|

بیوگرافی پارسا پیروز فر عکس‌های خصوصی‌اش / تغییر چهره بازیگر جذاب مولانا در مست عشق

پارسا پیروزفر بازیگر جذاب ایرانیست که چهل سالی میشه در این عرصه حضور داره و در اینجا با بیوگرافی جالب وی آشنا شدیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزها سریال نمایش خانگی "در انتهای شب" رو می بینیم. از طرفی هم فیلم "مست عشق" بر روی پرده سینماها هستش و به عنوان پرمخاطب ترین فیلم غیر طنز انتخاب شده. پارسا پیروزفر در هر دو پروژه نقش اصلی رو بر عهده داره و همونطور که میدونید این بازیگر از دوران جوانی نیز با توجه به چهره و ظاهرش همیشه مورد توجه مخاطبین قرار گرفته. جالبه که حتی در سریال جدید یعنی "در انتهای شب" هم این موضوع بولد هستش و کاراکتر پارسا پیروزفر به شکلی نوشته شده که به زیبایی و جذابیت وی اشاره فراوونی بشه. پارسا پیروزفر در دهه ششم زندگی خود به سر میبره و از این روزها 52 سال سن دارد. وی یک شهریور ماهیست که در تهران چشم به جهان گشود. 

پارسا پیروزفر

بیوگرافی پارسا پیروزفر 

پارسا پیروزفر از متولدین سال 1351 می باشد. پدر پارسا پیروزفر نظامی و همچنین مادرش دبیر دبیرستان نیز بوده است. وی تحصیلاتش رو در رشته نقاشی در دانشگاه های هنرهای زیبایی ادامه داد و فارغ التحصیل کارشناسی از این دانشگاه می باشد.

ازدواج و همسر پارسا پیروزفر

تا به حال چندین بار خبر از ازدواج پارسا پیروزفر شنیده شده اما هیچکدوم درست نبودن و تکذیب شده اند. وی همچنان مجرد است و یکی از دلایل پرطرفدار بودن آقای بازیگر همین موضوع نیز هست.

پارسا پیروزفر

مهاجرت پارسا پیروزفر از ایران و شایعه فرزندی هما روستا

خیلی از بازیگران هستند که محل اقامتشون در ایران نیست و تنها برای ایفای نقش و انجام پروژه ها به ایران میان که خب براساس اخبار منتشر شده محل اقامت دائم پارسا پیروزفر کانادا اهستش و اجراهای مختلفی رو هم دراین کشور و هم در لس آنجلس بر روی صحنه برده داشته است.

هر چهره ای شایعات و حواشی خاص خودش رو داره. در سال 1394 در مراسم خاکسپاری هما روستا همسر حمید سمندریان بود که شایعه ای در رابطه با این موضوع که پارسا پیروزفر فرزند این زوج هنری هستش منتشر و شنیده شد. اما خب در نهایت با توجه به تفاوت فامیلی این افراد این خبر نیز تکذیب شد.

پارسا پیروزفر

ورود پارسا پیروزفر به عرصه هنر از چهل سال پیش

پارسا پیروزفر از دست افرادی هستش که از سن بسیار کم به عرصه هنر ورود پیدا کرد. پارسا پیروزفر در سن 12 سالگی شروع به نوشتن داستان کرد و علاقش به گرافیک و نقاشی رو از همون زمان نشون داد. وی بعد از اینکه دیپلم ریاضی رو دریافت کرد، تحصیلات خود را در دانشگاه با نقاشی ادامه داد.

پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر با بازیگری و صداپیشگی

پارسا پیروزفر علاوه بر چهره خوب، صدای خوبی هم دارد و از طرفی یکی از علایق پارسا پیروزفر صداپیشگی بود که خب استعدادش رو در فیلم "پرواز بر فراز آشیانه فاخته" با نریشن خوانی برای نابینایان نشان داد. پارسا پیروزفر بازیگری رو با تئاتر در دانشگاه شروع کرد و اولین نقشش رو با فیلم ابراهیم به نمایش گذاشت. شروع فعالیت حرفه ای او با فیلم پری ساخته داریوش مهرجویی نیز انجام شد. اما هر چهره شهرت خود را بک کار به شکل به یکباره به دست میاره که خب پارسا پیروزفر شهرتش رو با بازی درخشان در سریال "در پناه تو" در کنار لعیا زنگنه و مرحوم حسن جوهرچی به دست آورد اما اونچه که خیلی بولد شد و مورد توجه قرار گرفت، زیبایی پارسا پیروزفر بود که سانسور شد! پارسا پیروزفر در فیلم های دیگری همچون در قلب من، سفر سبز و درخشش بیش از حد دیده شد و با در چشم باد نیز شهرتی بی حد و مرز پیدا کرد.

پارسا پیروزفر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها