|

بیوگرافی فقیه سلطانی و عکس‌های خودمانی‌اش / سنی که شد پنجاه اما چهره تو بیست موند

فقیه سلطانی بازیگر جذاب ایرانیست که این روزها در پنجاه سالگی به سر میبرد، اما چهره ای بیست ساله دارد و مورد توجه کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خیلی از بازیگران خانوم و آقا هست که دیگه بازی نمیکنن و فعالیتشون به شدت در این زمینه کم شده، اما اونچه که مشخصه اینه که همچنان شهرت خود را دارند و خب اگر بازیگر خیلی پر طرفداری بوده باشن صد سالم بازی میکنن و یهو وارد بشن و تو فیلم و سریالی نقش آفرینی کنن باز درجا محبوب میشن، اما برخی هم هستن که چندان بود و نبودشون فرقی نداره! دسته سومی هم داریم که در این بین قرار دارند و شهرت خوبی دارند اما مثل دسته اولی ها. مثلا خانوم فقیه سلطانی من جمله این چهره هاست که مدتهاست بازی نکرده اما همچنان معروفیت و جذابیت خود را دارد. فقیهه سلطانی اولین بار در سریال "معجزه خنده" بود که دیده شد و مورد توجه قرار گرفت. خانوم بازیگر در این کار چهره ای به شدت متفاوت از حال حاضرش داره در حالی که ظاهرا عمل زیبایی خاصی نداشته اما انگاری همه کار کرده! بهتره خودتون در ادامه ببینید و متوجه بشید.

فقیهه سلطانی

بیوگرافی فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی برخلاف چهره ای که داره، بازیگری از دهه پنجاه است که اتفاقا اوایل این دهه هم متولد شده و حالا در پنجاه سالگی به سر میبرد. خانوم بازیگر سینما و تلویزیون زاده 29 مرداد ماه سال 1353 است که در همدان نیز چشم به جهان گشوده.

رشته تحصیلی فقیهه سلطانی گرافیک است که خانوم خانوما دیپلم این رشته رو گرفت. وی با شرکت در کلاس های خانوم آدینه گلاب همسر سابق مهدی هاشمی، دوره های بازیگری رو گذروند و فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشگاه شد.

فقیهه سلطانی

خانواده پر جمعیت فقیهه سلطانی، پدر روحانی و خواهری بازیگر

فقیهه سلطانی، این چهره مشهور کشورمان در خانواده ای پرجمعیت متولد شد. وی پدری روحانی دارد که به گفته خود بیشترین تاثیر زندگیش رو هم از پدرش گرفته است. فقیهه سلطانی هفت خواهر و برادر دارد که آقای سعید سلطانی برادر بزرگ خانم بازیگر هستند در حوزه کارگردانی و نویسندگی فعالیت دارند. یکی از خواهران فقیه سلطانی فخری سلطانی نام دارد که از بازیگران سینما و تلویزیون می باشد.

فقیهه سلطانی

فخری سلطانی همونطور که گفتیم بازیگر است و فعالیت خود را از سال 1370 و در سریال امام علی همراه با خواهرش آغاز کرد. وی سپس به عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم سارای در مقابل دوربین فت  نقش آفرینی کرد. او همچنین در فیلم هایی همچون معجزه خنده و فصل پنجم نیز ایفای نقش کرده است.

فقیهه سلطانی

ماجرای آشنایی و ازدواج فقیهه سلطانی

ازدواج و طلاق بازیگران برای مخاطب خیلی جالب به نظر میاد که بدونه کی تو زندگیش چه خبر بوده و هست. البته که این موضوع در کل دنیا اینچنین است و ماجرای ازدواج یا جدایی سلبریتی ها برای افراد جالبه. ماجرای آشنایی فقیهه سلطانی و همسرش هم جالبه و برمیگرده به یک مراسم خیریه و حضور هر دوی آنها در اون خیریه. خیلی از چهر ها در برنامه دورهمی از زندگی خصوصیشون صحبت کردن و فقیهه سلطانی نیز اینچنین بود.

فقیهه سلطانی در برنامه دورهمی درباره آشنایی با جلال امیدیان گفت:

من خیلی اهل حضور تو مراسمات مختلف نیستم اما خب به دعوت یکی از دوستانم در یک مراسم خیریه دعوت شدم و رفتم. اونجا بود که دیدیم یک آقا متحیر و غیر طبیعی بمن نگاه میکند. سپس بعد از پرس و جو در مورد من و آشنایی اولیه در نهایت بعد از یک سال و نیم با هم ازدواج کردیم.

فقیهه سلطانی

همسر فقیهه سلطانی

در نتیجه فقیهه سلطانی و همسرش در اردیبهشت ماه سال 1394 بود که ازدواج کردن و رفتن زیر یک سقف. جلال امیدیان متولد 1 فروردین 1357، بازیکن سابق و مربی فوتبال کشورمان است و سابقه بازی فوتبال در تیم های همچون پیکان تهران، مس کرمان و ذوب‌آهن اصفهان رو هم دارد.

فقیهه سلطانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها