|

سلیقه ی "فقیهه سلطانی" در دیزاین خانه ی شیکش زبانزد شد / پلاک طلایی که از طرفدار گرفت

faghihe-soltani shayanews

فقیهه سلطانی از بازیگرهایی هست که در گذشته خیلی معروف بود و اکثرا از سریال های تلویزیونی این بانو رو میشناسن ولی این روزها خیلی کم کار شده.

لینک کوتاه کپی شد

فقیهه سلطانی بازیگریه که بیشتر با سریال های تلویزیونی شناخته میشه و خانوم بازیگر این روزا دیگه اونطور که باید و شاید توی صحنه دیده نمیشه و تنها راه که طرفدارای این خانوم میتونن از اون اطلاعی داشته باشن اینستاگرامه. فقیهه سلطانی جزء بازیگرای چشم رنگی سینمای ایران هست و خب اون سال هایی که این بازیگر بازی میکرد این موضوع خیلی مهم بود و خب برای مخاطب جذاب بود که بین ما ایرانی ها چشم هامون بیشتر رنگش قهوه ای هست یه نفر با چشم رنگی دیده بشه و البته که این رو هم باید بگیم که حتی الان هم چشم رنگی بودن توی سینمای ایران یه مزیت محسوب میشه.

در کل خوش چهره بودن یکی از ملزومات بازیگری هست و خب خانم فقیهه سلطانی هم یکی از این بازیگرای خوش چهره محسوب میشه و این رو هم بگیم که ایشون به طور کلی توی نقش هایی که بازی میکرد هم میتونست نقش یه آدم مظلوم رو بازی کنه و هم میتونست نقش یه آدم شرور رو به خوبی ایفا کنه و میشه گفت که خانوم بازیگر تک بعدی نبوده و از پس ایفای کاراکترهای های مختلفی به خوبی برمیومده حالا چرا فعل ها رو گذشته استفاده میکینم؟ چون گفتیم که ایشون فعلا بازی نمیکنه، حالا در ادامه بریم که بیشتر از فقیهه سلطانی بدونیم.

فقیه سلطانی

سلیقه ی فقیهه سلطانی خوب بود تا این که این مبل ها رو انتخاب کرد!

توی نظر شما خونه و زندگی افراد سلبریتی و بازیگرا چطوره؟ اصلا تا به حال شده که بخواهید خونه ی یکی از سلبریتی های محبوبتون رو تصور کنید؟ حالا ما از شما میخواهیم که این کار رو بکنید مثلا توی ذهنتون تصور کنید که یکی از بازیگرهایی که دوستش دارید خونه اش چه شکلی میتونه باشه، احتمالا یه خونه ی لوکس و مجلل اومد توی ذهنتون که حسابی زرق و برق داره و وسایل های شیک و گرونی توی خونه هست و البته که مسلما یه جای خوب شهر هم قرار داره. اما شاید براتون جالب باشه که خونه ی سلبریتی ها میتونه شبیه خونه ی هر کدوم از شما باشه، حالا یعنی چی؟

یعنی که افراد معروف هم مثل بقیه ی افراد هستن و لزوما نباید یه خونه ی فضایی داشته باشن و البته که این وسط بحث سلیقه میاد وسط که خب این مورد رو نمیشه با پول خرید شاید مثل یه نفر به دیزاینر پول بده و از سلیقه ی اون استفاده کنه ولی خودش همچنان میتونه سلیقه ای عجیب داشته باشه. حالا بگذریم و بریم سراغ خونه ی فقیهه سلطانی که شاید براتون جالب باشه که فیلم خونه ی این بازیگر رو ببینید که به تازگی برای اون مبل سفارش داده و البته که خیلی ها به نظرشون با توجه به استفاده از سبک مینیمال در منزلشون انتخاب یه همچین مبل های یوقوری جالب نبوده!

تولدی که فقیهه سلطانی تو اون داماد شده بود

این روزا یه جوری شده که هر کسی استایل عجیب تری داشته باشه بیشتر توی چشم هست و انگار که عجیب بودن یکی از ملزومات دیده شدن به حسابب میاد و در صورتی که بخواهید که دیده بشید باید عجیب باشید و البته که این عجیب بودن در اکثر مواقع دیدگاه منفی ایجاد میکنه و میشه گفت که شما از راه منفی دیده میشید و خب این یعنی دیده شدن به هر قیمتی که اصلا جالب نیست و در شان یک انسان نیست که خودش رو مضحکه خاص و عام کنه تا بلکه اون ها بهش توجه کنن.

حالا شاید براتون جالب باشه که فقیهه سلطانی هم با وجود این که یه بازیگر بی حاشیه هست یه سری تیپ و استایل های عجیبی داره که خانوم رو یه جور دیگه نشون میده و باعث میشه که دیدگاه های منفی به سوی ایشون جلب بشه مثلا استایلی که این بازیگر تو یه تولدی که عکس هاش رو منتشر کرده بود زده بود برای یه خانوم اونقدرا که باید جالب نبود و الته که خیلی از کاربرا هم به این موضوع واکنش نشون دادن و از این بازیگر خواستن که یه مقدار خانومانه تر لباس هاش رو انتخاب کنه چرا که ایشون به عنوان یه آدم معروف میتونه الگوی خیلی از افراد جوون و نوجوون باشه.

فقیهه سلطانی

کمی بیشتر با فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی در حال حاضر 48 سال داره، متاهل هست و تنها یه دختر به اسم گندم داره. زاده ی همدان و از سال 73 فعالیتش رو توی زمینه ی بازیگری شروع کرده. در خصوص تحصیلات این بازیگر باید بگیم که ایشون دیپلم گرافیک داره و فارق التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه هست.دوره های بازیگریش رو توی کلاس های خانوم گلاب آدینه گذرونده.

فقیهه سلطانی تو یه خونواده ی پرجمعیت به دنیا اومد و هفت تا برادر و خواهر داره! پدرشون روحانی هست. آشنایی این بازیگر و همسرش تو یه مراسم خیریه صورت گرفته و فقیهه خانوم در این خصوص توی برنامه ی دورهمی اینجوری گفت که تو یک مراسم خیریه حاضر شده بود و یه دفعه متوجه میشه که یه آقایی متحیرانه نگاهش میکنه و بعد از این که درباره ی ایشون یه پرس و جو هایی کرده با هم آشنا شدن و سرانجام هم به ازدواج ختم شده.

فقیهه سلطانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی