|

از بین بردن بوی بد کفش / هر جا میری خدا خدا میکنی که کفشتو درنیاری بیا استرسو تموم کن

در این مقاله در خصوص از بین بردن بوی بد کفش صحبت کرده و یه سری ترفندها در این زمینه یادتون دادیم که به کارتون میاد و موثره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کیه که دوست نداشته باشه کارهای خونه رو به راحتی هر چه تمام تر انجام بده و راست و ریس کنه طوری که وقت اضافه براش باقی بمونه و در اون مدت زمان به کارهای مورد علاقه ی خودش بپردازه مسلما هیچ کس ولی در این بین باید توجه کنید که یه سری کارها هستن که انجام دادن اون ها برای افراد سخت میاد و یا دست کم نمیدونن که از کجا و چطور باید انجام دادن اون رو شروع کنن مثلا تمیز کردن میله و چدن های روی گاز برای افراد زیادی کار سختی میاد و نمیدونن که چطوری این وسیله ها رو برق بندازن که خب در این حین ترفندها به داد این دسته از افراد میرسن و کار رو تبدیل میکنن به راحت الحلقوم.

پس ترفندها میتونن راهگشا و چراغ راه باشن و به شما چم و خم کار رو یاد بدن طوری که خودتون هم بعد از انجام شدن کارتون متعجب و حیران بمونید که چطور شد که اینطوری شد؟ خوشبختانه هم این روزا در زمینه های مختلف میتونید ترفند پیدا کنید و اصلا فرقی نداره که کارتون سخت باشه و یا راحت از ضدعفونی کردن مسواک بگیر تا از بین رسوب کتری و سماور و... که با این حساب کافیه در صورتی که سوالی در خصوص انجام دادن کاری براتون پیش اومد اون رو گوگل کنید و تمام. حالا از اینا بگذریم و برسیم به موضوع مقاله ی امروز که در طی اون میخواهیم در خصوص ترفندهایی برای از بین بردن بوی بد کفش براتون صحبت کنیم تا این معضل رو که با توجه به گرم شدن هموا و تعریق پا در کفش توی این گرما شده بلای جون خیلی ها رفع کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

از بین بردن بوی بد کفش

استفاده از اسانس برای از بین بردن بوی بد کفش

چوب سدر، گل میخک، عصاره اکالیپتوس و مواد اینچنینی همه و همه از خواص ضد قارچی برخوردار بوده و میشه اونا رو از بیهترین خوشبو کننده های طبیعی بشمار آوورد که شما میتونید برای از بین بردن بوی کفش هاتون وم حتی خوشبو کردن اون ها به سراغ این مواد برید. برای این منظور هم کافیه که هر کدوم از این اسانس ها رو که بیشتر میپسندید رو از سوپرمارکت و یا عطاری تهیه کنید و بعد برای استفاده شون هم تا چندین روز به شکل پی در پی مقداری از اونا رو داخل کفش هاتون بریزید و بعد از گذشت چند روز متوجه از بین رفتن بوی بد کفش هاتون بشید.

این رو هم ذکر کنیم که یه سری از افراد برای اثربخشی هر چه بیشتر این روش یه مقدر از روغن این اسانس ها رو هم به پاهاشون میزنن.

از بین بردن بوی بد کفش

استفاده از الکل برای از بین بردن بوی بد کفش

همونطور که میدونید الکل از خاصیت میکروب زدایی و صد البته ضد عفونی کنندگی برخورداره و شما میتونید از این ماده جهت از بین بردن انواع قارچ ها، باکتری ها و همچنین بوی بد کفش استفاده کنید و از نتیجه ی به وجود اومده شگفت زده بشید. برای استفاده از این ماده هم جهت از بین بردن بوی بد کفش کافیه که یه مقدار الکل رو داخل یه ظرف بریزید و اون رو داخل کفشتون قرار بدید و اجازه بدید که الکل خود به خود و به تدریج تبخیر بشه که در این پروسه کفش شما هم ضد عفونی خواهد شد.

البته که این تنها راهی نیست که با استفاده از اون میتونید بوی بد کفشتون رو از بین ببرید چون شما میتونید در یه روش دیگه یه مقدار پنبه رو به الکل آغشته کرده و بعد اون رو برای چندین ساعت داخل کفشتون قرار بدید و با تکرار چند مرتبه ی این کار برای چند روز کم کم متوجه خواهید شد که هیچ بوی مشمئز کننده ای از کفش هاتون نمیاد.

از بین بردن بوی بد کفش

قرار دادن چای کیسه‌ای برای از بین بردن بوی بد کفش

جالبه که بدونید یکی دیگه از ترفندهای عالی و صد البته کاربردی برای از بین بردن باکتری ها و همین طور بوی بدی که از اون ها ناشی میشه استفاده کردن از چای کیسه ای هست چون دارای یه ماده به اسم تانن هست که میتونه به طرز خارق العاده ای باکتری ها رو تار و مار کنه.

پس درنگ رو کنار بذارید و برای از بین بردن بوی کفش هاتون با این روش دو تا دونه چای کیسه ای رو داخل قابلم و یا کتری که آب جوش داره قرار بدید و برای چند دقیقه بجوشونیدشون و بعد کیسه ها رو از آب خارج کنید و اجازه بدید که تا هم کیسه ها و هم آب توی ظرف سرد بشه وم بعد چای های کیسه ای رو برای یه ساعت بذاریدشون داخل کفش هاتون و از آب درست شده هم برای شستن پاهاتون استفاده کنید.

از بین بردن بوی بد کفش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها