رو بدونید چنین ایده ای میتونه با هر نوع اکسسوری قشنگ بشه، پس از اکسسوری ها غافل نشید.

bathroom_upgrade_5.jpeg

شیشه مات بهتره یا شیشه طرح دار؟

درسته که بودن یه حریم خصوصی در حمام از الزاماته اما خب دیگه دوره گرده زدن هم گذشته و از طرفی هم نمای محیط رو زشت میکنه و هم از ورود نور جلوگیری داره. بخش دوش دلگیر هم خواهد کرد و از لحاظ زیبایی شناختی هم نامنظم نشون داده میشه. در چنین حالتی میتونید با استفاده از شیشه های حساس به حرارت فضای اطراف دوش رو کاور نمایید.

30SM_3332A-51ebd892b938447e99634652bdc272e8

در واقع این شیشه ها به گونه ای عمل میکنن که به محض باز کردن آب و فعالش دن دوش به شکل مات در میاد. اگر هم برای شما فراهم کردن این هزینه سخته میشه که از شیشه های طرح دار استفاده نمود و حداقل این شوه بسیار زیبای به مناسبت پرده هستش و میتونه شکل خوبی به حمام ببخشه. 

51.ColdSpringHarborbyChangoCo.-PrimaryBathroomWide-205419fd426044558e5fd40f90eb8206

اکسسوری های فسقلی و دلبرانه برای حمام شیشه ای

اکسسوری ها هر کجا که قرار گیرند، میتونن اون موضوع رو زیبا کنید. حال چه در استایل باشه و چه در دکوراسیون. مثل در این جا میتونید بخشی که شامپو و لیف و حوله ها رو قرار میدین از شیشه کمک گرفته و به شکل کامل شیشه کشی کنید و یا اینکه حداقل با استفاده از درب شیشه ای یه دیزاین  شیک به فضای حمام خود هدیه بدید.

35.AmagansettBeachHousebyChangoCo-48fa9430a3a44177a31b22b3f795180b

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها